czwartek, 6 września 2012

Sesja

Cześć ! 
Tak jak obiecałam nadszedł czas na zdjęcia z "sesji zdjęciowej", w której miałam okazję brać udział.  W większości była to po prostu zabawa i wygłupianie się przed aparatem :) Zdjęć jest zdecydowanie za dużo,żeby pokazać chociaż 1/3 w poście więc postanowiłam podzielić to na dwie części. Pierwsza to te moje, a druga natomiast to te, na których jestem z Bartkiem  :)
Jeśli chodzi o szkołę to szczerze przyznam, że dzisiaj było całkiem nieźle. Szkoda tylko, że zdrówko nie dopisuje mi od paru dni i wiecznie narzekam na złe samopoczucie. Potrzebuję dnia wytchnienia ! Na szczęście mam jutro tylko pięć lekcji i w końcu weekend. W sobotę prawdopodobnie wybywam z K do Katowic, aby odwiedzić nasze kochane dziewczyny z obozu ! Nie mogę się doczekać !

Photography: Karolina Wilczyńska
xoxo,
L I L L E

50 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia ;) Jesteś bardzo fotogeniczna, życzę udanego sobotniego wypadu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham pierwsze zdjęcie ;*
    A Karolina jak widać jest świetnym fotografem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kupowałaś zakolanówki? :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze spoko i na luzie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super fotki:) świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ty pięknie wychodzisz na zdjęciach <3 Zazdroszczę :)

    CUDOWNE ZDJĘCIA ...




    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA ...

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle zdjęcia piękne i z pomysłem : )
    Katowice ;d ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju kocham takie zdjecia w wozku<3
    zawsze takie chhcialam miec;p
    Jedziesz to katowic? ja mieszkam obok w miescie w Chorzowie moze Cię zobacze z kolezankami szlajajacych sie po sklepach lub po miescie ? hahaha! Z moim szczesciem pewnie sie miniemy a nawet Cie nie zaowaze pozatym wstydzilabym sie odezwac xD
    switny wpis
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. skąd ja to znam, również ostatnio mam ciągle złe samopoczucie ;x

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia! te wysokie buty są supeeerr <3

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia i pomysłowe :D

    OdpowiedzUsuń
  12. czy możesz mi powiedzieć jak oszukałyście grawitację na ostatnim zdjęciu?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze zdjęcie NAJLEPSZE! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely blog!!!

    I am a new follower. Hope you follow me too!!!
    The Giulia’s Bag

    OdpowiedzUsuń
  15. ladne zdjecia , ja tez ostatnio nie za dobrze sie czuje cos glowa mnie boli

    OdpowiedzUsuń
  16. gdzie robiłaś zdjęcia ? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. drugie wcielenie bardziej mi się podoba :) super shorty, fullcap i oczywiście wózek sklepowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjne zdjęcia

    wyglądasz wspaniale

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, czekam na drugą porcję! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ty układasz tą grzywkę, że tak ci sie trzyma?

    OdpowiedzUsuń
  21. te w wózku zarąb.. :D !!! ale jak Wy tam weszłyście ? :P

    myrockinrobin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurtkę kupiłam za 40 zł :)
    Zdjecia są rewelacyjne! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mogłabyś zrobić tiny ?

    OdpowiedzUsuń
  24. dodaj nową notkę teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super blog ! ! świetna poczucie stylu ! ! jesteś śliczna ! ! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. PIĘKNIE ! ♥ PIĘKNIE ! ♥ PIĘKNIE ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog, super zdjecia bardzo pozytywne i fajnie przerobione :D blog mi sie podoba OBSERWUJE i licze na to samo ;* zapraszam do siebie ;))) bedzie mi bardzo milo:)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)