poniedziałek, 3 września 2012

Rozpoczęcie

Wakacje, wakacje i po wakacjach.  Nadszedł czas, aby znaleźć motywację do nauki i chodzenia do szkoły. O zgrozo ! O czym ja mówię, przecież ostatnią rzeczą, o której wszyscy chcą w tym momencie myśleć jest nauka. No nic, miejmy nadzieję, że nauczyciele będą na tyle wyrozumiali, by dać nam chociaż ten tydzień na przystosowanie się do nowego trybu życia. Tego właśnie wam życzę w nowym roku szkolnym - sympatycznych, wyrozumiałych nauczycieli, fajnych znajomych, łatwości w przyswajaniu wiedzy i oby ten rok był niezapomniany !
Jeśli chodzi o moje wrażenie związane z rozpoczęciem nauki w liceum to wiecie jak to jest, mnóstwo nowych twarzy, więc jestem nieco przerażona. Mam nadzieję, że będzie ok. A jeśli chodzi o to jak spędziłam resztę dnia to zaraz po rozpoczęciu wybrałam się z dziewczynami do Klaudii, potem doszedł Bartek i zrobiliśmy sobie sisha day :) Rok temu zrobiłyśmy z A i K to samo i stwierdziłyśmy, że to będzie już tradycja no i tak zostało. Potem posiedziałam jeszcze z Bartkiem u mnie, a  wieczorkiem zobaczyłam się z tatą.

Was pozostawiam ze zdjęciami z dnia dzisiejszego, a sama chyba pójdę spakować się do szkoły :)

bluzka,spódniczka-stradivarius/ marynarka-H&M






xoxo,
L I L L E

51 komentarzy:

  1. oj chciałabym wyrozumiałych ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyrozumiali nauczyciele? xd Marzenia :)
    Ja już jutro mam sprawdzian z angielskiego z materiału zeszłorocznego :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dymek *_* Śliczna spódniczka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. pamietam swój pierwszy dzień w szkole średniej. bardzo bym chciała takich nauczycieli jakich Ty wymieniłaś ;) motywacja do chodzednia do szkoły z tym będzie ciężko ;d mega podobają mi się zdjęcia z dymem <3 sisha ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. czytaj notkę uważniej :) To jest shisha nieszkodliwa w sumie dla organizmu :)

      Usuń
    2. Palenie sziszy może być bardziej szkodliwe dla zdrowia niż palenie papierosów. Dym wdychany z sziszy zawiera substancje powodujące raka płuc, choroby układu sercowo-naczyniowego i inne choroby. WHO ocenia, że w regionie wschodnim basenu Morza Śródziemnego palenie sziszy odpowiada za około 17% przypadków gruźlicy. Wdychana nikotyna może powodować uzależnienie. Jedno palenie sziszy trwa zazwyczaj ponad 40 minut i składa się z 50–200 zaciągnięć o objętości 0,15-0,5 litra na każde zaciągnięcie. W związku z tym palacze sziszy są narażeni w dłuższym okresie na większą ilość dymu w porównaniu do palaczy papierosów, u których objętość wdychana wynosi 0,5-0,6 litra na papierosa. Porównanie zużycia tytoniu wskazuje, że jedno nabicie sziszy oznacza spalenie 5–10 g tytoniu na osobę, co odpowiada 5–10 papierosom (zakładając że jedną fajkę palą 4 osoby).



      Tak, gratuluję wiedzy, kochanie.

      Usuń
    3. Jest wiele badań na temat shishy i każde mówi co innego. Ja też potrafię wkleić tu regułkę z wikipedi bądź innej strony :)
      Tylko czekałam, aż ktoś to wstawi kochanie :)

      Usuń
    4. Masz 16 lat, musisz być taka doświadczona w sprawie shishy.

      Usuń
    5. czytasz jej bloga, musisz jej prawić kazania jaka to ona nie jest i czego nie robi. fajnie sie bawisz? znam ludzi o wiele młodszych i robiących o wiele gorsze rzeczy więc sklej. miłego dnia.

      Usuń
    6. temu hejterowi powyżej chodzi o to, że kiedyś kinga pisała, że nie pali, dobra już nie jaramy sie tym.. ;)

      Usuń
    7. palenie fajek, a palenie shishy raz na ruski rok to dwie różne rzeczy :)

      Usuń
  6. Ja mam mieszane uczucia. Chcę jescze gimnazjum i jednocześnie liceum... Ciężko ;p
    Jak nowa klasa?

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia^^
    Podoba mi się twoja koszulka z LMFAO:D

    OdpowiedzUsuń
  8. na elegancko bardzo ładnie, ale ja wolę Cię na późniejszych fotkach, które wyszły świetnie :D :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna spódnica, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak nic - http://www.youtube.com/watch?v=lG5aSZBAuPs !

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wyglądałaś <:
    btw. shisha *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnie zdjęcia są cudowne! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  13. I love the skirt and the smoke effect!
    Do you want follow each other?
    Kisses, Den.

    http://thebsheep.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny outfit :) A zdjęcia z dymem wspaniałe. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. na 2 zdj masz mega wory pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem :3 Codziennie mam takie i weź tu z tym żyj :)

      Usuń
    2. trochejakhejtertylezepodpisany4 września 2012 17:58

      ja też mam ale sie tym nie przejmuje bo drecza mnie wieksza kompleksy. pozdr.

      Usuń
    3. też się już do tego przyzwyczaiłam :)

      Usuń
  16. i love your outfits! you look amazing :) XO

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam stylizacje z zakietami, ta jest jak najbardziej trafiona;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi sie bardzo spodniczka.:) pozdrawiam, Nicole :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo dobrze wyglądałaś, elegancko, z klasą :) ostatnie zdjęcia mają fajny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądałaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. tak gadałaś, że za czarną marynarkę ci nic nie zrobią... a dawali minusowe punkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie minusowe punkty? :O tam kazdy wyglądal jak chcial :O

      Usuń
    2. nic mi nikt nie zrobił, pani się bardzo podobał mój strój :)

      Usuń
  22. świetny zestaw, najbardziej przypadła mi do gustu spódniczka , chyba trzeba taką zakupić :))

    http://myrockinrobin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. oj ciężko. a poza tym łatwo się mówi. ;x

    OdpowiedzUsuń
  24. Niby prosta stylizacja, a Ty jak zwykle wyglądasz obłędnie!

    &shisha <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie ! ;)
    + obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny zestaw - baardzo fajna spódnica !

    a jak nowa klasa ? da się przeżyć ? :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)