czwartek, 27 września 2012

Red 27/09/2012


Przez całe gimnazjum nie spędziłam tyle czasu przy książkach co w liceum przez miesiąc. Na razie motywacja i chęci mnie jeszcze nie opuściły więc  daję radę, w końcu ta szkoła to był mój wybór, z którego jak się okazuje zaczynam być coraz bardziej zadowolona.

Jeśli chodzi o zestaw, który zobaczycie poniżej, to mój jeden z ulubionych. Sportowa bluza, czapka, ukochane creepersy i panterkowe legi tym razem w wydaniu RED. Was zostawiam ze zdjęciami,a ja lecę szykować się na występ w szkole przed ludźmi z wymiany z Izraela :) Enjoy !







legi,bluzka-Bershka/bluza-Adidas/czapka-nn/creepers-deezee


Mam jeszcze do was małą prośbę. Biorę udział w pewnym konkursie organizowanym przez Empik i byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście kliknęli w link poniżej oraz LUBIĘ TO pod zdjęciem. Dla was to kilka sekund, a mnie przybliża o krok do wygranej :) Dziękuję ! https://apps.facebook.com/twarze-empik/zdjecie/164/

 xoxo, 
L I L L E

67 komentarzy:

  1. Ale świetnie Ci w czapieee! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O masakro, jeżeli w liceum się spędza więcej czasu nad nauką, to ja nie będę spała xd Ale tak na serio, to dobrze, że masz motywację, jak się jej nie ma, to nici z jakichkolwiek dobrych ocen.
    Co do stroju. Masz świetne legginsy i czapkę. Ogólnie całość wygląda ładnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. legginsy świetne :D
    fajnie ze cieszysz się ze szkoły : )

    OdpowiedzUsuń
  4. czapka świetna, a takie bluzy uwielbiam<3

    OdpowiedzUsuń
  5. zbieram właśnie na taką bluzę! :D świetna

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie bluzy ; D
    I też mam taką czapkę :3

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi się czapa podoba, w poniedziałek zamawiam 2 kolory smerfetek jesiennych z allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zamiast bluzy wolałabym tu skórzaną kurteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. co skadnia cie do tego ze jestes zadowolona z wyboru szkoly?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że niektórzy nauczyciele traktują wszystkich na równi, nie wywyższają się, atmosfera jest bardzo fajna :)

      Usuń
  10. świetnie wyglądasz . ! podoba mi się, szczególnie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czapka i legginsy świetne ;)

    P.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne legginsy i creepersy :O

    OdpowiedzUsuń
  13. zestaw ogólnie super : D ładnie wyglądasz .
    buty co prawda nie w moim guście, ale całość wygląda świetnie : )
    kliknęłam 'lubię to'.
    pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. http://www.youtube.com/watch?v=zkchd5BNveM polecam

    OdpowiedzUsuń
  15. w każdej stylizacji wyglądasz bosko! zazdroszczę!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. na studiach za to nie będziesz się nudzić z nauką :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega leginsy ;) Całość wygląda świetnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dodajesz filmik, że wyświetla sie sam pasek ?
    Czy czapka to krasnal ?
    Zdjęcia <3
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To całkiem jak ja. Haha ;p ostatnio 800 metrów na wf mieliśmy Sobie wyobraź ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. motywacja jest najważniejsza!
    bardzo ładny outfit :D
    jaki będzie występ, co zaprezentujecie?

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam twoje stylizacje*.* są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  22. nie ma to jak cały strój przełamać czerwienią <3
    I love it.

    Piękna !

    OdpowiedzUsuń
  23. czapa czapa czapa <3 uwielbiam połączenie takiej czapki z długimi blond włosami :D ROBIĘ TO SAMO :) jak zwykle zachwycasz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Great look, love your pant !!!

    Kiss
    ✿✿ http://melle-lunettes.blogspot.fr/ ✿✿

    OdpowiedzUsuń
  25. oddawaj mi torbę! ;p
    świetnie kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. kurcze kurcze *.*
    creepersy i wgl wszystko <33
    Świetny blog ! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. spodobał mi się ten zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  28. CAŁKIEM SPOKO ZESTAWIK :)
    ZAPRASZAM DO SIEBIE :)

    OdpowiedzUsuń
  29. LOVE THAT LAST SHOT, with the way u tie the jacket to waist!

    ISSA TCHIEU

    OdpowiedzUsuń
  30. dodaj zdjęcie z Bartoszem.!:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam z nim żadnych zdjęć

      Usuń
    2. spotykasz sie z bartoszem? ;3

      Usuń
    3. to już chyba moja prywatna sprawa

      Usuń
  31. dlaczego nie piszesz codziennie postow?:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brak czasu !:C obiecuję, że nadrobię !

      Usuń
  32. Świetna stylizacja ;DD
    dziękuję za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Co znaczy tytuł twojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  34. czemu nie ma żadnego nowego postu ?:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj będzie, obiecuję ! Wczoraj nie miałam czasu, a dzisiaj od rana sprzątam. Wieczorem będzie

      Usuń
  35. super panterkowe spodnie <3 bardzo mi się podoba. i ta czapka <3 wyglądasz cudownie.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. This is so good!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)