niedziela, 9 września 2012

Po weekendzie

Ten czas leci tak szybko ! Dopiero był piątek, a już  trzeba się pakować, bo jutro znowu szkoła.. Lekcje wszystkie odrobiłam, gorzej z powtórzeniem tematów. Coś mi się wydaje, że zostawię to na ostatnią chwilę, czyli na przerwę przed lekcją haha. Jeśli chodzi o weekend to minął mi on bardzo sympatycznie. Wczorajszy dzień spędziłam z Bartkiem, a na wieczór dołączyła do nas Klaudia. Dzisiaj natomiast wybraliśmy się z B, Adą i jej kolegą na festyn organizowany w Tomaszowie. Nie narzekam więc na nudę w ten weekend. Może w przyszły zrobi się coś jeszcze bardziej produktywnego.  Was zostawiam z jakimiś weekendowymi zdjęciami i zabieram się za szykowanie jutrzejszego posta. W tak sportowym wydaniu jeszcze nie wstawiałam tu chyba posta :)
Życzę wszystkim udanego tygodnia ! :)
xoxo,
L I L L E

41 komentarzy:

  1. lubie twoje zdjęcia :D A na zdjęciu jest twoja mama ? : d bo taka podobna ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladne zdjecia , jesli na 5 zdjeciu to twoja mama to jestes do niej bardzo podobna ; ) + moja ulubiona piosenka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. kim jest z zawodu twoja mama?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne! :)
    Dzięki i wzajemnie! <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli na 5 zdjęciu jest Twoja mama, to myślałam, że to Twoja koleżanka o.o młodziutko wygląda <:

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia :)) udany weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że na 3 foto trzymasz super plecak <3
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się spodobał twój blog masz świetny styl i uwielbia twój kolor włosów ;)

    zapraszam do sb :3
    http://flowerrrpowerrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się poodba przedostatnie zdjecie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Udany weekend i tydzień od razu wygląda lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zawsze fajne zdjęcia : )
    jut ro do szkoły weekend jest za krótki !

    OdpowiedzUsuń
  12. noo to powodzenia w szkole :)
    cudne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje bardzo ! Jak zawsze dobrze spędzałaś czas ! Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjęcia, i ślicznie wyglądasz. naprawde.

    OdpowiedzUsuń
  15. haha , też tak powtarzałam jak chodziłam do szkoły ;p
    jeeej, ten Bartek jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia ! ;D
    A co do powtórzeń tematów - nie jesteś jedyna xD

    OdpowiedzUsuń
  17. widzę, że weekend ci się udał :) świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej :) Bardzo lubię blogi takie jak Twoje, chętnie się je czyta i są bardzo przydatne :). Chciałabym Cię zaprosić też do mnie, jestem pewna, że znajdziesz coś dla siebie.
    http://hushaaabye.blogspot.com Zachęcam do komentowania i obserwowania, każda osoba jest dla mnie wyjątkowa :)).
    Buziaki serdeczne :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Thanks for your sweet comment!

    Nice post again! Would you like to follow each other?

    xo

    www.fashionpolished.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jesteś meeega podobna do swojej mamy:) No i jak zawsze,Twój blog poprawia mi humor;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem tu pierwszy raz i będę wchodzić częściej . Świetne zdjęcia i jesteś bardzo ładna *.* . ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. to twoja mama? bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z kim jesteś na 3 zdjęciu :) ?

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne zdjęcia, uwielbiam Kings Of Leon :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale jesteś podobna do mamy!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham tą piosenkę z tytułu Twojego posta :) w błocie się przy niej tarzałam jak mała świnka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz :) zapraszam do mnie www.galaxypossibility.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ale jesteś podobna do swojej mamy ;OO

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)