wtorek, 4 września 2012

Panterka

Dawno nie czułam się tak zdemotywowana do życia jak po dzisiejszych lekcjach. Póki co nie wszyscy nauczyciele przypadli mi do gustu niestety ale niektórzy są świetni np. pani od języka angielskiego :) No ale nie o tym chciałam pisać.  Nadszedł czas na kolejny post modowy. Tym razem wybrałam połączenie dość rzucające się w oczy. Gdy te zdjęcia były robione, czyli parę dni temu, było chłodno dlatego też byłam ciepło ubrana. Miałam na sobie wszystkim powszechnie znaną panterkę. Kiedyś była niezwykle popularna, teraz powraca do łask tak samo jak moro. Trzeba tylko uważać by nie przesadzić i by w połączeniu z innymi ubraniami nie wyglądała tandetnie. Do tego bluzka z JD, czarna sportowa skóra i idealnie pasujące creepersy.  Czapka na głowie wypełnia cały strój. A wy co myślicie o tym połączeniu?
leginsy-H&M/kurtka-New Look/bluzka-Bułgaria/czapka-Cubus/creepersy-deezee
Pics by B. 

xoxo,
L I L L E

59 komentarzy:

  1. co do zdemotywowania to nie Ty jedna -.-', a co do stroju to podoba mi się ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, co za zbieg okoliczności z tą panterką. ;d (u mnie też w zestawie)
    Świetnie wyglądasz Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiadając na Twoje pytanie w poście - podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooooo! To mi się meeega podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. sarkazm♥♥ Kinga normalnie taki z Ciebie hipster, że nie mogę XD

      Usuń
    2. nie staram się być hipsterem :)

      Usuń
  6. Jak dla mnie bomba!:D Ale masz przystojnego faceta! :) Ja jeszcze miesiąc wakacji.;pp

    OdpowiedzUsuń
  7. kto cie uczy ang?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kinia wszystko świetnie :* Ale następnym razem weź upchnij skarpetki ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Jack Daniel's stał się kultowy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. extra!! wyglądasz świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Legginsy niekoniecznie mi się podobają - ale to ze względu na to, że nie przepadam za tym wzorem.

    A reszta na plus, zupełnie ;)

    I świetny masz ten kolor włosów.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie ma to jak robić zdj na rynku i zakładać bluzkę na ramiączka pod kurtkę skórę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też noszę czasem bluzke na ramiączkach i na to skore, co w tym dziwnego :>

      Usuń
    2. nie, nie fajnie...
      czy ty zawsze jesteś taka zarozumiała i nadęta?

      Usuń
  13. podoba mi się panterka z Danielsem- ciekawie i z pazurem :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie masz powiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ups, chyba nie wyszło:< gorszego hejta nie dało się wymyślić?:D

      Usuń
    2. a ty (hejcie) NIE MASZ MORDYYY

      Usuń
    3. hahahaha sikam :3 A oczy rzęsy to czego się trzymają, powietrza ?

      Usuń
  15. "nie ma to jak robić zdj na rynku i zakładać bluzkę na ramiączka pod kurtkę skórę..."

    jak ja kocham te wszystkie hejty ! :D


    - bardzo mi sie podoba jak wyglądasz :D wszystko fajnie ze sobą współgra :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Such a cool outfit! Love the pants and shirt!

    http://everydayrachel21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. oddaj mi creepersy <3
    witaj w gronie wrednych suk :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. też lubię panią od angola :)
    super czapka i koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ostatnie zdjęcie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie wyglądasz! : ) te panterkowe leginsy są niezle.

    OdpowiedzUsuń
  22. JD mistrz! panterka świetna, uwielbiam wzorzyste legginsy. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja... bardzo podoba mi się ta czarna czapka!

    http://palistory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ta koszulka nie pasuje mi to tych legginsów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. welcome in the creepers club :D
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne spodnie, czapka i boska bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  27. napisz gdzie lumpy( bo nie mogę się doszukać tego tematu na blogu). Będę bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Suuper kurtka. Ale myśle że bluzka mogłaby być gładka bo troche za dużo z panterką :* (to nie hejt) pozdero :)

    OdpowiedzUsuń
  29. a jak nowa klasa ?:)

    OdpowiedzUsuń
  30. mega look! tez zastanawialm sie nad tymi legginsami, ale nie zdecydowalam sie, Ty wygladasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeju , zajebiście ! Koszulka JD i panterka świetnie wyglądają *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale masz buciory. Jak dla babci starej do pola. Ochyda.

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie dobrane ciuchy, świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja jakoś za panterką na nogach nie przepadam, ale Ty tak dobrze dobrałaś rzeczy, że nie wygląda to tandetnie :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)