niedziela, 16 września 2012

Oversize

Mimo tego, że jestem chora postanowiłam wyjść z Bartkiem dosłownie na pięć minut  i zrobić parę zdjęć. Nie mogłam sobie pozwolić na kolejne zaniedbanie bloga. Nie był to co prawda najlepszy pomysł, ponieważ przewiało mnie strasznie i od tego czasu czuję się tylko gorzej ale za to mam co tu dodać :)  Wiecznie modny sweterek oversize i koturny to idealne połączenie na jesienne wyjście na spacer. Do tego obowiązkowo szalik i do wszystkiego pasujące czarne legginsy :)
sweterek-moda włoska/koturny-Bershka 

xoxo,
L I L L E
              Na koniec  jeszcze dodam, że Adzia ma dzisiaj urodzinki i życzę jej WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !

59 komentarzy:

  1. Świetnie :) Fajnie, że masz kogoś, kto robi Ci zdjęcia. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. a może byś tak coś dodała wreszcie :P albo wgl usuń tego bloga !

      Usuń
    2. Dodam niebawem :) I obiecuję, że będzie to coś ciekawego! :)

      Usuń
    3. Ada jest dużym, kochanym leniem :D

      Usuń
  3. śliczny ten sweterek, a szalik idealnie do niego pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. choruję na takie swetry :) przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym mieć taki sweterek <3

    Również życzę jej WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie swetry, genialny jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi sie podoba zestaw, ukradłabym Ci koturny :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ten sweter *.* CUDO! Buty z resztą też :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na nową notkę, bardzo zależy mi na opiniach o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wymienisz w jakich programach przerabiasz zdjęcia ? chodzi mi też jak i w jakim programie robisz takie jakby kolrowe fale ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie wielgachne swetry, są najlepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz genialnie:) szkoda tylko, że bardziej się pochorowałaś:(
    /obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie powielę wypowiedzi moich przedmówców, ale wyglądasz po prostu świetnie, a zestaw cholernie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dodasz jeszcze dzisiaj nową notkę? :)
    cudowny sweter *-* !

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny sweterek <3


    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mój blog nieco o modzie, nieco o życiu:
    www.monique-rehmus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Co jak co, ale sweter to ty masz cudny *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. sweterek piękny <3
    muszę zaopatrzyć się w nowe czarne legginsy ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, z góry muszę przeprosić za to, że tak długo mi schodziło z napisaniem następnego rozdziału na moim blogu. Teraz wyznaczyłam już terminy i będę się ich trzymać. :D
    A więc chcę cię poinformować o nowym rozdziale
    closedindreams.blogspot.com
    i liczę na to, że wyrazisz opinię :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę duży sweter, już to lubię. Dobry look.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne, nie wyglądasz zupełnie na chorą ; ** wracaj do zdrowia. ; **

    OdpowiedzUsuń
  21. prostujesz włosy, czy masz naturalnie tak proste? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Great look!

    http://www.thegaragestarlets.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne zdjęcia :)

    ZAPRASZAM: https://www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. sweterek idealny na tę porę, jest świetny. Życzę zdrówka:) A.

    OdpowiedzUsuń
  25. Love this great fall outfit, very casual and full of movement! Thanks for stopping by my blog!
    Material Fixations

    OdpowiedzUsuń
  26. na policzkach do brązer czy taki odcień różu? ślicznie ci tak :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jej, z każdym postem dodajesz coraz to fajniejsze stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  28. dodaj coś jeszcze na bloga :)
    uwielbiam go czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. o, lubię takie zestawy są stylowe i wygodne (;

    OdpowiedzUsuń
  30. http://moda.allegro.pl/cool-story-bro-bluza-tell-it-again-damska-meska-m-i2624368576.html

    tą bluzę kupiłaś? ile czekałaś na nią? dobra jakościowo:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tą :) Jakieś 2 tyg.- jakościowo bardzo dobra.

      Usuń
  31. rewelacyjnie wyglądasz! zjawiskowy sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  32. gdzie kupilas ten sweter?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mama kupiła w Sochaczewie w modzie włoskiej :)

      Usuń
  33. cudowne zestawienie !!!!!! wszystko piekne ;)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)