niedziela, 2 września 2012

Outfit 27/08/2012

Dzień minął mi całkiem nieźle. Tak jak mówiłam byłam na zdjęciach z Karoliną i Bartkiem. Jak wyszły ? To się okaże, gdy dostanę kartę :) Ale widziałam już dwa zdjęcia i są całkiem niezłe. Kręciliśmy również filmiki, więc wstawię tu może jakieś nagranie z backstage , co o tym myślicie? Jeśli chodzi o szkołę to hmmm.. jutro o dziewiątej rano jest rozpoczęcie, boję się ale co poradzić ?Taka jest kolej rzeczy :) Póki co przygotowuję tu dla was moje małe podsumowanie tegorocznych wakacji i mix zdjęć z nich! Sama wracam do pracy, a was zostawiam z kolejnym outfitem.  Rockowa koszulka z suwakiem na plecach, czarne legi i creepersy. Do tego dodatek, który się rzuca w oko- w tym wypadku jest to stanik, który idealnie komponuje się z bluzką no i niezawodne lenonki. W takich zestawach czuję się najlepiej, ale póki co nie chcę szufladkować mojego stylu.  Może coś jeszcze przypadnie mi do gustu  ! Enjoy
pierścionek-House/bransoletka biała-Chorwacja/bransoletka brązowa-Cropp/ buty-www.deezee.pl
kurteczka-sh/bluzka-Bershka(prezent)/okulary- NY/legi-no name
Pics by B 

xoxo,
L I L L E

48 komentarzy:

  1. nie ma sie czego bac, mowi ci to dziewczyna z pierwszego haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jezeli to crapersy to napisz prosze czy sie oplaca kupic bo straszni bym je chchiala ale nie mam opini z zewnatrz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo super :) dzieki za odpowiedz teraz musze se na nie nazbierac xD

      Usuń
  3. swietne zdjecia, ladnie wam razem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny ten Twój chłoptaś <:

    OdpowiedzUsuń
  5. najsss, bransoletka z maryjkami - genialna! sama miałam taką :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ach ta moja bluzeczka :D Kocham Cię w niej <3

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzka z bershki jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz świetny styl!
    co do jutra: będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w co zamierzasz się jutro ubrać ? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spódniczka, obcasy, marynarka i biała bluzka. Może wstawię zdjęcia jak będę jakieś mieć :)

      Usuń
    2. a buty te na grubym obcasie co ostatnio miałaś je na wszystkich zdjęciach ?

      Usuń
  10. Ni w cipe ni w oko ta "stylizacja" ,a Bartek wygląda jak pedał..... (słyszałam, że brakuje ci hejtów :* )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie Marysia ! Ty to zawsze potrafisz szczerze napisać :*

      Usuń
  11. Tak bardzo kocham creepersy *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo bym chciała, aby tak było. cieszę się, że chociaż Tobie wakacje się udały ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się ta stylizacja <3 i muszę Ci powiedzieć, ze masz bardzo fajne włoski ;p

    rocketintospace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny stanik wypatrzyłam u Ciebie ^^
    przydałby mi się taki niebieski:)

    OdpowiedzUsuń
  15. gorgeous outfit!! those shoes are to die for! you look amazing :) XO

    Your blog is fantastic :) it's so much fun and very inspirational!
    I really enjoy reading your posts, they make me smile =)

    Let me know if you want us to follow each other,
    I'd love to read more from you and stay in touch :)

    hope you have a fab day hun! ~ XO
    Chriissydollxo's Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. bartek myśli o tym żeby zostać modelem? ale tak poważnie pytam

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny zestaw, świetny masz styl :)
    Uwielbiam lenonki <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz!
    Uwielbiam te buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. zakochałam się w tych zdj ! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  20. kurtka i bluzka świetne ;3

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś jakoś spokrewniona z Bartkiem?

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo ubrań masz z sh , mogłabyś podać gdzie w tomaszowie są z fajnymi ciuchami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również proszę o odpowiedz... tak wiem już pewnie odpowiadałaś na to pytanie ale nie chcę mi się przeszukiwać tysiąca postów

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)