sobota, 1 września 2012

New in. 01/09/2012

A więc stało się .. Mamy już pierwszy dzień września i gdyby nie to, że wypada on w sobotę, zapewne wszyscy bylibyśmy już po rozpoczęciu. Na razie staram się cieszyć weekendem jak tylko mogę i o tym nie myśleć. Otóż dzisiaj wróciłam koło dziewiątej rano do domu. Noc była zwariowana, nie ma co wnikać w szczegóły, ale ważne jest to, że dobrze się z dziewczynami bawiłyśmy. Przy okazji  wyjaśniłyśmy sobie z koleżanką pewne sprawy i zażegnałyśmy spory, które jakimś cudem między nami się pojawiły bez żadnego konkretnego powodu :) No ale nie o tym chciałam pisać ! Mam dla was zdjęcia nowości, które pojawiły się ostatnio w mojej szafie.
Pierwszą rzeczą jest bluzka, która urzekła mnie swoim kołnierzykiem z ćwiekami, od których jestem zdecydowanie uzależniona. Bluzkę kupiłam jeszcze w Chorwacji w sklepie Bershki, ale jakoś nie było okazji jej pokazać :)
Buty zakupione w wieluńskim SH to już drugie workery w mojej kolekcji :)
Pojechałam do Piotrkowa do galerii,aby kupić torbę, a wyszło i tak, że kupiłam tą w Croppie. Jest dokładnie taka jak chciałam- pojemna i czarna. Pasuje i do rzeczy eleganckich i sportowych więc jest uniwersalna. Na pewno na długo się z nią nie rozstanę. A była w nawet rozsądnej cenie :)
A na koniec moja czwartkowa zdobycz, a mianowicie Air Maxy. Buty te pokochałam w Bułgarii. Zaraziła mnie nimi Karolina i od tej pory marzyły mi się one no ale cena mówiła sama za siebie, więc nawet nie myślałam o ich kupnie aż tu nagle znalazłam je w SH. Jeszcze jak się okazało, że są na mnie dobre, to byłam w siódmym niebie ! Teraz tylko czekam aż się wypiorą i stworzę jakiś outfit z nimi :)
A jak wam minął piątkowy wieczór ? Macie jakieś szczególne plany na weekend? 
xoxo,
L I L L E

65 komentarzy:

  1. torba bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w którym sh kupiłaś air maxy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam gdzie kiedyś był Tani dom mody, koło chińskiego :)

      Usuń
  3. nie wiesz może gdzie można kupić koszulę dżinsową w Tomaszowie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sh ! Pójdź rano na jakąś dostawę, zawsze się jakaś znajdzie :)

      Usuń
    2. cropp town

      Usuń
  4. cudowne zdobycz, szczególnie buty buty buty !!!


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne Air Maxy :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. w jakim sh kupilas bo ja mialam sobie kupowac ale w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka- boska, ja sama uwielbiam ćwieki :). Workery są także świetne.

    OdpowiedzUsuń
  8. air maxy są cudowne!
    mają super kolory! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Great Post!
    A.

    dramaticmode.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  10. Militarne buty! <333 kurcze no, ale i tak wam sie fartnelo z tym 1 wrzesnia, 2 dni mniej jakby nie paczec :D

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba wybiorę się do croppa bo takiej torebki szukam x.x

    OdpowiedzUsuń
  12. workerów zazdroszczę bo piękne są! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu, oddaj mi te workery kobieto ;.;


    Dlaczego wszyscy mają takie fajne rzeczy ostatnio? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. A Ty jakie plany na weekend ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz wychodzę z Bartkiem, a jutro spędzę chyba czas z rodzinką i odpocznę w domku

      Usuń
  15. świetna zdobycz z sh, aż trudno uwierzyć! :)
    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świeetne buciki ci się trafiły .:D

    OdpowiedzUsuń
  17. super bluzeczka i workery, totalnie zazdroszczę też airmaxowego łupu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile zapłaciłaś za torbę? Sama szukam jakiejś pojemnej i fajnej do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Marzą mi się workery i czarna torebka. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi często udaje się znaleźć maxy w SH ale zawsze są malutkie;<




    zapraszam do mnie www.likeshoes.blogspot.com
    Pozdrawiam/ E.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dodaj jeszcze dzisiaj jakiś post! Uwielbiam czytać Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne są te rzeczy ! :D
    Wczorajszy wieczór miną mi dobrze ,a planów żadnych nie mam jak i nie miałam xD
    + obserwuję .

    http://przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdroszczę ci tych air max'ów, sama chciałabym je mieć :) może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. i want this. just found your blog, it's lovely. count me as a new follower. i have a new outfit post up if you get a chance to take a look, thanks.

    http://supposeishouldblog.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  25. W polskiej gramatyce nazwy miesięcy i dni tygodnia piszemy z małej litery...klaso humanistyczna...

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie :)
    Proszę zobacz do mnie i zaobserwuj to dla mnie ważne! Oddzwięcze się ♥
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. jak uwielbiam air maxy, te mi się nie podobają :c.
    no ale cóż, o gustach się nie dyskutuje (:

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie lubię dużych toreb, wolę małe i poręczne, na ramię ;).

    OdpowiedzUsuń
  29. mam pytanie:) gdzie kupujesz ćwieki? byłam w pasmanterii na rynku i tam nie było:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są w takiej pasmanterii na przeciwko mcdonalds, co się tak schodzi w dół ( w tym samym rzędzie co wrangler)

      Usuń
    2. te akurat były już przy bluzce,a zawsze kupowałam właśnie w tej obok rynku

      Usuń
    3. wiem, wiem, że przy bluzce:) kurcze, właśnie teraz nie było

      Usuń
  30. pierwsze dwie nowości naprawdę bardzo fajne!
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. ale śliczna bluzka z kołnierzykiem, jej *.*
    dlaczego lubisz mnie jeszcze bardziej, co takiego zrobiłam? :))
    zapraszam na nową notkę, ujawniam w niej moją małą tajemnicę c:

    OdpowiedzUsuń
  32. kiedy dodasz nową notkę?

    OdpowiedzUsuń
  33. niestety, ale buty fejki.

    OdpowiedzUsuń
  34. ja też nie chce o tym myslec...
    świetnie rzeczy :) bluzka i workery szczegolnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ile dałaś za buty w sh ? XD

    OdpowiedzUsuń
  36. w którym wieluńskim lumpie kupiłaś workery? w weronie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, ale nie mam zielonego pojęcia :P Wiem tylko, że to ten niedaleko Edenu

      Usuń
  37. wow. AirMax'y w sh? Też bym chciała je tam znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)