sobota, 8 września 2012

nadchodzi jesień

Doczekałam się w końcu weekendu. Niestety pogoda w ostatnich dniach nas nie rozpieszcza. Wielkimi krokami zbliża się jesień, czyli pora roku, którą lubię najmniej. Pełno opadów, błota i spadających liści. Ta sceneria ubrana w szare kolory dobija większość, w tym i mnie. Niestety należę do osób ciepłolubnych i obecna pogoda źle wpływa na mój organizm, dlatego najczęściej będzie mnie można zobaczyć w swetrach, szalikach i ciepłych butach, czyli tak jak zobaczycie na zdjęciach poniżej.
kurteczka,plecak-sh/sweter-stradivarius/workery-no name

xoxo,
L I L L E

55 komentarzy:

  1. świetny strój na jesienną pogodę! ja także bardzo nie lubię tej pory roku, bardzo źle to znoszę...

    OdpowiedzUsuń
  2. jeden z Twoich outfitów, który najbardziej mi się podoba (:
    kolor szalika świetnie do Ciebie pasuje (:

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie lubię takiej pogody...

    zapraszam. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja ! ;D
    Szczerze mówiąc , to ja też nie przepadam za jesienią ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zimnolubną osobą, więc chodzę nago. Chyba każdy na jesień chodzi ciepło ubrany , nawet jeśli lubi jesienny klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wszyscy :) Znam osoby, które nie chodzą ciepło ubrane

      Usuń
  6. no jest cudna:))
    ostatnie zdjęcie jakie piękne! Ładny masz plecaczek :D i lubię to miejsce do zdjęć, bo jest zupełnie nie jak Tomaszów :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień jest straaasznie nie fajna ale za to bardzo fajnie wyglądasz♥ obserwujemy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne ; 3
    też jestem z Tomaszowa : )

    OdpowiedzUsuń
  9. you look so gorgeous, great photos!

    jadepurplebrown.com

    OdpowiedzUsuń
  10. znalazłaś taki cudowny plecak w sh<3 poprostu niewierze
    zapraszam do mnie nowy outfit:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny outfit :)
    akurat na jesienne dni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny sweterek

    http://pinkaswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. You are so pretty! :)

    http://www.le-young.com

    OdpowiedzUsuń
  14. tez nie przepadam za jesienią ;/
    pieknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  15. nie lubię jesiennej aury :(
    ślicznie wyglądasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Great blog! Clean and stylish :)

    xo

    www.fashionpolished.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie ;D

    u mnie do wygrania dowolna para butów, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-renee.html

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja lubię jesień, świetne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam! <33

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia, ładnie wyglądasz w tym stroju :)
    Może zaobserwujemy siebie nawzajem ? :) Zapraszam do siebie -> codziennie-karina.blogspot.com , jeśli dodasz się do obserwatorów zostaw mi link na swój blog w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja zdecydowanie wolę jesień niż zimę :)
    świeeetny ten sweter <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Loving the backpack!!:)
    http://mademoiselleconomist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też jestem ciepłolubna.
    Jak widzę ze jest zimno na dworzu, to aż nie chcę mi się ruszać ;/
    Meega sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. skąd masz ten plecak? *_*
    ja nienawidzę swetrów :<
    to zajebiście ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. niesamowite jak wiele fajnych rzeczy można znaleźć w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jesień jest okropna,ale powiem Ci,że bardzo ładnie wyglądasz w takich ,jakby to ująć "ciepłych ubraniach":D . Takie swetry oversize pasują do Ciebie idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nawet nie wiesz jak bardzo uwielbiam twój styl :)
    Zestaw jest genialny i już nie mogę się doczekać kolejnych jesiennych zestawów w twoim wykonaniu (:

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. widzę, że u ciebie jesień też już pełną parą ...
    u mnie tak zimno, że szok!
    ps: śliczny sweterek <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  29. To chyba jeden z moich ulubionych zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. swietne buty i sweterek ! ;]
    obserwuje i icze na rewanz ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Swietna stylówa na jesień, obserwuję. ; )

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne zdjęcia i stylówka ;);*


    zapraszam do siebie, może Ci się coś spodoba i zaobserwujesz:
    www.breatheliffe.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też nie lubię szarej, przygnębiającej jesieni. :(
    Śliczny set! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne masz zdjęcia! podoba mi się Twój styl :)
    obserwuje
    i zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)