niedziela, 2 września 2012

MIX PHOTOS from Party

Przepraszam, że już wczoraj nie dodałam żadnego posta, ale po godzinie dziesiątej wieczorem zaczęłam się czuć tragicznie. Tabletki nie działały, a głowa miała mi zaraz eksplodować więc  od razu położyłam się spać i wstałam przed chwilą. Moim jedynym planem na dziś miało być leżenie w łóżku ze słoikiem nutelli i serialami no ale trochę głupio tak spędzić ostatni dzień wakacji, więc wychodzę z Bartkiem i Karolą na jakieś zdjęcia może  :) Pomijając fakt, że mam zdjęć na bloga na najbliższy tydzień hihi.  Chyba za bardzo się rozkręciłam, bo teraz nawet nie wiem co dodawać najpierw. No ale postanowiłam, że dodam zaległe zdjęcia z wyjść i nocek ze znajomymi. Dodaję tylko te, które najbardziej nadają się do opublikowania. Reszta niech spoczywa w spokoju, w silnie strzeżonym folderze na moim lapku. Enjoy !
7.24
Banan 
Ada *click*
Adrian i Bartek
Jogi
Bartek
Bartek, Klaudia
Artur
Klaudia,Marysia
Jakie macie plany na niedzielę ? :)
xoxo,
L I L L E

32 komentarze:

  1. Gruba impreza widzę :)
    świetne zdjęcia, choć ja nadal czekam na przekształcenie bloga w bardziej modowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. huehue widze że wszyscy trzeźwi i w dobrym stylu :D
    Oj tam oj tam, myśle że czasem trzeba się poopieprzać przy serialach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, lepiej niech niektore zdjecia nie ogladaja swiatla dziennego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dooobra impreza musiała być! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. spotykam się dzisiaj z moim ♥ i robię ciasto (:

    OdpowiedzUsuń
  6. widać że impreza udana:)
    strasznie fajne zdjęcia
    macie moje ulubione koszulki z krzyzem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie Ada kupiła te leginsy czarne z białymi wzorkami? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobre krzyże XD :))
    JEJ *.* dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  9. dodaj filmik jakiś !: ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodam z backstage z Karoliną i Bartkiem z dziś :3 ale na razie Karola ma moją kartę :)

      Usuń
  10. świetne zdjęcia :)
    mam nadzieję ze głowa przestanie ci boleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dodasz jeszcze dzisiaj jakiś post? :d

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że imprezka udana :) Wracaj do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś dziewicą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Myślę, że to pytanie mało adekwatne do sytuacji :)

      Usuń
  14. resetowałam się w moich kochanych Bieszczadach! <3

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)