sobota, 22 września 2012

MIX PHOTOS 22/09/2012


Mam za sobą zwariowany piątek bez chwili oddechu! Szkoła, korki, miasto z B i wieczorna impreza u kolegi  nosząca nazwę "To nie będzie Project X". Dobrze się bawiłam. Po dwudziestej trzeciej byłam już w zasadzie w domku ale to mało istotne. Zmęczenie przejęło kontrolę nad moim organizmem. Mam nadzieję, że nie gniewacie się o brak wpisu, ale na prawdę potrzebowałam odetchnąć od szkoły i komputera  :) Wynagrodzę wam to, obiecuję.  Dzisiaj  od samego rana, a w zasadzie od trzynastej, bo o tej godzinie wstałam, walczę z bałaganem w moim domu, a jeszcze troszkę pracy mnie dzisiaj czeka. Wieczorem urodzinki woźniaczka.
Sama wracam do pracy, a was zostawiam ze zdjęciami... 
Większość mojego czasu , który spędzam przed komputerem zajmuje mi przerabianie zdjęć :3














Na koniec chcę wam bardzo podziękować za tak dużą ilość komentarzy pod ostatnimi postami i wiele wejść. To wiele dla mnie znaczy. Dziękuję  :* 

xoxo,
L I L L E

72 komentarze:

  1. widzę, że kolega ma te same vansy co ja <3
    jej chciałabym tak umieć przerabiać zdj ja Ty *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe zdjęcia ;)
    Uwielbiam czytać twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. o Iga :D
    2. papier toaletowy w pokoju? ;c
    3. ada to też twoja przyjaciółka jak Klaudia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jezu chora była to papier toaletowy się przyda do smarkania np nie wiem o co problem?

      Usuń
    2. no choooora była, a jestem zbyt leniwa, żeby chodzić co minute do toalety :3

      Usuń
  4. Iga to twoja przyjaciólka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że dodała jej zdjęcie to nie znaczy, że muszą się przyjaźnić. :)

      Usuń
    2. Dokładnie Anonimku :) to nic nie znaczy. I.

      Usuń
  5. W jakim programie przerabiałaś zdjęcie tego chłopaka?

    OdpowiedzUsuń
  6. I takie posty lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi także takie najbardziej się podobają:)

      Usuń
  7. Hej hej u mnie na blogu jest konkurs i tylko 4. uczestników, więc szanse są duże, a do wygrania dowolna para butów. Zapraszam! :)
    http://szelkaszel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam zmywacz do paznokci. :D 10 zdjęcie - uroczo wyglądasz z tą minką. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia ! :)
    dziękuję za budujący komentarz ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnie zdjęcie jest z godaszewic, jak dobrze kojarzę ?

    OdpowiedzUsuń
  11. to nie będzie project x, dlaczego taka nazwa? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ktoś miał takie widzimisię i sobie taką wymyślił?

      Usuń
    2. nietrudno się domyślić :P

      Usuń
  12. również uwielbiam przerabiac zdjęcia ;)
    zapraszam do siebie ;) ja dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  13. mam taki sam laptop;D
    fajne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog ! ;d
    Zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  15. Przerabianie zdjęć Ci jak najbardziej wychodzi. ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia :) lubię takie posty.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia :)
    przyyyyystojny ten twój bartek :***

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne zdjęcia, kocham takie wpisy :)
    a co do piosenki, wczoraj byłam na imprezie i leciała dosłownie cały czas! choć nie słucham disco, to nieźle mnie wkręciła :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie te zdjęcia przerabiasz, normalnie jestem zachwycona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. oj duużo klomentarzy nazbierałaś. Tak poza tematem to obejzalam dziś LOL i ten chlopak strasznie przypomina Twojego przyjaciela, i wgl tak sie zastanawiam jak wyglada wasza sytuacja? :>

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia i legginsy w panterkę , fajny blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zdjęcia ;D Chcę być na bierząco więc obserwuję ;D
    dziękuję za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  23. ale świetne foty <3
    gdzie je przerabiasz?

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie musiałem myśleć, ponieważ miałem już długie loki :) Skąd takie pytanie hehehe?

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zdjęcia. :)
    zrobiłaś mi ochotę na pepsi haha

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne fotki, mają klimat a to najważniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Może kiedyś :) teraz narazie nie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ojejuuuu jakie śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  29. dobra nazwa imprezy, gdyby u mnie coś takiego było to na pewno bym poszła :))
    znam to moja imprezowiczko <33 i kocham z całego serca *__*

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie chodzi o to , że inne bo wiem że On taki nie jest. Tylko jak to On ujął musi się wyszumieć ;P ale dzisiaj mu napiszę ;d kilka słów ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Narobiłaś smaka tymi zdjęciami z mc !!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne zdjęcia i jak ładnie przerobione :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zdjęcia, jasne, że ludzie wchodzą i komentują, masz ciekawy blog :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się Twój blog :)

    zapraszam na nowy post www.365dayswithfashion.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  35. cudownie obrabiasz zdjęcia. CUDOwnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam takie zdjęcia:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. a w jakich programach przerabiasz zdjęcia ? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. 3 zdjęcie miażdży!

    PS
    Chyba mamy tego samego lapka ;p

    OdpowiedzUsuń
  39. very nice effects used on those shots xo
    would you like to follow each other?

    P.S. $100 Giveaway from Boticca on my blog until end of September:
    http://epiquemoi.blogspot.com.au/2012/09/boticca-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne ! :))
    w jakim programie przerabiasz zdj. jeśli można wiedziec ?

    OdpowiedzUsuń
  41. Historia :D haha , tego chyba sie trzeba bylo najbardziej w 1 kls uczyc xd

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)