sobota, 29 września 2012

I ♥ SH

28/09/2012- Bartek miał urodziny, nie miałam więc czasu, aby tu napisać, ponieważ spędziłam z nim cały dzień, a wieczorem doszła do nas Klaudia. Przepraszam. Mam nadzieję, że to całkiem niezła wymówka. Dzisiaj od samego rana do teraz sprzątałam po remoncie. W tym momencie czuję każdy centymetr mojego ciała. Jedyne czego trzeba mi do szczęścia to mocna kawa. Mimo, że jestem zmęczona  nie zmarnuję dnia dzisiejszego i planuję gdzieś wyjść z K. wieczorem. Idę się szykować, a was zostawiam ze zdjęciami. 

Mam na sobie cudowny sweterek z SH, który kosztował jedyne dwa złote. Śmieszna cena, nieprawdaż? Czapka kosztowała tyle samo. Można więc powiedzieć, że zaoszczędziłam sporo pieniędzy, ponieważ w planach miałam kupno podobnych rzeczy :)








czapka,sweter-SH/spodenki-DIY/buty-allegro/naszyjnik krótki-H&M/naszyjnik długi-prezent/torba-Cropp

Pics by B. 





Mam jeszcze do was małą prośbę. Biorę udział w pewnym konkursie organizowanym przez Empik i byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście kliknęli w link poniżej oraz LUBIĘ TO pod zdjęciem. Dla was to kilka sekund, a mnie przybliża o krok do wygranej :) Dziękuję ! https://apps.facebook.com/twarze-empik/zdjecie/164/
 xoxo,
 L I L L E

80 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sh za to, że można kupić takie wspaniałe rzeczy za niewielkie pieniądze. Bardzo fajny sweterek. Czapka również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny sweter! koleżanka z zielonym t-shirtem! omomomomom <3

    OdpowiedzUsuń
  4. na tym końcowym zdjęciu wyszłaś inaczej, troche jak nie ty ale bardzo ladnie :) a Klaudia wyglada tu CUDOWNIE <3

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, ale masz szczęście! ;) ja nigdy nic nie umiem znaleźć fajnego w sh. ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. wydoroślałaś jakoś ostatnio...współczuję(w pozytywnym sensie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to źle, że wydoroślałam? Czego tu współczuć ?:)

      Usuń
  7. i nie trzeba wydawać fortuny zeby fajnie wyglądać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. kliknęłam lubię to :D
    świetny sweterek :*

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka cena ! :D nie no świetne te rzeczy ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie robione te zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedaleko cmentarza rzymsko-katolickiego

      Usuń
  11. Czapka...świetna.
    Idź, bądź ładna gdzie indziej.

    Ps. ile masz wzrostu ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam twój styl, no*-*
    naszyjnik świetny!

    OdpowiedzUsuń
  13. super outfit, boskie wąsy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Za takie rzeczy kocham sh. Można kupić perełki za kilka zł. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja i tak znalazłam lepszą perełkę w sh hahahaha
    N :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ten sweter jest naprawdę świetny! muszę sobie kupić podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja grzywka przebija wszystko !

    OdpowiedzUsuń
  18. ten sweterek jest taki... zwykły, ale cudowny! w lumpeksie można zaoszczędzić wiele pieniędzy, a kupić genialne ciuchy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. i to się nazywa udany wypad do sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku szkoda,że u mnie nie ma takich rzeczy :c

    OdpowiedzUsuń
  21. zazdroszczę, w Warszawie sklepy tego typu są tak niesamowicie przebrane, że nie ma sens tam zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  22. genialny zestaw ! zazdroszczę nóg *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. sweter po 2 zł !!! masakra, zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam pytanie. jakie imię wybrałaś do bierzmowania?

    OdpowiedzUsuń
  25. genialny zestaw :) ale masz śliczne niebieskie oczy!

    OdpowiedzUsuń
  26. ale super sweterek ! : )
    świetnie : D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz :*
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  28. czapka mi sie podoba ;DD masz ochotę na obserwowanie? będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pozazdrościć urody ;)
    Czapka, sweterek wszystko genialne, masz styl dziewczyno <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Na jakiej stronce bawisz się obróbką zdjęć ?

    OdpowiedzUsuń
  31. u mnie w sh nie ma takich świetnych łupów i do tego wszystko drogie ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. your blog is so cool! i love this post!



    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny zestaw ! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję bardzo, ty też ślicznie wyglądasz! Sweterek i łańcuszki megaaaaa *.*

    OdpowiedzUsuń
  35. Zauroczył mnie sweterek :) Ogólnie zestaw przyjemny i baardzo mi się podoba. Ave mustache! XD

    OdpowiedzUsuń
  36. Czapka cudowna . Też takiej szukam .:D

    OdpowiedzUsuń
  37. ślicznie wyglądasz, uwielbiam SH <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. swterek piękny , xoxo wpadnij do mnie jak będziesz mieć chwilkę xoxo

    OdpowiedzUsuń
  39. Sweter i czapka zdecydowanie podbiły moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  40. taaaak second handy rządzą ! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. w którym sh kupujesz najwięcej najładniejszych ciuchów (tam koło bodzio) czy gdzieś indniej?gdzie? :*

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny blog!

    zapraszam do mnie http://majlajfbejbe.blogspot.com/

    +można dodawać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. ty chodzisz z bartkiem dębcem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taa -,- po bułki do sklepu xD

      Usuń
    2. ONI SIE PRZYJAŹNIĄ

      Usuń
  44. Świetne zdjęcia. :)


    XOXO, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  45. w sh można upolować takie perełeczki, a mi się nigdy to nie udaje... :c

    OdpowiedzUsuń
  46. kocham ten utwór <3

    fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  47. tam koło panoramy w sh jest na kg. czy są wycenione ? :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)