sobota, 15 września 2012

I feel sick

Wczorajsze plany się nieco pozmieniały i od banana wróciłam z K. do domu ze względu na to, że obie źle się czułyśmy. Czyżby jakiś wirus ? Sen ukoi mój schorowany organizm-pomyślałam. Tymczasem od samego rana było ze mną jeszcze gorzej niż wcześniej. Po niezliczonej ilości tabletek i  okropnym teraflu zaczynam czuć się lepiej. Mam nadzieję, że mi przejdzie, bo siedzenie w tak opłakanym stanie w poniedziałek w szkole nie będzie ciekawe. . . Zostawiam was z wczorajszymi zdjęciami, a sama lecę szykować jakiś outfit na najbliższy post.
Klaudia
Maciek
Wszystkim schorowanym życzę powrotu do zdrowia, a całej reszcie udanego weekendu !
xoxo,
L I L L E

32 komentarze:

  1. świetne zdjęcia :)
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. fajną masz minę na tym pierwszym zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczyna się okres przeziębień i grypy, ja też zaczynam chorować ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już byłam chora i nie mam zamiaru być więcej razy. ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. kto jest z chłopaków na 2 zdjęciu?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konrad to ten po prawo, a po lewo to nie wiem sama..

      Usuń
  6. Rzeczywiście ostatnio jakiś wirus panuje, moja siostra jest chora, a ja też nie za dobrze się czuję! ;/
    Wracaj do zdrowia! <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Powrotu do zdrowia, pozdrawiam z pociągu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Twojego bloga! wcześniej podobało mi się to, że mamy tę samą pasję-taniec towarzyski i tak zostałam do dzisiaj :))
    ps. Świetną masz bluzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wracaj do zdrowia kochana ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. wracaj do zdrowia :*!
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to chyba jakiś wirus niestety jest bo ja też sie troche rozchorowałam :/
    ale tobie życze powrotu do zdrowia ;*

    P.

    OdpowiedzUsuń
  12. bez problemu dodał ci sie nagłówek?

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia :D
    ja też niestety odczuwam na zdrowiu uroki jesieni :<

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja chwała bogu właśnie się wyleczyłam!!! ha ha ha :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Współczuję -,- szybko zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pozytywne zdjęcia :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zdrowiej : )
    oo na 2 zdjęciu to chyba Marysia Krzywicka ? : )

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)