poniedziałek, 17 września 2012

Go to hell

Pierwszy dzień w szkole po weekendzie to zawsze ten najgorszy. Dzisiaj natomiast było zupełnie odwrotnie. Lekcje minęły niespodziewanie szybko, potem tylko zdjęcia z B. i kierunek Piotrków z tatą. Kupiłam to co kupić miałam i wróciłam. Odrobiłam z Klaudią lekcje i nawet nie jestem jeszcze zmęczona... Czas powrócić do normalnego życia- zacząć chodzić na treningi, basen, teatr, angielski, korki. Chyba mi się troszkę tęskniło za takim tempem i produktywnym spędzaniem czasu...
koszulka, zakolanówki-gatta/kardigan-sh/neonowa spódniczka-H&M/buty-Ptak/torebka-nn

Pics by B.
Mam jeszcze do was małą prośbę. Biorę udział w pewnym konkursie organizowanym przez Empik i byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście kliknęli w link poniżej oraz LUBIĘ TO pod zdjęciem.  Dla was to kilka sekund, a mnie przybliża o krok do wygranej :) Dziękuję !
xoxo, L I L L E

64 komentarze:

  1. Świetnie ja się jaram :) Nie jeden facet by się nie umiał oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chora chora ale negliż jest ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne :)
    jakie treningi? masz coś zamiar trenować ?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjecia :d
    ja nie wiem czy do mojego sweterka lisa będa pasowac czarne czy białe zakolanówki ;cc

    OdpowiedzUsuń
  5. So bautiful! I like this outfit and your blog so much!!!! :) kiss from:

    http://luxuryterno.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  6. ile już jesteś z Bartkiem?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to nie?? dziwne

      Usuń
    2. ciekawe ile jeszcze razy pojawi się to pytanie xd

      Usuń
  7. OOOO w takiej odsłonie wyglądasz cudnie :)<3

    OdpowiedzUsuń
  8. No w szpilkach wyglądasz prześlicznie ! ;) Cały outfit mi się podoba ! Zaszalałaś ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten stroj to mistrzostwo swiata!! zostaje tu i onserwuje:)
    jamaima.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnie zdjęcie to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. love ur outfit, u rock!!!
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz cudne włosy i niesamowicie zajebisty styl. :)


    xoxo, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia :D jak zawsze;3

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnie zdjęcie jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne buty! :) Ale jesteś zgrabna ;p Co trenujesz?

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz obłędnie!
    najlepszy look ostatnich tygodni!

    ps. zagłosowałam, powodzenia!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz genialnie, cudowne kolory !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. z czego masz korki? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. w jakim programie przerabiasz zdjęcia ?

    świetny blog ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialany strój. Zwłaszcza buty *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. ostatnie zdjęcie cudowne ;*

    P.

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wygląadsz;) cudowny zestawik:):)

    zapraszam do mnie na KONKURS;):):)

    http://vixen1990.blogspot.com/2012/09/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  23. ostatnie takie magiczne :) buty są świetne

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! you are very beautiful!
    I follow you immediatly!! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. czy kiedy zmieniałaś wygląd bloga zmieniałaś też adres ? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na początku myślałam że Twoja spódnica to po prostu skóra(twoja) ^^
    Pierwsze zdj. tak zmyliło ;)

    Ślicznie, ale byłoby już całkiem mega gdybyś miała jeszcze jakiś dodatek rzucający się w oczy o tym samym kolorze co spódniczka ;]]

    Powodzenia w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  27. bo to opowiadanie jest na faktach ^^
    zawsze jak wchodzę na twojego bloga nie mogę napatrzeć się na twoje zdjęcia, są takie przepiękne *__*

    OdpowiedzUsuń
  28. Pokaż co sobie kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wygladasz super blog .obserwuję i zapraszam do siebie

    tamagdaa.blogspotr.com

    OdpowiedzUsuń
  30. wciąż uwielbiam zakolanówki :3

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne buty <33
    gdzie robisz gify?

    OdpowiedzUsuń
  32. zestaw świetny:)
    ohh zakolanówki! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziewczyno, ale Ty masz nogi! ;) świetnie!
    Pozdrawiam!

    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny outfit i genialny kolor włosów ; )
    http://www.inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny strój *.* Bardzo mi się podoba ;D
    dziękuję za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  36. wow ! cudnie wyglądasz ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. czemu nie! wpadaj na kolacje :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładnie tylko nie wywal sie w tych szpilach xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8 lat tańczyłam na wysokich obcasach więc myślę, że chodzenie w takich butach nie jest dla mnie problemem :)

      Usuń
  39. lepiej by było gdyby buty były bardziej zakryte, ale tak to wszystko dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)