niedziela, 23 września 2012

Give Me more


"Boczkowe sewentin" mile mnie zaskoczyło i wróciłam z imprezy zdecydowanie zadowolona.  Gdy obudziłam się o dwunastej w południe sama nie wiedziałam na co bardziej narzekać-na przespanie połowy niedzieli, na przeszywające dźwięki walenia młotkiem piętro niżej, czy na moje pomalowane markerem ręce z napisami skins party.  Zdecydowałam się narzekać na to pierwsze, więc czym prędzej wskoczyłam pod prysznic.  Napisy szybko się zmyły, zobaczyłam uśmiechnięte twarze mojej rodziny, ubrałam się, pomogłam mamie z obiadem i chyba wszystko wróciło do normy. Chyba- to tak często spotykany wyraz w moich wypowiedziach. Ta wieczna niepewność jest przerażająca, ale to nie miejsce i czas na pisanie o takich rzeczach. Nie mam ochoty. Może odrobię lekcje, może wyjdę na spacer, może  po prostu poczytam książkę. Może...




Jeśli chodzi o zdjęcia to zależało mi na tym, aby pokazać wam nowy nabytek mojej mamy, który siłą rzeczy i tak trafił do mojej szafy - tunika z mody włoskiej, kupiona bodajże w Sochaczewie jest cudowna !

I na koniec jakieś zdjęcie z wczoraj, ponieważ postanowiłam was nie zanudzać całą serią zdjęć z owej imprezy :) 

Mam jeszcze do was małą prośbę. Biorę udział w pewnym konkursie organizowanym przez Empik i byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście kliknęli w link poniżej oraz LUBIĘ TO pod zdjęciem. Dla was to kilka sekund, a mnie przybliża o krok do wygranej :) Dziękuję ! https://apps.facebook.com/twarze-empik/zdjecie/164/ 

xoxo,
L I L L E


59 komentarzy:

  1. Ale fajnie prezentuje się ta ściana! ; )
    Fajny ten sweterek ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. dodaj zdjęcia z imprezy!:p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta ściana za Tobą jest rewelacyjna!
    a co do tuniki genialna :)
    zrobiłam lubię to :*

    OdpowiedzUsuń
  4. SKins Party musialo byc mega udane :))

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz pięknie. cudowna bluza <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pięknie wyglądasz:P śliczna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna ta bluza. :D

    czy, częściej wchodze na twojego bloga i tak czytam to co piszesz mam wrażenie jak bym cię znała i w ogóle nie wiem hehe dziwne uczucie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wyglądasz,śliczna tunika^^

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog :) dodaje do obserwowanych!!
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi beautiful! thanks so much for comment and visit my blog! it's a pleasure! I love your post of today! it's great as usual!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. co to za immpreza?

    OdpowiedzUsuń
  12. haha ;) tez bym sie wybrała chętnie na taką imprezkę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a może ten http://allegro.pl/zegarek-damski-zloty-geneva-cyrkonie-swarovski-i2628942493.html ;> świetne łóżko ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. gdzie ta imprezka byla?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ważne, że impreza udana ;)
    Tunika rzeczywiście jest bardzo ładna, jednak mi się najbardziej spodobało to ogromne łóżko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. stunning post! gorgeous pictures ! Could you please consider following each other? www.shineonbyandrea.blogspot.com Twitter:@shineonbyandrea

    OdpowiedzUsuń
  17. Skad ja znam popisane rece i spanie do 12 ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jesteś za ładna ;3
    śliczna ta tunika ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdzie przerabiasz zdjęcia, gdyż w poniższym poście zaczęłaś o tym pisać, a ja zapomniałam spytać, chodzi mi o zdj. tego chłopaka.Z góy dzięki za odp ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajna ta tunika ! ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzka jest naprawdę ładna, ale osobiście zapatrzyłam się na łóżko! :D

    PS
    Dobrze Ci w takim kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. miał• być post o kosmetykach :(

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie że impreza się udała :)
    zazdroszczę tej włoskiej tuniki <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ajjj, czyli tylko przyjaźń? bo raz wyglądacie raz para a raz jak przyjaciele

    Huhu, a ja jestem ciekawa kto Ci robił te zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny blog i zdjęcia;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://przerabiamy-gwiazdy-zuza04.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy ty masz aby piękny pokój czy mi się tylko wydaje? *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. jejciuu jaka Ty śliczna jesteś ;oo ;***

    OdpowiedzUsuń
  28. gdzie te zdjecia robilas? w domu u siebie?:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Great post !!!!

    Kiss
    Follow me i follow you back ;)
    ✿✿ http://melle-lunettes.blogspot.fr ✿✿

    OdpowiedzUsuń
  30. super bluzka!
    http://styleinsiderwomen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 159 Countries and 5519 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Love the photos, so cool!

    xoxo


    http://www.thegaragestarlets.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. bluzka fajna : )
    oddaj mi grzywke ! : D

    OdpowiedzUsuń
  34. fajnie, że impreza się udała :) świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)