piątek, 14 września 2012

For a walk

Na wstępie przepraszam za brak wpisu wczoraj, ale mój internet odmówił posłuszeństwa. Udało mi się wejść tylko raz na jakieś pięć minut, a potem znowu przestał działać. Może to nawet dobrze, bo wczoraj sama nie wiedziałam jak żyję. Jestem przeziębiona-katar, kaszel, ból głowy i gorączka to stany, które towarzyszą mi do dziś mimo tego, że wzięłam dużo leków. Mam nadzieję, że  przejdzie mi chociaż troszkę do wieczora, ponieważ wybieramy się z K. i A. do banana, aby uczcić Ady urodziny no i potem do niej na noc  :)
Mam dla was kolejne zdjęcia ze strojem. Czarne spodnie, biała bluzka i kurtka jeansowa to najzwyczajniejszy zestaw. Uroku dodają mu neonowo-różowe balerinki i szalik. Co o tym myślicie? Ja osobiście wolę siebie w czymś bardziej skomplikowanym, ponadto prawie w ogóle nie chodzę w balerinkach. W zasadzie to moja jedyna para.. 
spodnie-KappAhl/bluzka-stradivarius/kurteczka-sh/buty-H&M/torba-prezent/pierścionek-House

Życzę wszystkim udanego weekendu !
xoxo,
L I L L E

50 komentarzy:

  1. ja cie i tak uwielbiam w każdym zestawie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie :)
    torba śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry zestaw (tylko kolczyki mi jakoś nie pasują). Ale faktycznie, do Ciebie pasuje raczej coś innego ;) przynajmniej tak nas przyzwyczaiłaś :D
    Masz bardzo ładną kurteczkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw < 3
    fajna torebka ; 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miły komentarz :)

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz:) i na żywo i na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kinga gdzie w tm kupić ćwieki ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze kupowałam w pasmanterii obok rynku ale w Tomaszu też są :)

      Usuń
    2. nie ma tam, po co kłamiesz?

      Usuń
    3. a ktoś wgl wie gdzie ??

      Usuń
    4. no to widocznie ktoś wykupił :o Rzeczywiście jest w czym kłamać, gratuluję myślenia !

      Usuń
  8. aa ♥
    wyglądasz super :)
    a włosy są meeega ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powrotu do zdrowia :)
    ja muszę sobie kupić jakieś balerinki bo wszystkie już "wychodziłam" :D

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie podobają mi się takie kurteczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, naprawdę :) współczuję choroby.

    OdpowiedzUsuń
  13. masz takie zgrabne i długie nogi, że w zasadzie możesz sobie częsciej pozwalać na balerinki- są wygodniejsze od wszelkich szpilek o obcasow, no i szykowniejsze od sportowego obuwia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. super, super SUPER naglówek! Masz boskie usta na tamtych fotkach ;))
    wpadnij do mnie ;))
    justallme-amy.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega kurteczka, a bluza z poprzedniego jeszcze bardziej! Nie było mnie, znowu.

    OdpowiedzUsuń
  16. A no i ogółem ostatnio wyglądasz bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie kurtki :) mam sama jedną i wszędzie ją nosze ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie zawsze musisz ubierać się bardzo oryginalnie! w takim zwyczajnym, prostym stroju też bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ile zaplacilas za spodnie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam je chyba z rok temu i nie bardzo pamiętam, ale nie więcej niż 60 zł :)

      Usuń
  20. dobrze czasem ubrać coś zwyczajnego, żeby choć przez chwile poczuć się jak ogół społeczenstwa ;D
    Ja osobiście również wolę chodzić w tych ubraniach, które rzucają się w paczadełka :P


    myrockinrobin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. z twarzy jestes okropna , naprawde, ale czasami fajnie sie ubierzesz i masz ladne nogi : ) )

    OdpowiedzUsuń
  22. okropna z twarzy ? ;o
    Ona jest bardzo łaadna ;)
    Świetny zestaw , najlepsza kurtka i torba <3
    Fajny blog , pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  23. Marynarka jest piekna. Tak, skad ja znam te zaniki internetu -.- :p Buziaki, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajny zestaw;p
    kurteczka świetna;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny zestawik:)
    Ile dałaś na allegro za tą bluzę "Cool story..." ? :D mega jest też chce taką!! :D

    Buziaki,Pati:*
    holdmelikeapillow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)