czwartek, 20 września 2012

Elegant


Czy tylko ja nie ogarniam nowego interfejsu bloggera? Przyzwyczaiłam się do starego... Ludzie zdecydowanie za bardzo chcą nam tu skomplikować życie, jakby w rzeczywistości nie było skomplikowane wystarczająco. Wybaczcie, że rozpoczęłam post od tak negatywnego nastawienia, ale mam za sobą poranną kłótnię, ciężki dzień w szkole i męczący trening. Tak, byłam na dniach otwartych nowo powstałego klubu w Tomaszowie, ale nie sądzę,że będę tam uczęszczać :) W każdym bądź razie zakończenie dnia jak najbardziej pozytywne. Wam czas też leci tak szybko? Dopiero był poniedziałek, a już znowu zaraz mamy weekend. Nie ma na co narzekać !
I znowu odbiegam od tematu... Jeśli chodzi o strój- zdecydowanie eleganckie wydanie, w którym osobiście czuję się najmniej komfortowo. Marynarka, biała koszula, którą uwielbiam i obcasy. Czy pasuje do mnie? Sami oceńcie..






Marynarka-H&M/koszula-Cubus/spodnie-KappAhl-buty-ptak/torba-Cropp 

Mam jeszcze do was małą prośbę. Biorę udział w pewnym konkursie organizowanym przez Empik i byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście kliknęli w link poniżej oraz LUBIĘ TO pod zdjęciem. Dla was to kilka sekund, a mnie przybliża o krok do wygranej :) Dziękuję ! https://apps.facebook.com/twarze-empik/zdjecie/164/
xoxo,
 L I L L E

98 komentarzy:

  1. wyglądasz tak.. elegancko ;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie bardziej wole cie w sportowym stylu ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te twoje szpilki ;*
    A ostatnie zdjęcie świetne ;)

    P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem tak, pasuje do Ciebie taki styl.. jednak spodnie tutaj nie pasują. :) Gładkie wydawałyby się lepszym rozwiązaniem. Poza tym wyglądasz na strasznie zmęczoną, czy to choroba? :(

    OdpowiedzUsuń
  5. możecie chodzić w szpilkach w szkole ?

    OdpowiedzUsuń
  6. nie luubie miec tu zaległości. Super ci w tej grzywie, tez sobie robie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing outfit!! Great pics!!
    Would you like to follow each other?! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakiego aparatu używasz do robienia zdjęć? Są bardzo ładne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu akurat Klaudii aparatu - Canon E400 chyba

      Usuń
  9. ŁAŁ jestem pod wrażeniem , wyglądasz pięknie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. co i gdzie trenujesz ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tańczę, na razie nigdzie :)

      Usuń
    2. a czemu już nie trenujesz w cantinero?

      Usuń
    3. długa historia. Trochę o tym możesz znaleźć w zakładce CANTINERO, która znajduje się na samym dole bloga

      Usuń
  11. zazdroszczące ze potrafisz chodzic w obcasach, ja mam z tym problemy

    OdpowiedzUsuń
  12. Wysłałam do wszystkich znajomych na fejsie, z własne grzeczności ;) Powinnaś wygrać tem konkurs empik ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Awesome jeans!

    http://everydayrachel21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. W każdym stroju Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz :3
    Też mnie denerwuje nowy interfejs ;x

    OdpowiedzUsuń
  16. super wyglądasz : )
    pasuje Ci ta elegancja :D

    OdpowiedzUsuń
  17. z kim sie poklocilas? :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z mamą, ale to u nas normalne z samego rana :P

      Usuń
  18. w każdym stroju pięknie <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. mina na bazyliszka ;p nie zabijaj wzrokiem fotografa :) (oczywiście, żeby nie było mówię to pozytywnie i w żarcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana wyglądasz cudnie! a ta figura..no rewelacja w każdym poście będę Ci to pisała :)
    no i spodnie, te spodnie są świetne! ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. your look very beautiful. i love your jeans :)

    OdpowiedzUsuń
  22. i znow rewelacja! Nie potrafilabym wybrac jedna najlepsza dla mnie rzecz, wszystko jest niezwykle... ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki ! Uwielbiam Cię w eleganckim wydaniu ! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. LOOK 10.... :) LOVE.

    http://luxuryterno.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  25. w jakim klubie na dniach otwartych byłaś?

    OdpowiedzUsuń
  26. Spodnie są wręcz obłędne! ;) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się takie eleganckie wydanie ciebie, choć przyzwyczaiłam się, do bardziej luźniejszych stylizacji ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. to strój w którym poszłaś do szkoły?

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję:) ale co chwile zmieniam teraz, nie mogę się przyzwyczaić

    OdpowiedzUsuń
  30. ja nie moge!!!! ile mozna czekac na nastepny post , szybciej co tak rzadko dodajesz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co byś chciała? Przecież Kinga, tak jak każda z nas, ma swoje prywatne życie. Ma tylko siedzieć przed komputerem i posty dla Ciebie pisać?
      Bez przesady -.-

      Usuń
    2. a co życia nie masz, tylko czekasz na nowe posty? lol
      poza tym kinga dodaje jeden post dziennie, zrozum

      Usuń
    3. jutro będzie :) Dzisiaj nie miałam czasu :)

      Usuń
  31. jak układasz grzywke? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bodajże w zakładce "inne" jest cały post o tym :):)

      Usuń
    2. A gdzie ta zakładka ; ) ??

      Usuń
    3. na samym dole bloga :) Są etykiety i między innymi jest :inne:

      Usuń
  32. Ładnie Ci w takim stroju eleganckim :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mnie też się nie podoba ten nowy wygląd interfejsu, no cóż.
    ile cm mają te buty? śliczne są, i wysokie <3
    mnie czas się dłuży, baardzo muszę wyczekiwać na ten weekend :<

    OdpowiedzUsuń
  34. genialnie wyglądasz :) najlepsze ostatnie zdjęcie :D
    i super fryzurę masz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wyglądasz GENIALNIE! :) ja też go nie ogarniam, wolałam stary interfejs, jak dla mnie być bardziej przejrzysy :P

    OdpowiedzUsuń
  36. NO jasne że pasuje ! Boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. moja modelina! pierwsza klasa:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to bys post dodala ;];];];]

      Usuń
  38. Ja tam będę uczęszczać i byłam tam , widziałam cię ! Jesteś Śliczna ! !!

    OdpowiedzUsuń
  39. co za paskudna blondyna..

    OdpowiedzUsuń
  40. Oczywiście zagłosowałam i życzę wygranej :) Zestaw jak zawsze świetny w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. uroczo wyglądasz, ale wole cię w sportowej wersji ^^
    jest zajebiście, poznajesz równie pojebanych ludzi jak ty :))

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne outfity ;p i ... do szkoły w takich butach chodzisz? ;p

    OdpowiedzUsuń
  43. jak dodajesz filmy?

    OdpowiedzUsuń
  44. chodzisz po szkole w takich wysokich butach?: O

    OdpowiedzUsuń
  45. jak dodajesz filmy?

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam koszule z ładnymi kołnierzykami *-*

    OdpowiedzUsuń
  47. co to za klub? :)
    jeeej, uwielbiam Twoją urodę <3

    OdpowiedzUsuń
  48. witaj w klubie... tez nie ogarniam interfejsa nowego...

    OdpowiedzUsuń
  49. genialne szpile *_*
    zapraszam xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  50. Dlaczego już nie będziesz chodzić do tego klubu? :)

    OdpowiedzUsuń
  51. stylizacja 1 100% trafiona szalenie podoba mi się ta elegancja :) wyglądasz bardzo korzystie:)

    OdpowiedzUsuń
  52. kurde ile mozna czekac na nowa notke?????

    OdpowiedzUsuń
  53. chodzisz w obcasach do szkoły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raz byłam, ale nie w takich wysokich :)

      Usuń
  54. Love this outfit, simple but chic. And you look lovely :))

    Energiq

    OdpowiedzUsuń
  55. Lovely look and photos!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Zajebista marynarka !

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetnie, bardzo mi się podoba ta stylizacja :) Wyglądasz na prawdę ładnie, tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)