niedziela, 30 września 2012

Było fajnie, czas wrócić do nauki.


Wczoraj wieczorem Ada zaproponowała mi,abym wybrała się z nią i jej znajomym na pokaz do Piotrkowa. Od razu się zgodziłam, ponieważ nie miałam żadnych konkretnych planów na ten wieczór. Na pokazie robiłam za DJ'a i fotografa w tym samym momencie haha. Zaraz po tym Konrad zaprosił nas do siebie na imprezę. Bawiłyśmy się zdecydowanie świetnie :) Dzisiaj rano wróciłam do domu, ogarnęłam się i resztę  dnia spędziłam z Bartkiem nad Zalewem Sulejowskim, który znajduje się parę kilometrów za moim miastem. Zrobiliśmy parę ciekawych zdjęć i wróciliśmy do mnie. Outfit z dnia dzisiejszego pokażę jutro,a zdjęcia z sesji  pewnie pojutrze:)
Teraz was zostawiam ze zdjęciami widoków jakie mieliśmy okazję oglądać no i nami. A z racji tego, że dzisiaj jest Dzień Chłopaka to wszystkim chłopakom życzę wszystkiego najlepszego !






Mam jeszcze do was małą prośbę. Biorę udział w pewnym konkursie organizowanym przez Empik i byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście kliknęli w link poniżej oraz LUBIĘ TO pod zdjęciem. Dla was to kilka sekund, a mnie przybliża o krok do wygranej :) Dziękuję ! https://apps.facebook.com/twarze-empik/zdjecie/164/

 xoxo,
 L I L L E

55 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia! ale z Was stylóweczki <3 zazdroszczę takich znajomych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mina Bartka na czwartym zdjęciu - oniemiałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakiego aparatu uzywasz do robienia zdjec? sa piekne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj akurat Klaudii Canon E400 czy jakoś tak:)

      Usuń
  4. woaah, dobrze razem wyglądacie :) i ta stylówka B. <3
    dziękuję bardzo!;* mocno doceniam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. those photographs are absolutely stunning!!!
    wow!!!



    ps. follow each other?
    xx


    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  6. 4 fotka prześliczna! <3 Macie ze sobą tyle wspaniałych zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  7. samowyzwalacz ropbił Wam zdjęcia??

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your pictures :)


    xoxo



    http://www.thegaragestarlets.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajnie razem wyglądacie : ) no to miałaś niezłe zadanie na imprezie! ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. On ma suuuper koszule, też taką mam :D A no i śliczne widoczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jejj, jakie cudne widoki ;)
    uwielbiam tą piosenkę, mam przy niej ciaryy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Poszedł LAJK :)
    Jak zwykle świetne zdjęcia no i kocham Birdy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Very beautiful photo's!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  14. też bym się pewnie od razu zgodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia;d z reszta jak zawsze;p

    OdpowiedzUsuń
  16. WICKED SKIES!! the colors are AWESOME.

    have followed u on google connect. Will u? :)
    xoxo

    ISSA TCHIEU

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję ;) Twój również ma charakter i dobry klimat ^^ Uwielbiam Twoje zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na zdjęcia z sesji! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. spotkam się wtedy z ważnymi dla mnie ludźmi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia meega , widoki też są zaje . < 3
    Masz mój głos . ; )

    W wolnym czasie zapraszam do mnie . ; )
    http://olka0567.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. uczylas sie cokolwiek podczas tego weekendu? :O

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia! Super klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Amazing style. I loved each and every photo!!!
    Sending you kisses and hugs.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ostatnie takie magiczne :) fajnie mieć takiego przyjaciela
    Zalew ;3

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zwykle jesteście świetni ;*
    Wydaje mi sie że Bartkowi lepiej w takiej fryzurze, jaką ma na zdjęciu ;)

    P.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądacie świetnie, jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello dear, like this?
    I want to wish you a great week.
    Congratulations on your blog, I like it a lot.
    is very beautiful.When you have time come and visit my blog too

    http://couturetrend.blogspot.it/

    I'm on facebook too, with a page refreshed all day.

    http://www.facebook.com/couturetrend1

    I hope your visit, Kisses

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam kolejną osobę z mojego miasta. Przez przypadek wpadłem na Twojego bloga i jestem mile zaskoczony. Bardzo fajnie tu! Zdjęcia z przymrużeniem oka, to jest to czego brakuje w moich zdjęciach.

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na mojego męskiego bloga: http://individual-form.blogspot.com/,
    Mateusz

    OdpowiedzUsuń
  29. jej.... uwielbiam tą piosenkę!!!!!!!! <3333

    OdpowiedzUsuń
  30. cholernie sentymentalna piosenka.

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)