poniedziałek, 3 września 2012

Bye, bye my wonderful Holiday !

Wszystko co dobre musi się kiedyś zakończyć. Moje oficjalnie najlepsze wakacje w życiu niestety też. W głowie kręci się wciąż ten sam niesamowity film, te wszystkie wydarzenia i sytuacje. Rok temu obiecałam sobie, że te wakacje będą niezapomniane i udało mi się dotrzymać słowa. Nie jestem w stanie nawet powiedzieć dokładnie co przeżyłam, czego doświadczyłam, jakie błędy popełniłam, ile się nauczyłam i świadkiem jakich rzeczy byłam. BRAKUJE MI SŁÓW. No ale jak obiecałam podsumowanie to musi być podsumowanie.  Obiecałam sobie również, że nie będę płakać na koniec wakacji ale kolejne spadające łzy na klawiaturę świadczą o tym, że ta obietnica pozostanie już na zawsze nie spełniona... PODSUMOWUJĄC:  Przejechałam ponad 7 tyś. kilometrów, zwiedziłam piękne kraje, widziałam niesamowite rzeczy, widoki i budynki. Byłam na najlepszym obozie młodzieżowym w życiu, imprezowałam więcej niż kiedykolwiek, spałam o wiele mniej niż organizm znosi normalnie, robiłam rzeczy, na które w życiu nie miałabym odwagi. Spędziłam cudowne chwile z moimi przyjaciółmi, przeżyłam pierwsze wakacje bez tańca. Robiłam co chciałam i z kim chciałam. Nauczyłam się dostrzegać piękno w najmniejszych szczegółach. Śmiałam się więcej niż przez całe życie, przetańczyłam tysiące piosenek. I najważniejsze-  poznałam niesamowitych ludzi, bez których te wakacje nie byłyby nic warte. Dziękuję wam za to, że miałam możliwość spędzić je z wami. Mimo to, że z większością mogę się już nigdy nie zobaczyć to na pewno zapamiętam ich do końca życia.  DZIĘKUJĘ. Mam nadzieję, że mix zdjęć, który dla was przygotowałam pokaże wam chodź w 1% co przeżyłam. Tym razem proszę bez hejtów, bez osądzania, bez problemów. Takie komentarze będą po prostu usunięte od razu .
xoxo,
L I L L E

36 komentarzy:

  1. jak w I napisz coś wieczorkiem, ale wieczorkiem nie w nocy please :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy mi się uda, może jutro rano udostępni się jakiś post, bo póki co źle się czuję i mam jeszcze dużo zaległości w odpowiedziach na komentarze. .

      Usuń
  2. Tak, życie jest piękne, kiedy się je beztrosko przeżywa. Fajnie, że to były najlepsze wakacje Twojego życia, ja mam nadzieje, że też kiedyś będę miała okazje takie przeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wrażenia po rozpoczęciu ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to po rozpoczęciu :3 lipne

      Usuń
    2. u mnie podobne ;)

      Usuń
    3. nie ma nic fajnego w pójściu do szkoły ;p

      Usuń
    4. dokładnie , jeszcze do nowej klasy ;)

      Usuń
    5. gdzie się połowy nie zna ! : O

      Usuń
  4. ale fajny zbiór zdjęć <3 naprawdę miałaś udane wakacje. śledziłam twój blog chyba od początku wakacji... moje były do dupy- całe w domu :/ ale ze względu na to, że teraz nie mam szkoły będę balować cały rok :D.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie,że wakacje się udały:D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne podsumowanie! twoje wakacje były świetne, :)
    ja także wieczorem płakałam, że te wakacje się skończyły, że to już nie wróci...

    OdpowiedzUsuń
  7. twoje zdjęcia są genialne *-* jakby z neta ściągnięte :D

    OdpowiedzUsuń
  8. widze t-shirt z Jackiem :P tez go mam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia niesamowite ! *.*
    super że ci się wakacje podobały :) !
    nie płacz ! będą następne

    OdpowiedzUsuń
  10. musiałaś mieś naprawdę wspaniałe wakacje !!!
    oby następne były takie a nawet jeszcze lepsze ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie napisane ;)

    i świetne Daniels'owe koszulki! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że Twoje wakacje się udały :D

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczne zdjecia oraz twoje wakacje musialy byc swietne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. strasznie zazdroszczę Ci tych wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  15. skoro były łzy na koniec, to wakacje musiały być naprawdę udane :)!
    Świetne te koszulki z JD, gdzie kupiliscie ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog :))))

    Odwdzięczysz się ????

    http://thelifeofordinarygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. po zdjeciach widze ze wakacje bardzo udane :0
    sama bym chchiala takie miec
    swietny wpis+ kocham twojego bloga jest taki opymistyczny

    OdpowiedzUsuń
  18. strasznie Ci zazdroszczę, że jesteś w Lo, ja poszłam do technikum i mam 20 przedmiotów i lekcje czasem do 17. :(
    Wakacji też Ci zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łooooo, to rzeczywiście ciężko ale dasz rade ! :)

      Usuń
  19. Widzę tu masę wspomnień i świetne zdjęcia ;)
    Swoją drogę szalenie lubię notki z taką ilością zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne podsumowanie ;)
    chciałabym żeby moje kolejne wakacje wyglądały podobnie jak twoje ;*

    P.

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne zdjęcia :)

    Zapraszam do siebie :
    http://convicted-on-fashion.blogspot.com/

    + obserwuje i liczę na rev

    OdpowiedzUsuń
  22. szkoda, że wakacje się kończą, ale po twoich zdjęciach widać, że dla ciebie były bardzo udane! :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)