poniedziałek, 24 września 2012

BLUE

Dzisiejszy dzień był miłym zaskoczeniem i odskocznią od rzeczywistości. Chociaż byłam pewna, że dostanę jedynkę z kartkówki z matematyki to dostałam aż 3+. Miał być również sprawdzian z historii, o którym pan zapomniał oraz kartkówka z PP, na której pani w ogóle się nie pojawiła. Następnie spacer z Bartoszem i kierunek Klaudia, żeby zrobić zdjęcia.  Te, które dzisiaj wam pokażę są jeszcze z soboty. Sportowy strój i wyrazisty dodatek -bluza. W takich wydaniach lubię się najbardziej !







bluza,bluzka-sh/spodnie-zara/buty-no name/zegarek-prezent 


A tak było w sobotę. . .

Mam jeszcze do was małą prośbę. Biorę udział w pewnym konkursie organizowanym przez Empik i byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście kliknęli w link poniżej oraz LUBIĘ TO pod zdjęciem. Dla was to kilka sekund, a mnie przybliża o krok do wygranej :) Dziękuję ! https://apps.facebook.com/twarze-empik/zdjecie/164/

 xoxo,
 L I L L E

79 komentarzy:

  1. uwielbiam Twój styl, bo jest prawdziwy- nie udawany.
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka chudzinka :) swietna stylowka,buty ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia !
    Mam takie same spodnie tylko ,że w innym kolorze ( bordowe ) xD

    OdpowiedzUsuń
  4. jak się udał spacer ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu zaskoczyłaś mnie bluzeczką ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bluzka i zegarek ; D Widzę nowy nagłówek świetny ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. pasuje Ci niebieski kolor :) a zegarek świetny ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham ten outfit *.* , ktory sh ???

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne połączenie! Bardzo pasuje Ci taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie kupiłaś buty?/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam je już bardzo dawno temu w jakimś sklepie w Tm, ale z tego co wiem to są na allegro

      Usuń
  11. Świetne! zwłaszcza zegarek <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Idziesz w świetnym kierunku i tylko pogratulować :) Tak trzymaj, ostatnio często odwiedzam Twojego bloga :) Za styl, częstotliwość i to, że wydajesz się być spoko osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. T-SHIRT *.*
    +świetny nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :* Należy podziękować Karolinie Wilczyńskiej !

      Usuń
  14. trzymam kciuki w tym konkursie organizowanym przez Empik i oczywiście kliknęłam 'Lubię to' :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna bluza i zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. mi też, mi też !
      N :*

      Usuń
  17. Buty są świetne!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W którym sh kupiłaś bluzę ? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na placu kościuszki co się na dół schodzi :)

      Usuń
  19. trzymam kciuki w tym konkursie organizowanym przez Empik i oczywiście kliknęłam 'Lubię to' :)
    + świetna bluza *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz piękne włosy ! ;D Prostujesz je ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Prostuję jeśli nie wysuszę ich :)

      Usuń
  21. bluza jest świetna !:)
    mi by się przydało 3 dostać z matmy

    OdpowiedzUsuń
  22. łączy Cię coś z Mateuszem J ? :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Aa proszę! : ) Nie mogę się na te włoski napatrzeć :) Chciałabym mieć też takie ładne i proste ; ) Super nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  24. jesteś prześliczna ;o <3
    genialna koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak się nazywają te buty co masz na zdjeciu?

    OdpowiedzUsuń
  26. pasuje CI taki styl. ponadto, podoba mi się Twoja biżuteria i masz śliczne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Love the color of your blazer and your top is so fun ;).
    Lille is the name of my city ;D (on north of France).

    Kiss
    ✿✿ http://melle-lunettes.blogspot.fr/ ✿✿

    OdpowiedzUsuń
  28. jak zrb te zakładki about me my website itp ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w układzie strony, sama nie pamiętam jak to robiłam, kiedyś jakaś blogerka mi to napisała

      Usuń
  29. ładna stylizacja tylko spodnie jakby były obcisłe bo nie ładnie wygląda jak na tobie wiszą tak

    OdpowiedzUsuń
  30. jaka cudna koszulka ! i buty! <3 zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Gdzie jest ten sh bo ja nie ogarniam wiem że jeden jest koło Panoramy to jest ten ? :D

    OdpowiedzUsuń
  32. szkoda, że bluza z sh, bo bym przyjęła chętnie taką samą :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialna koszulka :)
    Widzę że zmieniłaś szablon - nagłówek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zakochałam się w tym twoim nowym nagłówku *.*

    P.

    OdpowiedzUsuń
  35. ooo jaki świetny nagłówek !
    outfit mega - luźny ale nie jakiś niechlujny ! i mega koszulka !
    sh rządzą !

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna bluza i bluzka :D
    I oczywiście nagłówek jest zajebisty ! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. własnie slyszalam ze tam duzo rzeczy fajnych jest .

    OdpowiedzUsuń
  38. ile dałaś za bluzę i bluzkę ? :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne imprezka widać ze była :D:D

    OdpowiedzUsuń
  40. co to za bartosz? twój jakis chlopak? ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. to ma MAXA Twoje kolory!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaki tytuł ma ta piosenka z filmiku?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)