niedziela, 16 września 2012

Blue

Jest godzina dwudziesta pierwsza pięćdziesiąt trzy w niedzielę, a ja nadal leżę chora w łóżku.  Tabletki, syropy i gorące herbaty nie pomagają. Ma ktoś pomysł jak wyzdrowieć do jutra rana  ?
Oprócz dobijającej choroby jest również nauka, której z dnia na dzień przybywa. Jutro sprawdzian, kartkówka i omawianie lektury i przyznam się bez bicia, że kompletnie nic nie umiem. Nie miałam siły, aby siedzieć nad książkami. Może chociaż przeczytam streszczenie Króla Edypa ? Tak właśnie zrobię, a was zostawiam z jendym z moich ulubionych setów. Spodnie baggy w kwiaty, zwykła koszulka i ulubione trampki :)
bluzka,spodnie-KappAhl /trampki-converse
Mam jeszcze do was małą prośbę. Biorę udział w pewnym konkursie organizowanym przez Empik i byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście kliknęli w link poniżej oraz LUBIĘ TO pod zdjęciem.  Dla was to kilka sekund, a mnie przybliża o krok do wygranej :) Dziękuję !
xoxo,
L I L L E

44 komentarze:

  1. tak mi sie podoba Twoja fryzura! nie wyobrazam sobie Ciebie w innych wlosach :D
    niebieski kocham!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny outfit!*.*
    Kliknęłam lubię to;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyno, podziwiam Cię
    ja nie jestem w stanie naskrobać posta, a Ty dodajesz je tak często ;oo
    ładne spodnie (:

    OdpowiedzUsuń
  4. kliknęłam :)
    no to współczuję że jesteś chora... ;/
    spodnie świetne

    OdpowiedzUsuń
  5. Kinga, super. Spodnie fantastyczne. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Great pants! Love this style.

    http://www.thegaragestarlets.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne spodnie! ;>
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie nie dla mnie, ale Tobie pasuja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne spodnie ; ) A tak z ciekawości ile masz trampek-convers ?? ; *

    OdpowiedzUsuń
  10. super spodnie ! bardzo mi siepodoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. sweterek i spodnie są świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Niewiesz gdzie moglabym znaleźć taką notkę co kiedyś robilas o uzależnieniach, znaczy w jakiej kategorii ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://nad-przepascia.blogspot.com/2012/05/uzaleznienia-200.html to ?:)

      Usuń
    2. tak, dziękuje ;)

      Usuń
  13. szybko wracaj do zdrowia :) No i bardzo przyjemny outfit :) Spodnie są świetne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję. Rzecz jasna, bałem się na początku i dalej boję, o reakcję :) ale z drugiej strony raz się żyje. Staram się pokazać takim jakim jestem codziennie, tak się ubieram tak żyję :) ubrania są dla mnie pasją.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, świetne kolorki ; ) zapraszamy na urodzinowy post!

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam tą piosenkę! + zajebisty outfit !!

    OdpowiedzUsuń
  17. okropna jakość zdjęć ;/ no ale spodnie super :) dawno je kupowałaś?
    mogłaś się liczyć z tym, że to ILO i uwierz mi, że tej nauki będzie coraz więcej...

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj, slyszalas moze o marce BIK BOK? U mnie do wygrania dowolna bizuteria z ich strony internetowej www.bikbok.com :) Serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie świetne spodnie!
    wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. skracaja ci nogi

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tej bluzce ci do twarzy. Podoba mi się bardzo twoja chustka :*

    OdpowiedzUsuń
  22. HEJ !
    czytam twojego bloga już od dość dawna .:) jest super.

    pytanie do bluzy " coool story bro" czy brudzi Ona pachy ? ubrania? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. za duzo notek z ubraniami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może dlatego, że zmienia bloga w bardziej modowego?:)

      Usuń
    2. Miałam dość pisania o niczym i dodawania bezsensownych zdjęć mnie z samowyzwalacza :) Od czasu do czasu będzie się pojawiać coś innego ale głównie będą to posty outfitowe.

      Usuń
  24. Fajne spodnie ;) Jeszcze lepiej by wyglądały gdyby były bardziej obcisłe ;) Taka osobista uwaga...Uwielbiam motywy kwiatowe.
    Dodałam na bloga już zdj. tego ćwiekowania o którym wspominałam w poście, więc jct wbijaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie wyglądasz, pasuje Ci ten strój :) a trampki mega, Kumpela ma te same, bodajże :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)