wtorek, 11 września 2012

Backstage 11/09/2012


Lubię:
Przeglądać nieskończone ilości zdjęć na loveit. Książki, które inni uznają za nudne.  Eksplozje. Angielskie przekleństwa. Ćwieki. Vansy. Mieć coś niepowtarzalnego.  Być oryginalna.Horrory. Robić miny, które sprawiają, że wyglądam okropnie. Blond włosy. Kolczyki. Kolor niebieski. Czapki. Nie jeść. Ludzi,którzy mają styl. Dostawać coś za darmo. Krew. Udawać, że nie widzę, że ktoś się na mnie patrzy.  Ciastka z kawałkami czekolady. Czarne kapelusze. Czaszki.  Tajemnicze postacie w tajemniczych miejscach.  Deser Tiramisu zrobiony przez mamę. Świeczki vaniliowe. Dźwięk pianina. Kręcone włosy. Lampiony. Listy.  Czuć czasem coś więcej.  Herbatę. Zakupy.  Dostawać długie komentarze. Wymyślać coś niesamowitego, co ma sens tylko dla mnie. Burze. Długie rozmowy. KAWĘ . Moje oczy. Czerwoną szminkę. Piękne budynki. Tęczę. Moje zdjęcia z dzieciństwa. Sukienki. Wieszać ubrania w szafie. Dostawać coś od listonosza.Coco Chanel. Psy. Moje łóżko. Planować. Robić zdjęcia.  Długie nogi. Moje małe zęby. Wszystko zapisywać. Być sama. Mój pokój. Podróżować. Być gdzieś indziej. Pisać. Mojego bloga. Buty. Kłamać.  Plakaty. Starocie. Bajki Disney’a. Metallice. Nieszczęśliwe i szczęśliwe zakończenia.Pamiętniki. Wycinać ciekawe rzeczy z gazet. Książki.  Pocztówki. Poznawać nowych ludzi.  Second Hand’y. Długie włosy.  Filmy z dużą ilością tańca lub śpiewu. Przystojnych facetów. Imprezy. Nową szkołę. Bartka. Full capy. Sesje zdjeciowe. Taniec. Ciepłe koce. Cytrynę. Klaudię. Mieć dobry humor. Mieć zły humor. Adę. Dubstep. Rozmyślać. Kochać. Śnić. Odkrywać. Bawić się. Podróżować.

 LUBIĘ RÓWNIEŻ SKRĘCAĆ FILMIKI I JEDEN MAM NAWET DLA WAS- TAK JAK WSPOMINAŁAM, Z OSTATNIEJ "SESJI" ZDJĘCIOWEJ.
Na nic więcej mnie dzisiaj nie stać. Ogrom nauki zajmie mi chyba jeszcze parę najbliższych godzin. Wybaczcie.
xoxo,
L I L L E

64 komentarze:

  1. Wieczorem obejrzę ten filmik ;d Dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny filmik :) Też mam sporo nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. odnośnie twoich zębów - nie myślałaś nigdy nad aparatem? bez urazy, ale trochę cię szpecą..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, ale mogę go mieć dopiero od 19 roku życia

      Usuń
    2. dlaczego dopiero od 19 roku życia?

      Usuń
  4. Dzięki temu filmikowi lubię Cię jeszcze bardziej i Twoich znajomych. <3 :)
    Pozdrawiam.
    nie zmieniaj się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy dużo wspólnego, również uwielbiam Coco Chanel, kawę i robić zdjęcia. ; )
    xo

    OdpowiedzUsuń
  6. mogłabyś zrobić tiny w piątek, albo sobotę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sądzę, jedyne o czym na razie myślę to czy jestem nauczona wszystkiego i czy mam odrobioną pracę domową ..

      Usuń
  7. Karolina grubcio trochę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A ludzi bez stylu nie lubisz ? Muszą się dobrze ubierac ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię, ale wiedziałam, że ktoś się o to doczepi :)

      Usuń
    2. widzę , że lubisz robić sensacje, Majewska.

      Usuń
  9. Fajny filmik, ja niestety nie umiem montować.. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj bez przesady..;p
    Że Ci się chciało sklejać tyle scen :D:D
    Jak najbardziej pozytywny filmik!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny filmik ! :)

    Zostałaś 'otagowana' , więc wbijaj na mojego bloga i dowiesz się co masz z tym zrobic :3 haha :D

    OdpowiedzUsuń
  12. lowki <3
    ale i tak ta muzyka nie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  13. a czemu dopiero możesz mieć od 19 roku życia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo mam jakąś wadę jak moja mama, sama w sumie nie wiem o co chodzi :)

      Usuń
  14. uwielbiam twojego bloga ;) wchodzę tu regularnie i zastanawiam się dlaczego ja, będąc o rok młodsza, mam 100 razy nudniejsze życie i brak pomysłu na siebie... potrafisz coś doradzić? a przy okazji zapraszam do siebie na http://www.myhopefornewbeginning.blogspot.com
    PS kocham twoje stylizacje i grzywkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. nice))

    very nice blog by the way ;)

    kisses from Russia,
    Juliet

    !!! LEAVE COMMENT AND WIN RAY-BAN ON MY BLOG !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki Karolina ma aparat ?

    OdpowiedzUsuń
  17. super post :)
    a filmik fajny :D haha w wózkach zdjęcia na pewno świetne ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie to napisałaś o sobie, pod wieloma zdaniami mogłabym się podpisać !
    obserwuję Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. hoho, ale się rozpisałaś! ;o

    OdpowiedzUsuń
  20. Mamy chyba trochę wspólnego:)

    OdpowiedzUsuń
  21. great blog! loving your photography!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię tego typu filmiki,sama też czasami takie robię ;)

    PS. Obserwuję oczywiście ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. to, że lubisz nie jeść to akurat widać. Tylko, że to tak jakby podchodzi pod anoreksję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czepiasz się ;) do anoreksji to jej jeszcze daleko

      Usuń
    2. ale majes lubi jeść! haha :D

      Usuń
    3. ja uwielbiam jeść haha

      Usuń
    4. To czemu piszesz " lubię: nie jeść ?

      Usuń
    5. bo lubię nie jeść, ale jeść też :) nie masz tak, że brak ci ochoty na jedzenie ?

      Usuń
  24. bardzo fajny filmik :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  25. jaki świetny backstage <3 nie wiedziałam że słuchasz takiej muzyki :)
    wiele rzeczy lubimy, widzę :)
    powiedz mi tylko w czym montowałaś filmik? ;>

    OdpowiedzUsuń
  26. Mogłabym co najmniej 3/4 z tego wypisać!
    Też jestem ciekawa w czym montowałaś filmik? :P

    OdpowiedzUsuń
  27. gdzie kupiłaś tę czarną bluzkę z rękawkami 3/4 i jeansowe spodenki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bluzka-sh spodenki-Niny chyba z allegro

      Usuń
  28. Gdzie kupiłaś tą bluzę co na photoblogu dodałaś w niej zdjęcie? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jesteś bardzo ładna :) obserwuję i zapraszam do mnie :)
    czy chciałabyś założyć konto na shiny box?
    mam dla ciebie link polecający - http://shinybox.pl/?ref=d12c5de
    to bardzo fajna sprawa :)
    odpowiedz u mnie ;p
    byłabym wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. czym filmy robisz?

    OdpowiedzUsuń
  31. Naprawdę ? Naprawdę?

    Nie mogę przestać się śmiać. Naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam Cię, ale to co zrobiłaś było naprawdę chamskie. Zero przyzwoitości.

    LUDZIE, ONA TEN TEKST SKOPIOWAŁA Z INNEGO BLOGA!

    Mogłabyś przynajmniej mieć jaja i się przyznać do tego.

    OdpowiedzUsuń
  33. Raz jakiego bloga ? :) Dwa nic nie skopiowałam, bynajmniej tak mi się wydaje. To co jest napisane w poście mam od dawna na komputerze i wysłał mi to kolega. Tekst mi się spodobał, więc dodałam swoje, usunęłam coś i wstawiłam :) Jeśli już to nie miałam pojęcia, że jest to skopiowane i przepraszam : O

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)