czwartek, 2 sierpnia 2012

Yesterday's outfit

Dziesięć budzików, telefon od Bartka, brat walący w drzwi- to wszystko próbowało mnie dzisiaj rano dobudzić i nic ! Tak wiem, wiem sama mówiłam, że nie będę marnować czasu na sen i staram się dotrzymać słowa ale czasem moje łóżko ma tak silne pole grawitacyjne, że po prostu nie jestem w stanie. Mimo wszystko udało mi się wstać i już przed dziewiątą byłam na nogach. Poranna kawa w Mc, krótki spacer i pakowanie się to główne rzeczy, które robiłam jak do tej pory. Koło godziny siedemnastej mam spotkanie z nową klasą i mam nadzieję, że będzie fajnie, a potem przyjeżdża moja kochana Nina :) Zapowiada się fajny dzień !
Jeśli chodzi o outfit, który zobaczycie poniżej. Biała luźna bluzka, która chyba jest u każdego w szafie,skórzane spodenki z H&M  i moje nowe cudowne buty.  Przez jednych znienawidzone, a przed drugich kochane. Ja zdecydowanie należę do tej drugiej grupy. Od dawna na nie polowałam, aż tu nagle pojawiły się w Tomaszowskim butiku deezee. Na następny dzień były już w moim posiadaniu :) A mowa o... zresztą sami zobaczcie !
Creepersowe love  :)
Bluzka-KappAhl/spodenki-H&M/okulary-NY/Creepers- DeeZee

xoxo

UWAGA ! DZIŚ WIECZOREM MOŻECIE SIĘ SPODZIEWAĆ KOMUNIKATU ODNOŚNIE NOWEJ NAZWY BLOGA. WSPOMINAM O TYM WCZEŚNIEJ, PONIEWAŻ PRAWDOPODOBNIE JUŻ JUTRO BĘDZIE ONA OBOWIĄZYWAĆ. MAM NADZIEJĘ, ŻE NIE BĘDZIE WAM TRUDNO MNIE WYSZUKAĆ

62 komentarze:

  1. tak właśnie myślałam, że te tajemnicze buty to creepers'y ;) nie pytaj jak, chyba intuicja!

    OdpowiedzUsuń
  2. obrzydliwe buty ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też staram się nie marnować dni na spanie ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. tak myślałam, że creepersy :) ja także mam :D i planuję je pokazać jakoś niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spotkanie z nowa klasa, jak to ? ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja w te wakacje coś nie mogę spać ;P Fajnie wyglądasz ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz świetną figurę, wyglądasz znakomicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wiedziałam że to będą creepersy !
    no już niedługo będę i co z tego że wgl niespakowana na wyjazd ;d
    N

    OdpowiedzUsuń
  9. ej, ładnie wyglądasz, serio. b;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w butach <3 Blog świetny, obserwuję ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. creeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepersy <3 wygladasz bardzo ladnie :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo oryginalne buty! Znam to pole grawitacyjne, moje lozko rowniez ma bardzo silne, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. są w deezee? muszę poszukać. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz wspaniale ...... już zaczynam być fanką twojego bloga ...wszystko świetnie no i piękne buty ... :)



    Zapraszam na mojego bloga... będzie mi miło jęsli wpadniesz

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie jest w TM deezee?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Alejach koło takiej budki weterynaryjnej :)

      Usuń
  16. świetny zestaw (;
    poranek miałaś niezły (; udanego dnia (;

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny masz styl dziewczyno, pozazdrościć ;p :*
    <3

    OdpowiedzUsuń
  18. też mam jedne creepersy ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja ; )
    zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  20. ile zapłaciłaś za buty jeśli można zapytać? ; ]
    lubisz chodzić w szpilkach? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 140 zł
      Jak mam nastrój to lubię :P

      Usuń
  21. na jakiej stronie oglądasz filmy?

    OdpowiedzUsuń
  22. chyba ściągnę z Ciebie i zakupię sobie te buty są przecudowne i wgl jesteś cała przecudowna :*

    OdpowiedzUsuń
  23. stylizacja jest genialna ,wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ładne creepersy *.*
    no trochę z tym roboty, ja wszystko robiłam ok. 3 godziny, może trochę mniej oO'

    OdpowiedzUsuń
  25. Creepersy uwielbiam! I bardzo chcę!!! Ach, piękne są. Cała wyglądasz bardzo dobrze :)

    A więc witaj Lille fashion! ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. ile masz cm wzrostu ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjne są te szorty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. dużo rodzeństwa? : o
    myślałam, że tylko brata Kubę :d

    OdpowiedzUsuń
  29. Bluzka nieziemska.

    A co do Twojego komentarza zostawionego na mojej stronie - radzę nie pisać próśb o obserwowanie, często one odrzucają i osoby wręcz przeciwnie postępują, a blog masz fajny i ciekawy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. GDZIE OGLĄDASZ FILMY?

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo mi się podoba. (:
    obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  32. o ktorej godzinie byly robione te zdjecia?:P i zawsze idziesz z kims i ktos ci je robi czy sama ustawiasz jako aparat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pamiętam, o której godzinie :P Zazwyczaj ktoś robi mi zdjęcia, ponieważ nie posiadam statywu do aparatu

      Usuń
  33. masz zgrabne nogi, pozazdrościć naprawdę. -.-

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)