niedziela, 26 sierpnia 2012

w końcu !

Na ten moment czekałam od godziny czternastej wczoraj.  Zasiąść w swoim cudownym pokoiku w dresie, ciepłych skarpetkach i kubkiem herbaty  (nie koniecznie owocowej, bo jej nie lubię) i napisać post. Niestety nie bardzo było mi to dane, ponieważ najpierw czekałam w Wieluniu na dworcu niemiłosiernie długie dwie godziny na spóźniający się autobus, a gdy już dotarłam do domu, moja wizyta była tylko po to,aby pokazać się mamie, że żyję, przebrać się i wyjść.  Czekała mnie noc u Ady.  Położyłam się spać o szóstej rano, wstałam  godzinę później.Niestety nie dane mi było spać , no cóż..  W ulewę wyszłyśmy z K. na przystanek autobusowy i udałyśmy się do domu ale nawet wtedy nie miałam czasu,aby usiąść, bo już jechaliśmy z rodziną do Piotrkowa, bo przecież zakupy do szkoły same się nie zrobią, prawda  ? Dzisiaj mam dla was  zdjęcia z Poniedziałkowego ogniska ze znajomymi, a jutro postaram się wstawić rzeczy, które kupiłam.  Dawno nie czułam się tak źle ...
To na tyle  :) Mam nadzieję, że spędziliście  weekend równie intensywnie :)
xoxo,
L I L L E 

36 komentarzy:

  1. ja jestem przeziębiona... w piątek zaszalałam, wiec dziś odpokutowuję.

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  2. cycki ci urosły czy masz push-upa?

    OdpowiedzUsuń
  3. wydaje mi się, że to zależy od osoby i sytuacji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale wy ładne wszystkie i wszyscy ; ))

    myrockinrobin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mega podobają mi się te zdjęcia. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszcze takiego ogniska! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia : ) ale zabiegana jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. matko, jakaś ty piękna :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia:)
    masz bardzo ładne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia : )

    obserwuję i zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozytywne! :)
    Świetny naszyjnik :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Też jestem wykończona tym weekendem ;d Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie ty takie wielkie push-up'y kupujesz?

    OdpowiedzUsuń
  14. jaaakie murzyńskie nogi na ostatnim zdjęciu haha :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mój weekend był cudowny :3

    OdpowiedzUsuń
  16. w sh zastanawiam się czy nie sprzedac ale nie wiem juz sama bo z takim oczojebem chodzic. ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne, pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę takiego weekendu :) Mój niestety w domu :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach te ogniska^^ troche ich w tym roku było cio?;D

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)