sobota, 4 sierpnia 2012

Spotkanie klasowe

Nie wiem gdzie teraz jestem, zapewne już na miejscu. Mam nadzieję, że mi się tam podoba. Gorąco was pozdrawiam i tęsknię !

Dziś mam dla was zdjęcia ze spotkania klasowego, jest ich mało nawet bardzo mało ale to tylko i wyłącznie dlatego, że było mało osób. Gorąc, który nam towarzyszył uniemożliwiał nam dobrą zabawę. Głównie siedzieliśmy nad wodą i gadaliśmy. Mam nadzieję, że na następnym spotkaniu będziemy się lepiej bawić i że tym razem będą już wszyscy !
Zonia której nie widać

Michał

Michał, Błażej, Justyna

Martynka

Błażej

Angela  

xoxo

19 komentarzy:

  1. fajne wakacyjnie zdj. :) podobają mi się okulary z 2ostatnich zdjęć .

    OdpowiedzUsuń
  2. udanie ^_^
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne okularki z 2 ostatnich fot;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądają wiec może będą mili :D

    OdpowiedzUsuń
  5. twoja kolezanka Martynka jest naprawde sliczna i ma cudowne kolczyki :)

    www.alefazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wraacaj! przejrzałam wszystkie posty kktóre dodałaś jak mnie nie było i są cudowne i tak dalej ale nie bede kazdego komentować :D I czmeu zmienilas nazwe bloga? :C

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo no to bardzo przyjemny dzien widze ;) spotkania klasowe sa najlepsze :D tez sie ostatnio spotkalam z 2 kolezankami z liceum. Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja znam tylko dwie osoby z mojej przyszłej klasy, mam nadzieję, że reszta okaże się być miłym zaskoczeniem (:

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam już zaplanowane spotkanie klasowe ;) jestem ciekawa jak to bd!

    OdpowiedzUsuń
  10. spotkania klasowe zawsze są super ;d
    http://www.malinowekwiatymalwy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. spotkania klasowe to fajna rzecz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądają bardzo... młodo o.O

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)