poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Silence

Posprzątałam w pokoju. Porządek w pokoju, porządek w głowie, no tak przynajmniej mówią. Może jest w tym trochę racji? Czuję się jakoś lepiej. Może to zasługa czystego pokoju, może dwunastu godzin snu, a może po prostu wszystko zaczyna się układać? Tak, to pewnie to :) Sama idę zjeść jakiś obiad, a was zostawiam ze zdjęciami outiftu, które zrobiła mi Ada kilka dni temu. Plany na później? Miasto z mamą, a następnie widzę się z Bartkiem, który w końcu powrócił z wielkiego świata :)
spodnie-Cubus/bluzka-sh/ buty-Eden/krzyżyk-chorwacki sklep/ bransoletki-House,Chorwacja,prezent/ okulary-Tutto

Pics by A.
xoxo,
L I L L E

58 komentarzy:

  1. swietne zdjecia :D
    cudowne okulary :D :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, na najładniejszy nagłówek :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/08/konkurs-na-nagowek.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie odkryłam, że potrzebuję takich okularów. Okularów które wręcz zastępują słońce!

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, chciałabym prosić cię o opinię na temat mojego bloga, bardzo liczę się ze zdaniem innych i potrzebne mi też twoje :) przy okazji warto zajrzeć do najnowszej notki, gdzie ogłosiłam konkurs, który może cię zainteresować, :)

    closedindreams.blogspot.com

    jeśli blog się spodoba, zapraszam do obserwowania, odwdzięczę się tym samym :)

    +kocham te okularki, świetne są,
    masz ładną figurę, zazdroszczę ci, ja jestem szeroka w ramionach i biodrach, co jest moją zmorą, a ty jesteś w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentujesz. ;D Chyba będę w kółko to powtarzała, ale buty tak mi się podobają, że maskara. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. a nowe ciuchy gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  6. widać że lubisz te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jesteś . :)

    Buty cudowne *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz. Czy dobrze zauważyłam, że blog staje się coraz bardziej modowy? :) (oby tak, oby tak, oby tak!)
    Btw;oglądałam LOL, przyjemny film, główna bohaterka świetnie ubrana. Czy Tobie też Kyle przypominał Twojego Bartka? :)
    Julia ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny krzyżyk, widzę, że odpust się udał ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Fascynujący jest Twój poziom inteligencji, doprawdy.

    Bynajmniej ma inną etymologię niż PRZYNAJMNIEJ.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie Ci w tych spodniach i rewelacyjne masz butki :)

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. push-up w praniu? bo jakoś ci się biust zmniejszył od poprzedniej notki :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu i tu mam ten sam stanik :*

      Usuń
    2. nie przejmuj się : )

      Usuń
    3. to chyba watę wyjęłaś:)

      Usuń
    4. a skarpetki twoje czy Bartka?

      Usuń
    5. no oczywiście, że Bartka !

      Usuń
  13. nie myślałaś może o koncie na lb? to zdecydowanie lepsze miejsce do pokazywania swoich stylizacji od modnej polki (:

    OdpowiedzUsuń
  14. piosenka jest świetna, muszę obejrzeć film!
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam twój styl <3 A ten spodnie są genialne, szkoda tylko, że w Cubusie nigdy nie ma mojego rozmiaru.

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne buty ! ;D
    mam takie same okluary ; >

    OdpowiedzUsuń
  17. Koncowka wakacji to idealny czas na zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba Ci się nowa fyzura Miley Cyrus ? :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogółem nie lubię krótkich włosów ale ona wygląda w nich genialnie !

      Usuń
  19. świetna stylizacja, lubie takie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubisz Miley Cyrus?

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podoba mi się Twój outfit:) ta prostota ma coś wyjątkowego w sobie..
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wierzysz w Boga ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wierzę w dobroć ludzką.

      Usuń
    2. To chyba lubisz sobie żartować z religii -.-

      Usuń
    3. Widocznie lubi. Zakładanie symboli religijnych, w które prawdziwi chrześcijanie wierzą, a Ty nie, to jest głupota. Rozumiem, że może pasuje Ci do ciuchów, ale takich rzeczy się nie nosi dla lansu. Pozdrawiam.

      Usuń
  23. A gdzie był Bartek ?: P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Warszawie przez tydzień na warsztatach :)

      Usuń
  24. Zakochałam się w tym pierwszym zdjęciu *___*

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowne masz te buty <3. wyglądasz super !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  26. Serio? Co za bezmyślne 'hejterzy' będą ci za koszulkę zaglądać! HAHA! :)
    Nie przejmuj się! <3
    Śliczna sesja :D

    OdpowiedzUsuń
  27. kocham te butyy ^^
    świetny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajnie wyglądasz :) uwielbiam takie połączenia!
    <3 buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  29. przepięknie wyglądasz!
    do tego masz cudowną figurę
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam te buty <3 i świetnie wyglądają w połączeniu w tymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)