środa, 29 sierpnia 2012

Sesja-Wieluń

Gdy byłam w Wieluniu razem z N. poszłyśmy na mini sesje ze znajomymi. Nasz kolega profesjonalnie zajmuje się fotografią i postanowił wzbogacić swoje portfolio  moją osobą. Zdjęcia te raczej nie można nazwać sesją, bo to była czysta zabawa i wygłupianie się przed aparatem ale wyszło parę całkiem interesujących zdjęć :) Jeśli chodzi o to, że wcześniej nie dodałam posta, to najmocniej przepraszam ale internet od wczoraj nie chodził w ogóle. Dzisiaj przyjechał pan z obsługi technicznej i pozbył się problemu, mam nadzieję, że to już na dobre. Dzisiaj byłam również u fryzjera i pozbyłam się platyny, którą miałam na głowie haha. Blond pozostał ale nieco ciemniejszy. Wieczorem postaram się wstawić zdjęcia, a jak nie to jutro rano. Enjoy !
Szubi - fotograf nr 2
Spodenki -No name +DIY/ bluzka-Bershka (Niny) /okulary-Tutto/vansy-sh
Fotograf: Szymon Gaj
operator blendy: Robert Gaj
Modelki: Nina Włodarczyk, Ja
Backstage: Piotr Szubert  
xoxo,
L I L L E

54 komentarze:

  1. fajneee te wasze wygłupianie hehe ;D
    a dziękuje za miłe słowa ;DD
    myślałaś może o tym żeby kiedyś zrobić zlot bloggerek z naszego woj?

    OdpowiedzUsuń
  2. Rajciu, jakie piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zdjecia robione na drodze:)
    drugie jest cudowne;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, śliczna jesteś! I ładnie ubrana. Twoja koleżanka też :) ♥
    Ja już obserwuję, liczę na rewanż, bo chcę dobić do 200 obs. pomożesz? ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się podobały włosy w jasnym blondzie! :)
    Świetne zdjęcia! <33

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz świetnie ;p ciekawa jestem tego nowego blondu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne zdjęcia > Bluzeczka cudowna. Pozdrawiam Ciebie i Fotografa xdd zaprasza do ogladania http://dominikazwanziger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś bardzo fotogeniczna, wiesz ? Kurczę szkoda, że mieszkasz tak daleko bo sama bym ci wypstrykała jakąś sesje ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są bardziej fotogeniczni :P

      Usuń
    2. A pewnie, że są, ale ty też jesteś ; P

      Usuń
  9. Super sesja. Sama chciałabym być tak ładna jak Ty. Ogólnie... świetna ta bluzka ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam tą piosenke ;)
    zdjęcia świetne a najlepsze 2 i 4 ;P
    czekam na zdjęcia nowego odcienia włosów ;*

    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielkiej różnicy nie widać ale zawsze coś :)

      Usuń
  11. Świetny klimat zdjęć ; D I ciuszki też bardzo fajne. Zapraszamy do nas na nową notkę ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne zdjęcia. super bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niektóre zdjęcia są naprawdę super

    OdpowiedzUsuń
  14. magia. ;)

    ja Cię chcę na sesje !

    OdpowiedzUsuń
  15. Szubi przypomina mi RonaxD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierniczę, nie raz uważałaś się za wielką fankę harry'ego pottera,a teraz nawet nie wiesz o kogo chodzi, gratki xd

      Usuń
    2. hahaha! no dokładnie :D gratuluję!

      Usuń
    3. nigdy nie byłam fanką Harrego Pottera hahahaha nie wiem skąd taki pomysł :) Obejrzałam filmy ale tylko tylko, nawet tych ostatnich części nie oglądałam :)

      Usuń
  16. ooo sieemaa, masz te zajebiste vansy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia :)

    human- Ja, Julia; medialna- Jagna

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny zestaw <333
    okulary świetnee ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne zdjęcia :) i świetna bluzka.
    vansy z sh :o szczęsciara..

    OdpowiedzUsuń
  20. obeszłoby sie bez zdjecia ze mną, serio ;d
    N

    OdpowiedzUsuń
  21. ostatnie zdjecie - zajebiste czoło :***

    OdpowiedzUsuń
  22. denerwujące jest to, że prawie na każdym zdj masz tą samą minę i to nie tylko na tej sesji tylko NA KAŻDEJ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mimika jest genialna, nieprawdaż ?:)

      Usuń
    2. no właśnie...nie za bardzo :c

      Usuń
    3. yy nie? boże co za pusta skromność...

      Usuń
  23. jezu robisz z siebie na siła modna i tak nie jestes fajna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie, że jestem ! Jak śmiesz twierdzić inaczej :)

      Usuń
    2. za dużo pustego miejsca w głowie masz? ; d

      Usuń
  24. cudowne zdjęcia i stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  25. wkacyjnie, bez wymyślania, tradycyjnie ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jesteś bardzo fotogeniczna :))

    OdpowiedzUsuń
  27. I love these photos especially the first one of you and your friend! Now following.

    http://everydayrachel21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowny strój. Moje ulubione rodzaje - koronki+jasne szorty :D

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)