piątek, 10 sierpnia 2012

Old outfit from Bulgaria

Całkowicie zapomniałam o tym, że miałam również dodać post o moich dwóch outfitach z Bułgarii. Akurat miałam jeszcze ich zdjęcia na komputerze więc zaprezentuję je wam teraz :)

Neonowa różowa sukienka z H&M, przeplatana czarnym paskiem z Pull&Bear idealnie pasowała na wyjście do klubu 

Bokserka-sh/ spódniczka-H&M/torebka-no name/okulary-H&M/klapki-puma
Strój idealny na gorące dni oraz na wyjście na miasto, pomijając oczywiście buty, które były wybawieniem dla moich stóp całych w odciskach 

xoxo

44 komentarze:

  1. śliczna jest ta różowa sukienka<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni secik mi sie podoba ale sukienka takze sliczna ;) buziaki, u mnie nowy wpis, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie letnie outfity ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w tej neonowej sukience *_*

    P.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle świetnie :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania śliczny naszyjnik jabłko ! :)
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-modatotu.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylizacja idealna na gorące dni nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby dwa zestawy baaaaaardzo mi się podobają! <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba zestawy są bardzo ładne, jednak pierwszy podbił moje serce. Bardzo ładnie wyglądasz w takim odcieniu różowego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. baw się dobrze kochana<3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna spódniczka i wgl. drugi zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obłędna sukienka :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, mam do ciebie pytanko^^
    Ostatnio zastanawiałam się w jakim programie przerabiasz zdjęcia, czy mogłabyś mi podać jego nazwę?;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz cudownie tu i tu <3

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. drugi outfit zdecydowanie bardziej mi się podoba (:

    OdpowiedzUsuń
  15. Dlaczego nie dodajesz postów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ankyls też jest na wczasach a mimo to dodaje posty codziennie ;O

      Usuń
    2. Nie wiem jak ty rozumiesz pojęcie wczasy ale ja to widzę tak : zero neta, zero telewizji, czysty relaks. Po za tym ja nie miałam ze sobą laptopa na wyjeździe.

      Usuń
  16. Bardzo ładne stylizacje. Max podoba mi się ta sukieneczka! ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. ja pierd*le mniej outfitów nie dało się przygotować?!

    OdpowiedzUsuń
  18. powiedz mi czemu kłamiesz wszystkich ze nie jesyes z bartkiem?widziałam was ostatnio całujących sie w mc:):) cool lie bro:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ups, wydało się. A kiedy nas widziałaś, bo ja jakoś byłam przez ostatnie 2tyg. na wakacjach :)

      Usuń
  19. kiedy nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak Cie pamiętam z tego klubu, to kurde byłam pewna że ta sukienka miała falbanki :D

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)