środa, 1 sierpnia 2012

New in ..

Tak jak obiecałam dodaję post  o moich nowościach w szafie. Otóż pojechałam do Piotrkowa z myślą, że znajdę coś na przecenach, a jak zwykle się zawiodłam. Brak mojego rozmiaru albo wadliwy produkt to najczęstsze problemy jakie spotykają mnie na wyprzedażach. Mimo wszystko nie żałuję, że pojechałam, ponieważ i tak w mojej szafie zagościły nowe "perełki". Zobaczcie sami...
Skórzane spodenki z podwyższanym stanem-H&M
panterkowe legginsy-H&M

Długo poszukiwana bluzka z krzyżem-NY (mam pewne plany co do niej)

Biała bluza z Adidasa- to mój drugi zakup z Bułgarii (uwielbiam ją)

Szara obcisła spódniczka na rozpoczęcie roku szkolnego(takie są wymogi)-Stradivarius

A na koniec nowo zakupione buty w Tomaszowskim butiku firmy www.deezee.pl. Na razie niech pozostanie tajemnicą to jakie buty się tam znajdują ale wszystko zobaczycie na zdj. dzisiejszego outfitu, który dodam jutro. Zapraszam :) 

P.S Powoli szykuję większe zmiany na blogu-nowa nazwa, nowy nagłówek, nowa formuła. Ale o tym w swoim czasie.

xoxo

45 komentarzy:

  1. Koszulka z krzyżem extra! :) Ciekawa jestem butów i zmian na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda rzeczy trochę nie w moim stylu to już Cię widzę w tej bluzce z krzyżem- mniam!
    Julia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka z krzyżem i szara spódniczka są super :) Ciekawa jestem też tych butów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodenki i koszulka są super! ciekawa jestem co do butów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle kupiłaś świetne ubrania ;D
    a buty napewno są cudowne ;*

    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak pewnie połowie się nie spodobają haha:D Dzięki :*

      Usuń
  6. bardzo fajne szorty- koniecznie obejrzyj francuska wersje <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko pieknie jednakze zycze powodzenia na rozpoczeciu roku w 1 w tej spodniczce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sukienka ma byc prosta i do kolan a nie krótka i obcisła :*:)

      Usuń
    2. wybacz nikt nie wspomniał, że do kolan. A jeśli chociaż 5 dziewczyn taką długą będzie mieć to doznam szoku :)

      Usuń
    3. jestem w I a kim jestem to jest tajemnica ;p nie znam cie, trafiam tu przypadkiem, u nas w kl. takie dlugie maja prawiee wszystkie ale to zalezy od wych. ale twoja babka jest chyba spoko wiec luz

      Usuń
    4. trudno, zabić mnie nie zabiją :):) a spódniczka nie jest taka krótka na jaką wygląda :P

      Usuń
    5. jak ci zalezy na kreceniu tylkiem przed drugi i trzecioklasistami to jest bardzo dobry wybor, wspolczuje co do reakcji pani dyrektor, ona jest cieta na takie stroje :]

      Usuń
  8. kiedy kupilas te buciki? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm, niech zgadne - moze male DIY co do tej bluzki z krzyzem? dodasz cwieki? :> / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bluzka ta z krzyżem , wgl wszytko ma jakiś urok ! ::)
    zapraszam :
    http://myy-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzie ten butik? ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka bardzo fajna ;d Ciekawa jestem jakie buty znajdują się w reklamówce ;P Hmm... Kochana ile dałaś za bluzę? I powiedz mi orientujesz się ile kosztują połączenia z Bułgarii do Polski i sms'y? Wyjeżdżam w poniedziałek, a chciałabym wiedzieć ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Pytałam o cenę bluzy ;d;d Dziękuję bardzo za informacje ;d Przydadzą mi się :PP

    OdpowiedzUsuń
  14. Skórzane spodenki są śliczne <3 Chyba muszę się i ja wybrać na jakieś zakupy! Szkoda że nie ma u mnie NY a niby takie duże miasto -_-

    OdpowiedzUsuń
  15. gdzie znajduje się dokładnie ten sklep gdzie kupiłaś buty? :)
    posiadasz vansy? podobają ci się wgl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W alejach na przeciwko takiej budki weterynaryjnej:)
      Mam vansy z ciuchów, podobały mi się dopóki wszyscy w nich nie zaczęli chodzić :)

      Usuń
  16. a teraz tak z innej beczki ^^ masz idealną figurę! chodzisz na siłownię, robisz jakieś ćwiczenia na mięśnie brzucha albo trzymasz się jakiś zasad co do jedzenia? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brzuszki robię prawie codziennie :) A tak to to jem co popadnie:P Nie mam idealnej figury, bo nie mam dużego wcięcia w talii :P Ale pracuję nad tym

      Usuń
  17. te spodenki z hm'u są mega ♡

    http://imaurore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. O Jezuniuuuu ! ta bluza z Adidasa jest cudownaaa *.* też chce taką!:D

    obserwuje i zapraszam do mnie.;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Również poszukuję takiej bluzki z krzyżem ! Jest świetna :) Jakie plany ? Czyżby cwieki ?
    Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna bluzka z krzyżem! *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak byłam ostatnio w NY to widziałam tą bluzkę ,muszę ją kupić *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. o, moje spodenki z H&M.

    & bluzka z NY planuj sobie ją kupić i zrobić efekt glaxy albo ozdobić ćwiekami.
    czekam na to co ty wyczarujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pamietasz może za ile kupiłaś tą bluze Addidasa w Bułgarii?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ta bluza to podróbka . też byłam w Bułgarii i kupiłam taką samą też podróbke

    OdpowiedzUsuń
  25. hej :) mam pytanko, czy nie chciałabyś sprzedać może tej koszulki z krzyżem NY?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)