środa, 8 sierpnia 2012

MIX inspirations

Tym razem mam dla was mój mix inspiracji.  Jak widzicie nie zmieniłam jeszcze nazwy bloga,ponieważ wynikły pewne komplikacje ale o tym jak wrócę (może wy mi pomożecie). Mam nadzieję, że moje nowe posty pojawiają się na waszych pulpitach nawigacyjnych (mówię tu o blogerkach, które mnie obserwują) i mam również nadzieję, że zmiana nazwy nie sprawiła wam żadnych kłopotów ze znalezieniem mojego bloga !













Pozdrowienia mam nadzieję, że ze słonecznej Chorwacji :)

xoxo

23 komentarze:

  1. jak ja zmieniłam nazwę,to zniknęły mi wszystkie osoby które obserwowałam . Lepiej sobie dodaj jakieś zakładki do blogów które obserwujesz bo niewiadomo jak będzie w Twoim przypadku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. inspiracje cudowne <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje inspiracje są zajebiste ,

    Nagłówek teeż :D

    OdpowiedzUsuń
  4. baw sie dobrze ;*

    P.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne inspiracje! uwielbiam posty tego typu ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. twoje inspiracje sa jak takiej lumpeciary... Spójrz na to z innej perspektywy...teraz rodzice Cię utrzymują,placą za Twoje zachcianki...Gdybys nie miała tyle forsy to też ubrała bys się w takie ubrania ? jesteś młodą osobą,ale Twoj wizerunek teraz sprawi ze ludzie w przyszlosci beda Cie gorzej spostrzegiwac... Przemyśl to. Nie chce Cie pouczać,ani nic w tym stylu. Zazdrosna tez nie jestem bo nie mam o co...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. małe sprostowanie nie jestem bogata i za wszystkie ubrania płacę sobie ze swoich odłożonych oszczędności :)

      Usuń
  7. no właśnie dobrze że jednak kliknęłam na ten blog, bo żałowałabym gdybym go nie znalazła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne te pierwsze buty.
    Masz świetny styl (:

    OdpowiedzUsuń
  9. mam takie glany tylko oczojebny roz . :D

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)