poniedziałek, 20 sierpnia 2012

L I L L E in Croatia

Kolejnym punktem naszej blogowej podróży po Chorwacji są moje zdjęcia. Wstawiam tylko kilka, ponieważ jak wcześniej wspomniałam nie sposób  jest wybrać spośród tylu zdjęć.  W następnym poście pokażę jeszcze tylko mix zdjęć z całego wyjazdu, a potem zabieram się za posty ze zdjęciami z wesela, outfitami i nowościami w szafie. Na razie nie narzekam na brak zdjęć :):)











Brakuje mi tego klimatu, wiecznie uśmiechniętych twarzy, pięknych widoków, niesamowitych potraw i odcięcia się od wszystkich problemów.  To nie jest to samo co w mojej małej mieścinie. Tak trudno jest się przestawić .... 

xoxo,
L I L L E

57 komentarzy:

  1. Piękne! ;)
    ___
    Tak, to oczywiste że żyjemy by umrzeć. Ale pożegnać się z życiem w wieku 20lat, to normalne?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia! :D
    Gdzie kupiłaś okulary z żółtą oprawką? (Proszę o odp, u mnie na blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz już mi się pokazało, że dodałaś post ;)
    świetną masz figurę, oddawaj brzuch ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaaa, zazdroszczę ci tej pięknej opalenizny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ale się ładnie opaliłaś <3 jaka woda tam czyściutka <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękny kostium:) Gdzie go kupiłaś i ile zapłaciłaś? Chodzi mi o ten czarno-biały w jakieś wzorki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Góra jest z esotique i jest Niny, a kupiła go z rok albo dwa lata temu a dół jest z H&M :)

      Usuń
    2. śliczny! *.*

      Usuń
  7. Great Post. I follow your Blog now.
    Please follow me.
    A.

    dramaticmode.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  8. Też tęsknię za Bułgarią, ogólnie te kolonie były wyjątkowe ;) Mam taki sam strój (ten z 5 zdjęcia od dołu) ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. this is incred, love the photos
    Great post, thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia ;d oj chyba Ci zazdroszczę tego wyjazdu do Chorwacji :) ja w tym roku byłam tylko u babci

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia :) śliczna jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna relacja + jesteś baaardzo ładna <3 ZAPRASZAM!!! Trochę męskiej mody :) http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. w jakim programie przerabiasz zdjęcia ? :)
    Śliczne fotki pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki murzynek na dwóch ostatnich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć!Wraz z firmą Renee zorganizowaliśmy konkurs w którym jest do wygrania dowolna para butów Renee(płaskie i z obcasem)!:)
    Więcej na temat konkursu znajdziesz tutaj-http://www.vanessapieretti.blogspot.com/2012/08/reneepl.html
    Zapraszam serdecznie!:)(Bardzo przepraszam jeśli nie lubisz takich komentarzy)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się blog dołącz do obserwowanych! Pozzzdrawiam.

    yowloski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej koszulce z krzyżem jest Ci najlepiej :) bardzo ładnie

      Usuń
  17. człowiek bez talii O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo maskarycznie to wygląda : ////

      Usuń
    2. bez kitu nie ma talii! hahahahahhaha
      fuj ona jest wgl nie zgrabna ale sie bardzo fotografuje w kostiumie haha

      Usuń
    3. ciekawe czy ty jesteś taka idealna :*

      Usuń
    4. Idealny nikt nie jest. Może nie mam takiej stylówki (jest ok), bo nie lubię się lansować, ale talia- masakra.

      Usuń
  18. Jaka czarna jesteś! :D
    A posty Twoje mi się wyświetlają.. normalnie tak, jak zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jaka opalona *-*
    super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę Ci wyjazdu i opalenizny! :D
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. jaki mudżyn :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Te neonowe okulary masz rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  23. ADORE YOUR SHOTS!
    xx the cookies
    share the feeling
    visit <3
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ładne zdjęcie z tą bluzką w panterkę i z krzyżem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bluzka w panterke i z krzyżem cudeńka!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Standard na każdym zdjęciu masz usta otwarte ;O

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)