piątek, 24 sierpnia 2012

Hey baby, You drive me crazy !

W tym momencie pewnie siedzę z Niną w Wieluniu na basenie, oglądamy telewizje albo kto wie, może jakoś produktywniej spędzamy czas. W każdym bądź razie strasznie cieszę się, że wyjechałam z Tomaszowa chociaż na chwilkę, ale już jutro wracam do Tomaszowa. Jestem umówiona na nockę z dziewczynami oraz Bartek wraca już z warsztatów  więc nie będzie mi się nudzić !
Wszystkim czytelnikom życzę udanego weekendu (hejterom też :3 )
Tym razem przygotowałam dla was  zdjęcia outfitowe. Tak wiem, że ostatnio robię to dość często ale już wspominałam coś o zmianach na blogu, prawda   ?:)
koszulka, kurtka-sh /spódniczka- Zara/ buty -Eden/ torebka-prezent/ okulary- NY
I mój niezastąpiony fotograf (:

xoxo,
L I L L E

64 komentarze:

  1. Uwielbiam tą spódniczkę i buty! :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz ! i Ciekawe miejsce na zdjęcia. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hipstersko, hipstersko koleżanko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te buty są wspaniałe! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. love this look and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne buty ;D

    mam do Ciebie prośbę, klikniesz w reklamę/y na moim blogu(oczywiście nie musisz, to tylko prośba) , jest to pierwszy gadżet po prawej stronie, z góry dzięki ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. tak Kinga. Zresztą niżej napisałam o koledze. Jeśli tak bardzo Cię razi to zmienię. Proste ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestemasia i sama wymyśliłam nazwę bloga,booooże -.- /Traczyk.

      Usuń
    2. KURW. czytaj dokładniej następnym razem :)
      nie mam zamiaru kłócić się z Kingą. Rozumiem,że mogła tak poczuc.
      Dlatego zmieniłam żeby nie było.
      z góry Kinga sory.

      Usuń
    3. Nie unoś się tak od razu i nie mówię,że masz kłócić się z Kingą.Zmieniłaś i już,o zdanie Cię nie pytałam :o

      Usuń
    4. tak, ja też jestem za Kingą. Szymczykowa wszystko kopiuje od Kingi-.- jakby nie mogła sama pomyśleć. A z tym kolegą to na pewno gówno prawda;)Idetycznego by nie wymyślił, ale każda wymówka jest dobra^^

      Usuń
  8. spódniczka i torebka świetne ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. foxy są świetnymi butami. Nie dość, że wygodne to jeszcze jak świetnie wyglądają na nodze! tymczasem zapraszam cie na nowy post z galaktyczną bluzką diy i konkursowymi bransoletkami.

    Pozdrawiam N.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam mega podobne okulary! ogólnie wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam tą piosenkę! *____* <3
    daliśmy radę, miałaś rację :))

    OdpowiedzUsuń
  12. I bardzo dobrze, że więcej outfitów :) Inspiruje mnie Twój styl ;* <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ŚWIETNIE. Strasznie podoba mi się połączenie delikatnej i dziewczęcej spódniczki z dżinsową kurtką i topem, do tego jeszcze te buty. Strój zdecydowanie podbij moje serce.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne połączenie, świetne buty, świetny fotograf :)
    http://ineeczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna spódniczka. Te koronki fajnie komponują się z gorą. ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz! i do tego rewelacyjne tło do zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny outfit!
    A buty są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. mam pytanie ile zapłaciłaś za te buty ? http://nad-przepascia.blogspot.com/2012/04/egzaminy-part-2.html#comment-form :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a podałabyś link do nich ? :)

      Usuń
  19. świetny outfit :)
    obserwuję!!!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. cudne zdjęcia ;)
    a jaki fotograf, mmm ;**

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się po prostu w Twoich butach *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna stylizacja!
    Niesamowicie podoba mi się spódniczka, a za taką katanką już od jakiegoś czasu się rozglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jaki cudny outfit!
    zakochałam się w tych butach

    OdpowiedzUsuń
  24. Serio ważysz tylko 46 kg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to normalna waga do mojego wzrostu :)

      Usuń
    2. tak normalna, ale ja mam 165 i waze tyle samo i wyladam zdecydowanie chudziej ;O

      Usuń
    3. nie wiem czy zauważyłaś ale ludzie mają różną budowę ciała :) Po za tym jesteś ode mnie wyższa,to również zmienia postać rzeczy

      Usuń
    4. nie twierdze ze jestes gruba ;) ale na maxmodels masz napisane 165 ;P

      Usuń
    5. bo mam tak w karcie od lekarki ale w rzeczywistości wydaje mi się ze mam te dwa cm mniej

      Usuń
  25. masz bardzo ciekawą urodę ;)
    no i jestem absolutną fanką spódniczki z wysokim stanem!

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz super <3 bardzo podoba mi się spódnica :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  27. ładnie wyglądasz :) chciałabym taką czarną spódniczkę :D

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)