piątek, 31 sierpnia 2012

For one minute

Cześć wszystkim ! Jestem tu tylko na chwilkę, ponieważ czeka mnie dzisiaj ciekawy dzień i nie bardzo mam czas na pisanie ! Zaraz lecę na busa do Piotrkowa, gdzie jadę z Bartkiem. Cykniemy tam parę zdjęć no i wejdziemy do Focusa, ponieważ muszę w końcu kupić sobie jakąś torbę do szkoły :) Mam nadzieję, że mi się uda. Wieczorem idę natomiast z Klaudią do Ady na noc, tak na wspólne zakończenie wakacji. No ale nic, ja znikam, a was zostawiam ze zdjęciami outfitu, które robione były parę dni temu. Enjoy ! :)
bluza-sh/spodenki-Levis's/koszulka, zakolanówki-Gatta/okulary- H&M/creepersy-www.deezee.pl 
Pics by B.
xoxo,
L I L L E


85 komentarzy:

  1. Świetny set! Miażdżysz nogami - są idealne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw. Creepersy są megga.

    OdpowiedzUsuń
  3. super wygladasz
    powodzenia w szukaniu torby!!

    p.s. ciekawy blog :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Udany zestaw!
    Najlepsze szorty. Od dawna na takie poluję :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. spódniczki maxy or getry w panterkę wolę , rzecz gustu mała

      Usuń
  6. fajne gacie Kinga :D
    N

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw *.* może tylko buty bym wymieniła, bo nie przepadam za creepersami, ale reszta - boooskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fantastyczny zestaw(; Swoją drogą fajny facet

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie z Bartki8em *__* Gdzie kupiłaś tą bransoletkę z perełkami ?

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjne buty!
    duży progres ;)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie razem wyglądacie;d

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie razem wyglądacie :)

    pozdrawiam i zapraszam . :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sesja przed śmietnikiem, jes!

    OdpowiedzUsuń
  14. super stylizacja. uwielbiam zakolanówki ale nigdy nie wiem z czym je zestawić, a Ty to wszystko fajnie połączyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne bransoletki, o Bartku już nie wspominając. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli myślisz, że Twoje chamskie odzywki robią na kimś większe wrażenie to się mylisz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli myślisz, że te hejty robią na kimś wrażenie to też się mylisz :*

      Usuń
  17. Starsznie podobają mi sie Twoje buty.. sama jak na razie nie odważyłam się na ich kupno. ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Dodaj te zakupy co zrobiłaś dzisiaj w Piotrk. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę na blogu LILLE fashion opcji pt. "dodaj zakupy", ale może się myle;>

      Usuń
  19. Co kupiłaś dzisiaj na zakupach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak mówiłam tylko torbę do szkoły, bo po to pojechałam :)

      Usuń
    2. Pikażesz?Gdzie jesli można spytać?;)

      Usuń
    3. Myślę że Kinga potem PIKAŻE , torbe z cała pewnością kupiła .

      Usuń
    4. Przepraszam za literówkę.;)

      Usuń
    5. postaram się ale szału nie robi :) Zwykła czarna torba :)

      Usuń
  20. Wszystkiego Najlepszego z okazji Dnia Blogera, oby Twoje posty byly nadal tak ciekawe jak teraz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :):) Od kiedy jest coś takiego jak dzień blogera ? haha :D

      Usuń
    2. niewiem mi pisze to w moim kalendarzyku, haha:)

      Usuń
    3. w takim razie dziękuję :P

      Usuń
  21. świetna stylizacja,szorty i buty cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  22. beka z hejterów vol. 3465454.
    Zajebisty outfit <3

    OdpowiedzUsuń
  23. było coś ciekawego w Piotrkowie? chodzi mi o jakieś jesienno-zimowe rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze ? nie było nic co przykuło by moją uwagę ale to może i dobrze, bo jakieś zakupy jesienno-zimowe szykują mi się może w październiku dopiero

      Usuń
  24. super set, spodenki genialne! a no i chłopaczek stylówa dobra ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale męsko Bartłomiej wyszedł na tych zdięciach;*

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie funkcje mialas ustawione w aparacie jak robilas te zdjecia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne ustawiła na literkę M tzw manual, lub literę A tzw amazing , przysłona była odsłonięta. Mam nadzieje, ze pomogłam

      Usuń
    2. Ustawione miałam na portret w plenerze :) Zdjęcie robione bez lampy z rozjaśnionym obrazem na +1 i 1/2

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. To sweter Daltoniso ....

      Usuń
    2. hahahahhaha. to jest bluza, a daltonista... prosze cie czy ty wgl wiesz co to znaczy?

      Usuń
    3. tak wiem ,dlatego mówie że jesteś daltonistą , to sweter daltonie ;!

      Usuń
    4. bluza -,-

      Usuń
    5. To jest bluza :) A Daltonista to osoba nie rozróżniająca poszczególnych kolorów więc nie używaj słów, których nie znasz znaczenia :) Po za tym można było grzeczniej napisać np. A moim zdaniem to jest sweter:)

      POZDRAWIAM !

      Usuń
  28. Dlaczego Bartek nie prowadzi bloga ?Robi super zdjęcia , ma super outfity ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sweter, pulower - rodzaj ciepłej bluzy z dzianiny, najczęściej wełnianej (lub - współcześnie - z dodatkiem włókien sztucznych). Najcieplejsze, z długimi rękawami, nierozpinane (wkładane przez głowę - ang. pull - "ciągnąć", over - "przez"; tu: "wciągać przez głowę"), często z golfem, dziane są z grubej wełny.
    Bluza – część garderoby, która nie przylega do ciała. Ma ściągacze w górnej jak i dolnej części bluzy oraz na końcach rękawów. Najczęściej ma kaptur i kieszenie.
    porównaj sobie , i kto ma rację .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bluza bluza bluza :D

      Usuń
    2. ale że co z tą bluzą?//

      Usuń
    3. bo to bluza

      Usuń
    4. ale że co???
      mow jasniej

      Usuń
    5. Serio? Już nie macie się o co kłócić ?Tak to jest bluza -.-

      Usuń
    6. no niech wam bedzie, że to bluza -.-

      Usuń
  30. dodasz jutro zdjęcia torebki,pliska?:)

    OdpowiedzUsuń
  31. od dawna przyjaźnisz się z Klaudią? mieszkacie koło siebie? jak się poznałyście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znamy się tak na prawdę od urodzenia. Mieszkamy praktycznie obok siebie, bo co to jest to pięć domów. No poznałyśmy się głównie przez naszych rodziców i przez to, że mieszkamy obok siebie, a przyjaźnimy się od II klasy podstawówki

      Usuń
    2. masz problem w wymawianiem jej nazwiska ? :D

      Usuń
    3. hahaha nigdy nie miałam :D

      Usuń
  32. creepersy <3
    haha i przystojnego masz fotografa ;d !

    myrockinrobin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam zakolanówki do krótkich spodenek <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  34. fajnie wyglądasz, ale gdyby np bluzka była w jakieś wzory, a nie gładka, ciekawiej by to wyglądało (:

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)