czwartek, 30 sierpnia 2012

Dzień pełen wrażeń !

Pierwotny plan był taki, aby pojechać do Warszawy na zakupy, ponieważ akurat Artur- brat Bartka miał tam rehabilitacje. Wszystko szło całkiem nieźle. Wstałam nawet o siódmej rano, a już po ósmej byłam u B. Wszystko jednak pękło jak bańka mydlana, gdy mieliśmy mini wypadek z siedem kilometrów za Rawą Mazowiecką. No cóż ! Jechać się nie dało więc ich tata zadzwonił po lawetę, ale Artur wpadł na "genialny" pomysł, aby dojść do Rawy na pieszo. Ja, Bartek, Olga i Artur szliśmy dobre pięć km przez trasę w stronę Rawy. Po drodze jednak zgarnęła nas laweta. Na nasze nieszczęście (znowu) nie było na tyle miejsca, aby normalnie jechać więc musieliśmy siedzieć w samochodzie jadącym na lawecie, który sprawił nam darmową saunę. Tak, okna nie były otwarte no i nie było opcji, aby to zrobić.  Gdy dojechaliśmy już do domu Bartka cali padnięci, pierwsze myśli, które nas naszły - toaleta, przebranie się i jedzenie. Tam spędziłam połowę dnia, następnie poszliśmy z Bartkiem na miasto no i do mnie. ALE ! Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. W sh złowiłam buty, które kocham i aż nie wierzę, że je mam :) O tym być może w następnym poście !
Bartek, Artur i Olga :)
Takie tam...  na lawecie
Jutro obiecuję, że dodam jakiś ambitniejszy post ! Może znowu outfit? Trochę mi się nazbierało tych zdjęć 
xoxo,
L I L L E

49 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. uff nie ja jedna hahaha xd

      pokazuj buty :3

      Usuń
  2. ojj, ale mieliście przygody :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dodaj jutro outfit, uwielbiam Twoje stylizacje <3
    a mogłabyś jutro zrobić tiny ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, Tiny to już jakoś w roku szkolnym, bo jutro nie zostaje na noc w domu :):) Ale outfit dodam :)

      Usuń
    2. dzięki ;)

      Usuń
  4. Chodzące nieszczęście - MAJES

    OdpowiedzUsuń
  5. : OO nie wiedziałam, że Artur jest bratem Bartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie są w ogóle z wyglądu do siebie podobni :) Ale charakter.. o boże identyko haha

      Usuń
  6. Mega trip ;p to rybie oko i tak pogrubiło Artura! ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. jak będziesz miała czas to mogłabyś poodpowiadać na pytania na formspingu ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie zobaczyłabym jakiś twój outfit. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. air maxy moze zlowilas :OOOOOOOOO ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehehe, ktoś tu zgadł :3

      Usuń
    2. jakie ;oooooooooo od 92451491245249 dni proboje zlowic

      Usuń
    3. Wiesz co nie znam się na tyle, aby określić jaki to model :) Ale kolor to biało czerwono różowe :)

      Usuń
    4. zaazdroszcze ... wstawiaj fote :(

      Usuń
  10. i love my hair? ; o rozjebało mnie to...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dla żartu :) Gdybyś znał/a Bartka byłoby to dla Ciebie śmieszne, bo On ciągle narzeka na swoje włosy :)

      Usuń
  11. Dzięki :) Ty masz takie wakacyjne fotki mmm ^^ aż mi się zachciało jeszcze cofnąć się 3 miesiące :))

    OdpowiedzUsuń
  12. to ciekawy dzień miałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiem jak to opisac ale jestem tym blogiem zachycona ,3 obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Czyli dzień pełen niemiłych niespodzianek

    OdpowiedzUsuń
  15. Chłopaki są w wyglądzie podobni w jednym sensie - są przyyyyyyyyystojni! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Juz nie moge sie doczekac kiedy pokazesz te buty ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję ! ja po przejrzeniu większości postów twierdze, że jesteś cudowna! nie dość, że śliczna, świetnie się ubierasz i wgl. będę tu zaglądać regularnie. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no to mieliście przeżycia :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło! :)
    Śliczne włoski <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłaś kiedyś na wąwale? to jest na obrzeżach tomaszowa,moja babcia tam mieszka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam :) Moja ciocia mieszka na Białobrzeskiej a to obok, tak? :)

      Usuń
    2. Zgadza się:)

      Usuń
    3. kiedyś byłam tam prawie codziennie :)

      Usuń
  21. Świetne, pozytywne zdjęcia! : ))

    OdpowiedzUsuń
  22. i kolejne super zdjęcia ^^
    dzięki w ich imieniu <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki ;* Nie mogę doczekać się zdjęcia tych butów, dobrze, że wam nic się nie stało

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia!
    czekam na zdj butów!

    palistory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoja mama wygląda bardzo młodo...Ile ma lat ??

    OdpowiedzUsuń
  26. Chłopcy mają niezłe stylówy! :D

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)