niedziela, 19 sierpnia 2012

Croatia with my N.

Jakiś rok temu w Kwietniu bodajże ja i Nina zostałyśmy sobie przedstawione  za pośrednictwem naszych rodziców. Powoli odkrywałyśmy, że mamy ze sobą wiele wspólnego, a lody zostały przełamane, gdy pojechałam do niej do Wielunia (to już inna historia) W każdym bądź razie  Nina jest dla mnie jak siostra. Jej tata mieszka ze mną i moją rodziną.  N mieszka w Wieluniu więc niestety ciężko jest nam się widywać na co dzień. Właśnie dlatego tak bardzo się cieszyłyśmy na spędzenie tych dwóch tygodniu wspólnie i to jeszcze  w Chorwacji ! Nie trudno więc zgadnąć, że dzisiejsze zdjęcia to te, na których jestem z Niną :)

Przepraszam, że piszę tak późno, ale dopiero wróciłam z wesela, z którego zdjęcia dodam w najbliższym czasie, bądźcie cierpliwi :)








Wiem, że to będziesz widzieć, więc mam tylko nadzieję, że mnie nie zabijesz za zdjęcia.
KOCHAM 


xoxo,
L I L L E

35 komentarzy:

  1. zdjęcie z zarzucaniem włosów :O haha zajebiste <3
    szkoda, że moja mama nie ma znajomych którzy mają córkę lub syn w podobnym do mnie wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w jaki sposob zrobilas te kreski na zdjeciu moglabys wytlumaczyc w punktach albo zrobic o tym post ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moja słodka tajemnica :3

      Usuń
    2. To nic trudnego uwierz mi:) wystarczy program graficzny i jakaś tekstura :)

      Usuń
    3. Kinga, odkryłam Twoją słodką tajemnicę, hihi :3
      pixlr.com

      Usuń
    4. ja wale na kazdym zdjeciu te kreski to jest zryte juz jeszcze nie chce powiedziec jak to sie robi lol!!

      Usuń
  3. świetne zdjęcia :) widać, że dobrze się bawiłyście :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne mordki :D fajne zdjęcia. zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zdjęcia!
    Ty śliczna Ty!

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze że masz taką osobę :)
    świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. szykuje szpadel na kopanie twego grobu huhuhuh <3
    chodź, jedziemy jeszcze raz
    N

    OdpowiedzUsuń
  8. Great Pictures and you are really beautiful, your friend as well

    Love Storm

    OdpowiedzUsuń
  9. pokazują się :)
    piękne zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kostium bez ramiączek nie spadal Ci podczas kąpania?

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia :) widać, że wyjazd był udany ;)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)