sobota, 18 sierpnia 2012

Croatia VIEWS

Chorwację uznaje się za jeden z niewielu krajów w Europie z najpiękniejszymi widokami. Ja w stu procentach zgadzam się z tym stwierdzeniem. Widziałam Bułgarię, Hiszpanię, Słowację, Francję i zdecydowanie Chorwacja jest najpiękniejsza. Uwielbiam  przechadzać się starymi uliczkami, oglądać stare budynki albo siedzieć na plaży i zamiast słońca znikającego za horyzontem widzieć słońce znikające za pięknymi górami. Kamieniste plaże, palmy i przeźroczysty Adriatyk. Czego chcieć więcej od życia  ?

Pierwszy post będzie przedstawiał więc widoki, które udało mi się uchwycić aparatem. Zdjęć jest ponad tysiąc więc nie sposób wybrać tylko kilka najpiękniejszych .
Omiś plaża


Omiś rzeka



Split

Brela


Omiś z góry 


xoxo,
L I L L E

35 komentarzy:

  1. Ja nie widziałam żadnego z tych kari, ale Chorwacja jest faktycznie piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krajów raczej a nie krai :)

      Usuń
  2. jeeej :o ja tam chce! najlepiej na plaze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo chujowe (technicznie). bez obrazy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chujowy to ty jesteś :p

      Usuń
    2. Chuja to ty masz na czole

      Usuń
    3. technicznie to ty wypierdalaj :)

      Usuń
    4. zdjęcia ? Nie jestem fotografem tylko blogerką, a dwa nie mam odpowiedniego aparatu,aby robić cudowne zdjęcia

      Usuń
  4. fajnie, że miałaś okazje zobaczyć tak dużo pięknych krajów;)

    OdpowiedzUsuń
  5. również byłam w Omiśu i Splicie,było bardzo fajnie ,czy Ty zwiedzałaś tam coś? czy przede wszystkim plaża?:-) pozdrawia Paula

    OdpowiedzUsuń
  6. czy te zakończenia xoxo ,,lille'' mają coś wspólnego z plotkarą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lille to mój pseudonim a xoxo oznacza buziaki i uściski więc Nie, to nie ma nic wspólnego z plotkarą :)

      Usuń
  7. plaża kamienista nie jest fajna : ( osobiście wole piasek

    OdpowiedzUsuń
  8. Chorwacja, piękny kraj. Tylko komary nieziemsko upierdliwe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chorwacja ogólnie jest spoko tylko troche oklepana . tyle tam polaków..
    dodawaj swoje zdjęcia bo wole Ciebie patrzeć ja . xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chorwacja jest piękna ! Oklepany to jest Bałtyk :D

      Usuń
  10. Piękne widoki. Też tam chcę jechać!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne miejsce, super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepieknie tam jest az chce sie jechac ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. robić zdjęć to ty nie umiesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem fotografem, jestem blogerką :)

      Usuń
    2. Robić to twoi rodzice dzieci nie umieją

      Usuń
  14. co drugi samochód w Chorwacji jest z Polski, szok! :D

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)