piątek, 3 sierpnia 2012

CHORWACJA 03.08-17.08.2012

Cześć !
A więc po wczorajszym wyjściu z osobami z nowej klasy przyjechała Nina. Pojechałyśmy z moją mamą na zakupy rzeczy,które będą nam potrzebne w Chorwacji, a resztę wieczora spędziłyśmy na rozmowie, dobrym jedzeniu, pakowaniu i oglądaniu filmów. Znowu wyjeżdżam i znowu nie będzie mnie tutaj. Bardzo żałuję  ale zaplanowałam parę postów (nie dużo) ale zawsze coś. Mam nadzieję, że podoba wam się nowy wygląd bloga !

Wracam już niedługo z nowymi zdjęciami i z nowym nastawieniem :)




CHORWACJO NADCHODZIMY !
P.S Na razie zostałam zmuszona do pozostania przy starej nazwie, ponieważ okazało się, że ze zmianami nazwy bloga wiąże się wiele innych czynności do wykonania, aby wszystko prawidłowo funkcjonowało. Póki co otrzymałam pełną instrukcję jak to zrobić od jednej z moich ulubionych blogerek (dzięki:) ) Ale ponoć siedzenie nad tym wszystkim trwa dobre trzy godziny, więc  zabieram się za to od razu po powrocie !
xoxo

26 komentarzy:

  1. miłego wyjazdu, jak ja ci zazdroszczę *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. ulubiona blogerka? *____*
    narobiłaś sb niezłej kaszany, bo notki już się nie wyświetlają -.-'
    miłego pobytu! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zdjecia :) baw sie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. baw się dobrze hun! <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. w które miejsce tam jedziesz? życzę Ci udanego wyjazdu :)
    zazdroszczę, Bułgaria a teraz Chorwacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ak zrobiłaś ten nagłówek?:>

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego wypoczynku :) To adres mojego bloga: http://time-to-go-to-the-hell.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  8. o Ty pipo ! Jedziesz do Chorwacji?! Zazdroszczę ;p
    Jednakże udanego wyjazdu ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. jejejejejejeju jakie super zdjęcia ;o

    OdpowiedzUsuń
  10. opowiedz lepiej jak było na spotkaniu z klasą (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. bylam kilka razy w Chorwacji jest śliczna ! udanego wyjazdu !
      zapraszam ;)

      Usuń
  12. jej fajnie :D
    oomo pizza mniami <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ajj, zazdroszczę tego wyjazdu :) Przywieź ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)