czwartek, 30 sierpnia 2012

Baj, baj platyno !

Hmm ... Jest 01:18, a ja zamiast spać piszę do was. Otóż rano nie będę miała czasu, ponieważ jadę z Bartkiem, jego tatą i bratem do Warszawy, ale jak tylko wrócę to postaram się coś napisać. Tak jak obiecałam mam dla was zdjęcie mojego nowego koloru. Niestety nie widać tu jakiejś gigantycznej różnicy ale ważne, że moje  włosy nie zlewają się już z białą ścianą pokoju :)
Jak spędziłam resztę dnia? Byłam na spacerze z Klaudią, a wieczór spędziłam na skype z kolegą. Może kiedyś zorganizuję czat dla czytelników? Co wy na to ?
Co myślicie o tym kolorze  ?
I na koniec Błażej. 



xoxo,
L I L L E

45 komentarzy:

  1. Teraz jest dużo ładniej <:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor. :) A jeśli chodzi o ten czat, to świetny pomysł. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz kolor jest chyba bardziej naturalny ;)

    P.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie teraz wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie Ci w tym kolorze. :)


    xoxo, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie jest ! :)
    Obserwuję i liczę na rewanżyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czat fajna sprawa jestem za ! :)
    fajny kolor

    OdpowiedzUsuń
  8. można wieedzieć do którego fryzjera chodzisz :)?

    OdpowiedzUsuń
  9. mi sie teraz bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry pomysł z tym czatem. Kolorek świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrob czat kiedys ;) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcie :D

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam Cie wczoraj jesteś przecudowna *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widać różnicy
    Jakie masz plany na przyszłość, zachciałabyś o tym opowiedzieć ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie nie mam żadnych ale jak coś wymyślę to dam znać :)

      Usuń
  15. mm fajnie ci . a po co jedziecie do wawy? ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak następnym razem będziesz robić zdjęcia to sprawdzaj dokładniej, czy ze stanika nie wystaje ci wata, nie wszyscy chcą ją oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. widać różnicę, tak jest lepiej (:

    OdpowiedzUsuń
  18. widziałam Cię wczoraj jak przechodziłaś właśnie z Klaudią - fakt w realu widać różnice o wiele bardziej niż na zdjeciu :)
    Może to głupie, ale odkąd zaczęłam czytać Twoje posty CODZIENNIE od kilku miesięcy to gdy widzę Cię na ulicy czuję,że Cię znam i mam ochotę do Ciebie podejść przywitać się i pogratulować Ci świetnego bloga,hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  19. teraz dużo lepiej :) podcinałaś włosy? bo jakoś tak końcówki lepiej wyglądają. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Na prawdę ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. dobry pomysł z czatem, zwłaszcza ze nas tu dużo :)

    myrockinrobin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo bardziej podobasz mi się w takim odcieniu :)
    Pozytywna zmiana!

    OdpowiedzUsuń
  23. Taaaak zrób tiny ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. tez chodzę do marty.. a dokładniej to kto obcinał ci włosy?
    bardzo ładniee wyglądasz , ogolnie ladna jestes

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzeczywiście - lepiej Ci w tym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)