środa, 22 sierpnia 2012

19/08/2012 Poprawiny

Położyłam się koło czwartej w nocy i wstałam przed godziną trzynastą, wściekła na samą siebie. Obiecałam sobie, że wstanę wcześniej, posprzątam i gdzieś wyjdę, a jak zwykle wyszło inaczej. No nic ! Szybko wskoczyłam pod prysznic, zjadłam śniadanko, posiedziałam z mamą, która obecnie leży chora w pokoju obok no i po szesnastej jestem umówiona z Adą na kolejne zdjęcia ! Ah, jak to miło jest się nie zamartwiać, że nie mam tu co wstawić. W chwili obecnej jest wręcz przeciwnie! Mam nadzieje, że w roku szkolnym będę miała również czas na dodawanie tak często postów i robienie zdjęć, na szczęście mamy już z Bartkiem opracowany plan dnia haha . Sama zabieram się za szykowanie, a was zostawiam ze zdjęciami, które ukazują mój strój z poprawin.
sukienka-h&m/ buty-Eden/ pasek-Pull&Bear

xoxo,
L I L L E

43 komentarze:

  1. Na maxa zniszczyłaś sobie włosy tym ciągłym farbowaniem... po co? , masz dopiero 16 lat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one były zniszczone i tak bez tego :) w naturalnych po prostu źle się czułam

      Usuń
  2. sukienka w rzeczywistości ma taki sam kolor jak na zdjęciach ? Jest przepiękna i ma cudowny kolor <3

    zapraszam na nowy wpis / N.

    natalie BLOG | facebook

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam nadzieje, ze bedziesz miala czas! ;) ja to po 4 juz wstawalam... ;D Buziaki, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, sukienka cudoo<3 Ty jesteś prześliczna:)
    Buziak:*

    http://holdmelikeapillow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sukienka ma świetny kolor :D


    http://niewiemczytodobrypomysl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. *_* Ty weź dziewczyno mów mi w tej chwilii ile dałaś za te buty, bo chyba pokonam dzisiaj rowerem te kilaset kilometrów dzielących Sopot, a Twój Tomaszów i włamię Ci się do domu i je se wezmę, Serioo są boskie. A tak na marginesie fajna sukienka^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak w ogóle po co mi było dwa i w wyrazię, chwili' ? pozdrawiam samą siebię omg.

      Usuń
    2. 80 :P Sopot ładne miasto ! :)

      Usuń
    3. o no proszę, czyli już odpalam mój rower ;D e tam miasto jak miasto nic specjalnego ;D

      Usuń
  7. Mam taką samą sukienkę i uważam, że jest idealna na lato! A ty wyglądasz w niej znaczniej lepiej ode mnie ;P

    Pozdrawiam, Liame L.
    http://quick-tempered.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale się stęskniłam za twoim blogiem ;d
    wyglądasz przeuroczo w tej sukience, ten kolor CUDNY ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pod tę sukienkę bardziej by ci pasował jakiś ładny, ozdobny i kolorowy stanik, niż zwykły czarny, który się bardzo rzuca w oczy... załamka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzuca się tylko na zdjęciach, normalnie go nie było widać, ponieważ on nie ma zapinania i cały tył ma przezroczysty :)

      Usuń
    2. tył to ja widzę, że ma przezroczysty i bardzo dobrze, ale jak podnosisz ręce to widać...

      Usuń
  10. te same buty miałaś na poprawinach i weselu? szok ja nigdy nie mam tych samych na jednej imprezie !! dziewczynooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro są wygodne i dobre do tańczenia to czemu nie?

      Usuń
    2. Ja tak samo! i tej samej sukienki dwa razy też nie zakładam...

      Usuń
    3. niektórych po prostu nie stać, żeby wyjść w ubraniu tylko raz :)

      Usuń
    4. ja pierdziele co za ludzi, hahaha :oo

      Usuń
    5. Ahaa, spoko . W pełni zgadzam się z Kingą ,że nie wszystkich stać , to po pierwsze . A po drugie te buty są świetne (mam takie same )i super pasowały do sukienki . Pozdrawiam ludzi którzy tylko w necie udają się za Bóg wie co a na żywo to chodzą w tych samych gaciach przez rok : ) Mooo

      Usuń
  11. Świetnie się prezentujesz w tej sukience. Do twarzy Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. slicznie prezentujesz sie w tej sukience;))

    zapraszam, u mnie post o Marizie- zostan konsultantka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny kolor sukienki i nie uważam żeby stanik się jakoś specjalnie odznaczał, jest ok. No i masz na prawdę ładne nogi ((;

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna ta sukienka, idealna na lato.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam te buty i dlatego bardzo podoba mi się ta stylizacja,hah :D
    I sukienkę nosiłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. pasuje ci ta sukienka :))
    to jest właśnie to, ze jak zadajesz nauczycielowi jakieś pytanie i nie zna odpowiedzi,a powinien to jest an ciebie wkurzony, bo zrobił sobie wstyd przed lasą i do końca roku masz przerąbane .___.

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaa ubóstwiam ten strój <33

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka bardzo mi się podoba,tak samo jak buty! (:
    Ehh...jak ja kocham tych anonimów, nie przejmuj się ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. masz super opalenizne, ta sukienka sie idealnie na tym odcina :)!
    dodałam cie na modnej polce !:)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  20. wow śliczna jesteś :)
    fajny blog :3
    obserwujemy ? :>

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)