wtorek, 21 sierpnia 2012

18/08/2012 Wesele

Więc tak jak obiecałam po zdjęciach z Chorwacji nadszedł w końcu czas na codzienność.  Zaraz po tym jak wróciłam pojechałam z rodziną i Bartkiem na wesele do Parczewa (jakieś 280 km od naszego miejsca zamieszkania) Zostaliśmy tam na noc więc mieliśmy tam z Bartkiem dużo czasu na zrobienie zdjęć z outfitem z wesela, poprawin i jeszcze jednym ale o tym w najbliższym czasie.  Otóż  na weselu miałam to samo co na balu, jedynym dodatkiem, który zmieniłam były buty zakupione na dzień przed weselem. Okazały się strzałem w dziesiątkę. Są cudowne, ponieważ świetnie wyglądają na nodze  i są bardzo wygodne. Pewnie wszyscy pomyślą, że to te z firmy DeeZee. Otóż nie, moje buty kupiłam w zwykłym tomaszowskim butiku o wiele taniej, a są identyczne ! 
A co u mnie ? Hmm, pomyślmy ... Staram się wykorzystać w 100% ostatnie dwa tygodnie wakacji i na razie nie myśleć o nadchodzącym roku szkolnym w nowej szkole.  O tym na sam koniec ! Wczoraj wybrałam się z dziewczynami na ognisko, a potem do nocy jak zwykle siedziałam na komputerze upajając się piosenkami Scorpionsów, do których jadę na KONCERT ! Już nie mogę się doczekać :) Jeszcze tyle rzeczy do zrobienia w te wakacje, a tak mało czasu. Czemu doba nie trwa 48 godzin ? 
'
sukienka-Pull&Bear/buty-Eden/ jeansówka-sh/torebka-prezent

xoxo,
L I L L E

42 komentarze:

  1. Świetna sukienka. ; )
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia! :))
    ps też lubię klasyczną czerń!

    OdpowiedzUsuń
  3. ta sukienka jest naprawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam takie same buty xdd

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne buty i słodki kolega :3

    OdpowiedzUsuń
  6. w jakim programie przerabiasz zdjęcia ? :*

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie podobają mi się buty *u*

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczna sukienka *___*
    dlaczego najgorsze? :))

    OdpowiedzUsuń
  9. buty są cudowne, sukienka boska czyli zestaw idealny <3
    po prostu kocham twojego bloga i obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny strój i zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  11. HAHAHAHAHAHA, A PRO PO? A PRO PO? CHYBA A PROPOS!
    hahahahahahahaha, ale przykro, że idziesz do klasy z rozszerzonym polskim, a nawet nie potrafisz się poprawnie wysławiać, no jak smutno :( coś widzę,że tegoroczni humaniści chyba nie będa zbyt rozgarnięci...

    OdpowiedzUsuń
  12. w Edenie zawsze są jakieś fajne buty:D super wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zdarza mi się tam kupować buty :)

      Usuń
  13. Cudowna sukienka no i buty! :>

    OdpowiedzUsuń
  14. mam takie buty w odcieniu beżu i uważam że są cudowne a w dodatku wygodne, a to rzadkość ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne buty ogólnie świetnie wyglądaliście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tez chce te buty ale ost jak szukalam nie bylo mojego rozmiaru;<
    mimo ze napisalas by nie zachecac do wchodzenia na swojego bloga napisze poniewaz zaczynam od nowa pod nowym adresem
    http://a-fashiondrug.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądałaś. :) Buty mistrzowskie.

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądałaś <3 czarna sukienka na wesele jak victoria beckham na weselu księcia :D
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak jechałaś na wesele to mogłaś chociaż włosy ufarbować, bo masz straszne odrosty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wróciłam z Chorwacji, od razu jechałam na wesele, powiedz mi kiedy miałam to zrobić ?:) To raz, a dwa, mi tak strasznie nie przeszkadzają :)

      Usuń
  20. buty! szczególnie buty robią na mnie wrażenie!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ma na imię twój brat ?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)