poniedziałek, 9 lipca 2012

Zakupy bez zakupów

Wczoraj się pocieszałam, że zrobię zakupy do Bułgarii w Tomaszowie, lecz i tu nic nie znalazłam. Trudno się mówi. Skończyło się na zakupach w Rossmanie, robieniem zdjęcia do legitymacji, fryzjerze i ogółem dniem spędzonym z Bartkiem. Dopiero teraz wróciłam do domu, ale tylko na godzinkę, ponieważ dzisiaj śpimy u Oli razem z Klaudią . Zapowiada się ciekawy wieczór, ale i tak się zastanawiam, kiedy ja w końcu znajdę czas na sen :) Jutro pierwsze spotkanie w nowej szkole
hahahahahhahahahahahahhahahahha


:) 

xoxo

49 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia i ten gif ;dd

    OdpowiedzUsuń
  2. no..teraz Bartek ma ładną fryzurę, w której wygląda świetnie :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę :)

      Usuń
    2. a ja tak nie myślę ;D

      Usuń
    3. czemu peszek , masz pecha??

      Usuń
    4. ty masz pecha. Ja to jakoś przeboleję :)

      Usuń
    5. yymm ja nie mam pecha z powodu fryzury Bartka ...również to jakoś przeboleje;D

      Usuń
  3. słodki gif <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha. ale zaj*bisty gif!! :D ha!. I jak ładnie wyglądasz w tym blondzie!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jesteś! A gif cudny! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. czy ty i bartek to para?

    OdpowiedzUsuń
  7. To dawaj na Architects w Poznaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie cuuuuuuuuuuuuudowne

    OdpowiedzUsuń
  9. łoojezu, Twój kolega/ukochany/whatever jest uroczy i ma genialną fryzure! wgl super razem wyglądacie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jesteś przypadkiem za ładna, co ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. masz zajebiste zdjęcie do legitymacji *.*
    a animacja mnie rozwaliła :D

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mogę się napatrzeć na gif *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. patrzac na ten gif, zazdroszcze ci tak ze nawet nie wiesz: o

    OdpowiedzUsuń
  15. no K. ale masz sweet focie do legitymacji:P :D
    świetny gif, "kolega" też:D

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne zdjęcia^^
    fajny gif:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten gif jest meeeeeegaaa! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. spociłas sie na tym zdjeciu z bartkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wszystko musicie sie przyczepić? -.-

      Usuń
    2. nie wyszło Ci hejterku, to jest stanik, w ciemniejszym kolorze:*

      BUZIAKI, B

      Usuń
    3. ale oni przecież wiedzą wszystkooooooo (:

      Usuń
    4. hahaha ja pieprze nawet takie coś zauważą :D nie no rozbrajają mnie niektóre anonimy..
      mam pytanie Kinga:) czy Bartek czyta Twojego bloga?

      Usuń
  19. mam dwa pytania :) Bartek to Twój chłopak? i czy z nim tańczyłaś w Cantinero ?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjecia i ten gig ;D
    Zapraszam do mnie : http://brulionwkratke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nom mówię serio, serio! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. normalnie wyszłaś na legitymacyjnym! A ja wyszłam jak placek, haha:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Najlepiej usuwać komentarze, prawda w oczy kole:*

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie wyglądacie razem <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. moglibyście być razem:) cudowna byłaby z was para.
    Myśleliście o tym?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie myśleliśmy i nie będziemy myśleć :P

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)