wtorek, 24 lipca 2012

The End

Wczoraj około pierwszej w nocy przekroczyłam próg mojego domu.  Bardzo nie chciałam żeby do tego doszło. Zakochałam się w Bułgarii i w tych cudownych ludziach, których poznałam. Niektórzy mieszkają 180km ode mnie, a inni 300. Po tej podróży jednak inaczej to postrzegam to już dla mnie nie jest jakaś ogromna długość do pokonania :) Ale od początku ...
Gdy wsiadałyśmy z Klaudią do autobusu byłyśmy przekonane, że nie poznamy żadnych dziewczyn, z którymi się zakolegujemy( nie było mowy o zaprzyjaźnianiu się) ale dość zabawna sytuacja sprawiła, że poznałyśmy Zosię i Karolinę. Dziewczyny są cudowne  i strasznie się z nimi zaprzyjaźniłyśmy, dlatego też rozstanie z nimi było takie bolesne. Cały pobyt w Bułgarii był jak jeden długi sen , z którego nie chciałam się obudzić. Plażowanie, opalanie, zwiedzanie, imprezowanie, poznawanie, ŻYCIE w stu procentach .
Mój pobyt w Bułgarii podzielę na parę postów- ten jest ogólny , ponieważ muszę odpisać na miliony komentarzy natomiast co będzie po kolei zobaczycie poniżej.
1. Zdjęcia krajobrazów
2. Ludzie, z którymi byłam i których poznałam
3. Zdjęcia z nad basenu i z hotelu
4  Plaża
5. Miasto
6. Mix pozostałych.

Żywię głęboką nadzieję, że nie zanudzę was zdjęciami z najcudowniejszego wyjazdu na jakim byłam i że nadal tu jesteście i odwiedzacie mojego bloga  :)

JUTRO RANO PIERWSZY POST.
Przepraszam, że tak się obijam, ale oprócz opalenizny z Bułgarii wróciłam chora i ledwo żyję. Potrzebuję chwili snu i odpoczynku  we własnym łóżku. 

xoxo

26 komentarzy:

  1. Dobrze, że już wróciłaś i jesteś z nami ;D
    Czekam na post! :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie na pewno nie zanudzisz. :) Pięknie się opaliłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. cierpliwie poczekam na kolejne notki :D
    to super, że jesteś zadowolona z wyjazdu i masz pełno pięknych wspomnień

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jadę za niecały tydzień do Bułgarii na Słoneczny Brzeg <3 Teraz to jeszcze bardziej się nie mogę doczekac*.* Dzięki za odwiedzenie bloga, obserwujemy! ~justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do jakiego hotelu jedziesz?;>

      Usuń
  6. czekam na więcej zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko co dobre szybko się kończy :)
    czekam na zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na jutrzejszy post^^

    OdpowiedzUsuń
  9. nie zanudzisz <3 teraz odpoczywaj, a my czekamy na zdjęcia. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jestes z kubą siemieniukiem:)?jak wam sie układa?poznaliscie sie w bulgarii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznaliśmy się w Bułgarii. Kuba mieszka 300 km ode mnie więc ciężko powiedzieć cokolwiek na chwile obecną ..

      Usuń
  11. Rany ! Nie masz pojęcia jak się za tobą stęskniłam ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  12. Aww, ale opalenizna. Pozazdrościć *.*

    xoxo, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogłam się doczekac, aż wrócisz :DD

    OdpowiedzUsuń
  14. a Ty byłaś tam z samą Klaudią z takich znajomych z Tomaszowa? :) i w ogóle poznałyście się w autobusie z większością czy tylko z tymi dwiema dziewczynami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) Było z nami jeszcze trzech kolegów z Tomaszowa. Z częścią poznałyśmy się w autobusie a z resztą w hotelu już :)

      Usuń
    2. a ktoś Cię skojarzył z bloga?:)

      Usuń
  15. Super wygladasz :)
    Obserwujemy?
    itsmarlen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie;) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zdrowiej ;)
    Czekam na posty *__*

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)