niedziela, 29 lipca 2012

The City of party

Hotel Kotva, w którym miałam przyjemność spędzić dziesięć najlepszych dni w moim życiu, leżał dwie minuty od plaży ale za to pół godziny drogi od centrum miasta. To nas oczywiście nie zniechęcało, ponieważ drogę tam wynagradzały nam wszystkie obiekty jakie tam spotkałyśmy. Ogromne kolejki, kasyna, studia tatuażu, bary, dyskoteki, sklepy i mnóstwo różnych innych atrakcji. Pomimo mojego lęku wysokości wsiadłam na diabelski młyn i nie żałuję. Było stamtąd widać całą Bułgarię nocą z góry. Do końca życia nie zapomnę tego widoku..
Teraz na samą myśl o tych wspomnieniach pojawia mi się uśmiech od ucha do ucha ale są i złe strony tego wyjazdu.
KAWAŁEK MOJEGO SERCA ZOSTAŁO W BUŁGARII, A TO ŹLE, PONIEWAŻ TERAZ NIE UMIEM NORMALNIE FUNKCJONOWAĆ ..


Zdjęcie z klubu Lazur. Tam akurat nie miałam aparatu, ale znalazłam je na stronie klubu na facebook'u 
Tutaj również widać Anie, która pojechała na inny obóz w tym samym czasie i udało nam się spotkać !








UWIELBIAM TO ZDJĘCIE 




xoxo

34 komentarze:

  1. awrr *....* świetne zdjęcia :d
    ah spotkałabym się z Tobą ;d
    albo w sumie pogadała na gadu ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś mi jeszcze większej ochoty na wyjazd do Bułagrii, już 6 sierpnia! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo,moja przyjaciółka właśnie wróciła z Bułgarii :p
    Zdjęcie pod sex shopem zawsze spoko xd Łuhuhu,koszulka Gunsów *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja uwielbiam przedostatnie zdjęcie ;) zastanawiam sie co Klaudia sobie wtedy myślała ;*

    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad tym zastanawiam :3

      Usuń
  5. loving the photos! looks like fun!

    xx
    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  6. widze, ze swietny wyjazd do Bulgarii :D poza tym to Aga jestem a Ty Kinga? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo :) te zdjęcia, jak na razie najlepsze, jak Ty się opaliłaś!!! ;o

    btw, jakie blogi czytasz najchętniej? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. BUŁGARIA *.* zajo zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku jak super :)
    widać że świetnie się bawiłaś :) DODAWAJ JAK NAJWIĘCEJ ZDJĘĆ <3

    OdpowiedzUsuń
  10. zdj przy sex shopie rządzi :D!

    OdpowiedzUsuń
  11. sex shop, zawsze spoko :)) kupiliście coś tam? ;p
    przykro mi, ze musiałaś sie z nim rozstać, ale dasz radę, poznasz kogoś nowego <3
    dzięki ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. po zdjęciach i notce widać, że spędziłas tam świetnie czas! zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać ,że była fajna zabawa :) Zapraszam :annabell-fashion.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia! nie zapomnisz tych wakacji do końca życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne zdjecia! <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. w takim razie fantastycznie, że się dobrze bawiłaś! :D
    świetne zdjęcia ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie dziwie sie, ze zostawialas tam polowe siebie! :) Fantastyczne zdjecia i zapewne wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana otagowałam cię na moim blogu, zapraszam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Blog jest nieziemski, niezmiernie oryginalny, ciekawy, i po prostu fajowy.
    Wybvrałaś fajną tematykę oraz świetnie se z nią radzisz.
    Pozdriawam i mam nadzieję, że tym komentarzem dostaniesz motywacji do daleszego
    tworzeniatz. pisania postów.

    xoxo, Kasia

    Zapraszam na swoją stronę i liczę na rewanż : http://modedouceur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. koszulka guns n roses i jack daniel's moje ulubione! <3
    obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. guns n roses gdzie można je kupić ? wiem, że kiedyś h&m miał taka kolekcję

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam troszkę pytań do ciebie, bo w przyszłym roku chciałabym pojechać na ten oboz, więc..
    1. Ile kosztował cię cały obóz?
    2. Czy warto jest pojechać??
    3. Czy jedziesz w przyszłym roku ?
    4. W jakim wieku jeżdżą tam ludzi?
    Z góry dziękuje. ;)
    PS. świetny ten blog, czytam go codziennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc tak obóz kosztował mnie 1700zł. Z początku bałam się jechać na taki obóz z mało znanego biura ale teraz polecam go w 100% wszystkim, ponieważ było niesamowicie ! W przyszłym roku jadę na pewno :) Ogółem te obóz był w przedziale wiekowym od 14-18 roku życia, najwięcej było osób mających 16 lat ale są również takie w przedziale od 16-19

      Bardzo dziękuję i mam nadzieję, że pomogłam :*

      Usuń
  23. dziewczyny swietnie wygladalyscie:D zazdroszcze wypadu :D tez bym sobie gdzies chetnie wyjechala :(

    OdpowiedzUsuń
  24. czy ty co chwile sie tam przebierałaś?>?????? ;ooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiesz nie wiem jak ty ale ja codziennie zakładam coś innego gdy wcześniejsze ubrania są brudne :)

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)