wtorek, 31 lipca 2012

The best movie I ever seen

W swoim życiu obejrzałam wiele filmów od komedii przez dramaty aż do horrorów. Nie wiem czy wspominałam ale jestem kinomaniaczką . Zazwyczaj szkoda jest mi wydawać pieniądze na jakieś głupoty, ale kino się do nich nie zalicza. Niepowtarzalny dźwięk, świetne efekty, genialna jakość- tego nie podrobi żaden telewizor. Kino nadaje klimatu, dzięki czemu film wydaje się widzowi o wiele bardziej ciekawszy (no przynajmniej mi ) Obiecałam wam, że napiszę tu recenzje filmów, które ostatnio obejrzałam.

1. "LOL"- Film, w którym gra moja idolka Miley Cyrus(tak uwielbiam ją, ale o tym kiedy indziej) Film poleciła mi jedna z czytelniczek pod którymś z postów. Nie trzeba było mnie długo namawiać do obejrzenia owego filmu i muszę przyznać, że bardzo mnie zaciekawił. W filmie są idealnie przedstawione problemy nastolatków- sex, imprezy, alkohol i narkotyki oraz to jak powinien podejść do tego wszystkiego rodzic. Szkoda, że nie zawsze  tak jest, a pisząc nie zawsze mam na myśli NIGDY 


2. "Dziennik zakrapiany rumem"- to kolejny film, który miałam przyjemność obejrzeć( a raczej jej nie miałam) Główną rolę gra tam jeden z moich ulubionych aktorów Jhonny Depp, którego jak zwykle genialna gra nie uratowała filmu, który był nudny, banalny i ogółem rzecz biorą nie porwał mnie. 
3."Szczęściarz"- film nakręcony  na podstawie powieści legendarnego pisarza Nicolasa Sparksa. Ten film również poleciła mi jedna z czytelniczek. Wzruszająca historia głównego bohatera, którego gra cudowny Zack Efron genialnie przeplatała się ze wszystkimi wątkami. Gra aktorska Zacka -godna podziwu. Według mnie to jego jedna z lepszych ról.
4."Teen spirit"- to film, który wyszukałam wczoraj na szybko, ponieważ strasznie mi się nudziło wieczorem. Ogółem rzecz biorąc nie podobał mi się. Powiewa tandetą  i głupawą komedią wymyśloną dla dziewczyn lubiących "lekkie" filmy.

    
5. I w końcu nadszedł czas na film, który obejrzałam dzisiaj w kinie z Klaudią, będąc na zakupach w Piotrkowie(o tym jutro). Wszystkim już chyba powszechnie znany musical Step up wydał swoją już czwartą część.  Pamiętam jak równy rok temu byłam z Klaudią w kinie z okazji jej urodzin i obejrzałyśmy część trzecią, która okazała się NIESAMOWITA. Ta dzisiaj praktycznie jej dorównuje. Genialni tancerze, świetna historia i fajna muzyka scalają się w jedność tworząc film, któremu jestem oddana w całości ! Wszystkim gorąco polecam, a jeśli ktoś nie lubi tańca to może go obejrzeć chociażby dla cudownego głównego bohatera 

My love ..

I dwa zdjęcia cudownej jakości mojego telefonu z dziś :) 

Jutro postaram się dodać post z zakupami jakie zrobiłam dzisiaj. Na chwilę obecną waam życzę miłego wieczoru, a sama zabieram się za pakowanie  :) 


xoxo


33 komentarze:

  1. Też uwielbiam film LOL, ale zgaduje, że to jest coś innego, bo ten mój jest francuski ^_^ <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądałam LOL i też mi się spodobał ten film, ale chyba powinnam jeszcze ogarnąć francuską wersję, bo podobno jest jeszcze lepsza xx

    OdpowiedzUsuń
  3. lol muszę obejrzeć
    a szczesciarza kochaaam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lol obejrzę :)
    Przepraszam Cię, ale nie wytrzymam. Bynajmniej oznacza wcale- nie przynajmniej :)
    Julia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie mam w planach obejrzeć LOL i Step Up 4 (swoją drogą główny aktor poważnie baaardzo przystojny *.*)

    OdpowiedzUsuń
  6. LOL Oglądałam świetny film ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo to musze sobie obejrzec, ale kurcze nie wiem, bo uwielbiam ta francuska wersje <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę zobaczyć LOL! :)Świetny nagłówek. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Film LOL jest cudny! <33 Też lubię Miley :)
    Świetny nagłówek ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę obejrzeć LOL :))
    jak dla mnie nazwa jest dobra jaka jest :D

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie przed chwilą skończyłam oglądać LOL;)

    OdpowiedzUsuń
  12. hejoo..
    mam pytankoo
    O której byłaś dzisiaj na seansie w kinie i gdzie siedziałaś?
    Płakałaś troszkee na Step Up-ie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o 12.15, nie płakałam :O Na samej górze

      Usuń
  13. A na jakiej stronie oglądasz te filmy jak jesteś w domu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kinomaniak.pl playtube.pl youtube.pl

      Usuń
  14. lol-słyszałam że dobry film, będę musiała obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kurcze, wszyscy polecają SU4, muszę obejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wlaaasnie, msuze sobie zrobić liste filmow do obejrzenia! :D buziaki, zapraszam w wolnej chwili na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie rozumiem zachwytu tym całym LOLem. banalna fabuła, sztuczna gra aktorów - miley cyrus byla dobra tylko w hannie montannie czy jak to sie tam pisze, w innych filmach jest nadęta i sztuczna. poza tym ma przerazajace zęby :D jedynie Demi troche zawyża poziom, bez niej ten film bylby kolejnym disneyowskim shitem. jesli jestes kinomaniaczką i rzeczywiscie interesujesz sie filmem obejrzyj ambitniejsze produkcje, a nie komercyjne gówno dla 15latek. bez urazy, to tylko moje zdanie.
    co do step upu - tylko pierwsza czesc, pozostale byly/są jedynie papką układów tanecznych i efektow specjalnych :x nuda, odgrzewane kotlety po raz setny. jak lubisz taniec to oglądaj taneczne klasyki - dirty dancing, flashdance, grease albo footloose(tego zrobili remake niedawno z mlodymi aktorami, calkiem niezly, ale warto zobaczyc tez oryginał)

    i nie oszukujmy sie era dobrych filmów mlodziezowych odeszła wraz z american pie, eurotrip i komedii z LiLo.. obecne są nudne do porzygu.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zachwycam się Lolem, po prostu uważam, że miał ciekawą fabułę (ponoć starsza francuska wersja jest lepsza-nie wiem nie oglądałam ale obejrzę) A jeśli chodzi o produkcje taneczne to obejrzałam je wszystkie Od Street dance przez Step up aż do Dirty Dancing. Masz rację pierwsza część była na prawdę dobra, druga była tragiczna, trzecia powaliła genialną muzyką i świetną grą aktorką natomiast czwarta ma zupełnie inną fabułę od tych wszystkich nowoczesnych filmów tanecznych (nie ma bitew ulicznych i tak dalej) Dlatego też mi się podobała, bo była inna.
      A na koniec dodam, że jeśli uważasz komedie typu American Pie za dobre to kto tu mówi o ambitnych produkcjach :) Jak dla mnie dobrą komedią jest np "Jaś Fasola-Wakacje"

      Usuń
  18. Muszę obejrzeć ten film z Miley Cyrus :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję ;* W niedzielę wybieram się na ten step up ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Właśnie wczoraj gdzieś w interncie przeczytałam o tym filmie z Miley-lubię ją i też zamierzam to zobaczyć ! :)

      Usuń
  21. Lol - baardzo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę sb taką listę stworzyć :))
    spoko, ja też c:
    ja moje również *w*

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuje, chociaż ja tego nie zauważyłam żeby one były ładne xd
    Oglądałam wczoraj wieczorem LOL, jest naprawdę świetny i daje też sporo do myślenia. Dzisiaj może obejrzę Szczęściarza :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyznania gejszy, Iluzjonista, Marzyciel, Całkiem zabawna historia, Sztuka dorastania, Jeden dzień... Wiem, że trochę dużo, ale warto je obejrzeć ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Dasz link z filmem LOL?

    OdpowiedzUsuń
  26. Film "Woda dla słowni" też jest fajny. Warto go obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)