poniedziałek, 30 lipca 2012

Say cheese and make a gif

Odpowiedziałam już na wszystkie komentarze na blogu, więc z czystym sumieniem mogę zasiąść do pisania nowego postu. Na biurku po prawej stronie stoi  radio, gdzie właśnie leci cudowna piosenka "We are young".  Po lewo natomiast stoi wiatrak, który swą cudowną mocą sprawia, iż nie jest mi tak gorąco jak jeszcze cztery godziny temu na mieście. Zaraz o czym to ja miałam pisać ? Hmm... A no tak ! Dwa dni temu, gdy Bartek przyszedł odwiedzić mnie wpadliśmy na pomysł zrobienia paru gifów.  Efekty pokażę wam poniżej (niektóre są na prawdę zabawne)

Jeśli chodzi o dzień dzisiejszy to byliśmy na mieście, a potem siedzieliśmy jak zwykle u mnie w domu.  W Tomaszowie doprawdy nie ma co robić. Mam ochotę spędzić jakoś produktywnie dzisiejszy dzień ! Po wyjeździe do Bułgarii nie jestem przyzwyczajona do nudy i słodkiego lenistwa. Rok temu obiecałam sobie, że nie zmarnuję tych wakacji oraz, że będą one jednymi z najlepszych w moim życiu. Póki co swojej obietnicy dotrzymuję. W chwili obecnej nareszcie czuję, że żyję...







Mam nadzieję, że przypadły wam do gustu :)

Zbiór moich inspiracji, gifów,zdjęć i filmików możecie znaleźć TUTAJ
A jeśli macie jakiekolwiek pytania  nie wahajcie się ich zadać TU

xoxo

49 komentarzy:

  1. Zabawne i zarazem świetne! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są świetneeeeeee!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteście zajebiści! *.*
    i przepraszam, że tka męczę, ale czy mogła byś mi jeszcze powiedzieć jak to wpisałaś w google, bo szukam i znaleźć niczego nie mogę.. :/ (wiem, że banalne pytanie ,ale strasznie mi zależy)
    Z góry wielkie dzięki! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha przesympatyczne animacje! ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne gify <333
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy gif jest mega słodki :), czwarty mnie rozbawił i powalił xD A szósty *__*

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześwietnie ... obydwoje wyszliscie uroczo ...moim zdaniem najlepszy nr 4 :)





    Zapraszam na mojego bloga ... będzie mi miło jeśli wpadniesz ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie jest sklep DIY? Czy to internetowy sklep czy sieciówka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DIY to nie sklep : O to skrót od Do it yourself

      Usuń
  9. czy on ma ogolone pachy?:o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy - To chyba nie toja sprawa jak już coś :)

      Usuń
    2. a czy ogolone pachy u chłopaka to coś dziwnego? to jest dużo bardziej higieniczne i estetyczne :P

      Usuń
    3. widać jak jest, więc nie srajcie, ładne ma pachy hahaha

      Usuń
  10. haha, świetne gify!
    masz cudowne włosy :D
    btw. świetny nagłówek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie chciałabym Cię zaprosić do konkursu u mnie na blogu,gdzie możesz wygrać bransoletkę ze swoim imieniem :) = http://malgorzata-m.blogspot.com/2012/07/konkurs-z-she-bijou.html

    OdpowiedzUsuń
  12. dobre gify! mi by sie w pokoju wiatrak przydał, zazdroszczę! *w*
    kupuj! są zajebste ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. też kiedyś miałam fazę na robienie gifów :D. trolololo pozdrów kolegę, swoją drogą przystojny jest c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Wariaci <3

    Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  15. haha. Najlepszy jest Bartek trzęsący głową!:D Wyobrażam sobie jaki dźwięk wtedy wydawał z siebie.;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodkie te gify !
    Zapraszam do mnie , Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne gify :)
    Polecasz może jakąś fajną książkę?

    OdpowiedzUsuń
  18. 4 gif jest świetny! zakochałam się w zdjęciach z nagłówka :3

    OdpowiedzUsuń
  19. bartek chodzi z wilczyną ?? :O

    OdpowiedzUsuń
  20. gdzie Bartek idzie do szkoły?

    OdpowiedzUsuń
  21. dobre to ale powoli robi się żałosne

    OdpowiedzUsuń
  22. hahah. świetne. zwłaszcza to z fioletowym swetrem/bluzką. :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)