czwartek, 26 lipca 2012

Pool and Hotel -Photos

Tym razem zrobiłam sobie przerwę w oglądaniu filmu (na razie nie zdradzę jakiego) i postanowiłam dodać kolejny post ze zdjęciami. Padło na te z basenu i hotelu. Więcej jest tych pierwszych, ponieważ zdjęcia z hotelu mam tylko te z pokoju, a z kolei te z pokoju nie nadają się do wystawienia do publicznej opinii haha. No ale dobra ja tu piszę, piszę, a przecież zdjęcia same się nie wstawią !
all day, all night with my camera 

Rusi !






SWEGS 


Thomas (:



Ekipa Full Wypas 



xoxo

46 komentarzy:

  1. Fajnie mieć hotel z basenem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej to romantyczne, ale może kiedys los was połaczy c:
    hotel z basenem, marzenie1 *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jakiego biura byłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteś szczupła *-* Fajny hotel. Możesz mi odpowiedzieć na komentarz który napisałam pod poprzednim postem ?:) proooszę:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Widzę, że wyjazd wykorzystany w stu procentach!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. daniels <3
    skąd masz koszulkeee

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za odpowiedź!;) W te wakacje chyba już nie, ale może w przyszłe sobie znajdę jakiś wyjazd. :D Ta czarna bluza jest z localheroes, teraz akurat jej nie mają w sklepie, jak już się pojawiają, to od razu są wykupione, więc trzeba się śpieszyć, haha.

    OdpowiedzUsuń
  8. hello!!!! I just found your blog and I think is great... please come visit my blog and let me know if you want us to follow each other...
    kisses dear
    www.petitgraphie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie macie extra koszulki Jacka, też mam ale chciałabym bez ramiączek tak jak wy, a mam z krótkim rękawkiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Super foty :d
    i okulary masz wyborne *,*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia! fajnie wyglądacie w tych koszulkach Danielsa, kupiłaś w Bułgarii? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog ^^ super zdjęcia!
    zapraszam do mnie : http://co-la-da.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog ^^
    Zapraszam na mojego bloga . Dopiero zaczynam ^^
    ~~Obserwuję~~
    http://annie-and-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jesteś :D
    Zapraszam do mnie obserwuje i liczę na to samo .
    http://alexnadra-blogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są te zdjęcia ^^ . Jesteśmy tu pierwszy raz i na pewno nie ostatni ^^ Spodobało nam się . Może wpadniesz do nas i Ci się coś spodoba ? Jeśli tak to zapraszamy do komentowania i obserwowania naszego bloga . Obserwujesz nasz - Robimy to samo u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna koszulka :D
    Miałam sobie taką kupić, ale oczywiście moja koleżanka ma taką samą i gadałaby, że od niej ściągam czy coś.
    fajne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Brakuje takich blogow jak Twoj <3 jest cudny! obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. strasznie podoba mi się efekt na pierwszym zdjęciu!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądając twoje zdjęcia, sama nie mogę się już doczekać mojego wyjazdu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ahh , zazdroszczę takich wakacji *.*

    pozdrawiam , kama :)
    scottowskie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Na taki basen wlasnie bym sobie poszla! ;D buziaki, zapraszam na nowy wpis ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Co oglądałaś ciekawego? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To się nazywa wakacje :) Można pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia :)
    może masz ochotę obserwować ? ja się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej, a ja mam takie pytanko: Jaka to kolonia? Przez co jest ona organizowana? Jakieś biuro podróży czy coś?
    || Genialny blog. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obóz młodzieżowy organizowany przez biuro Fun Club :) Dziękuję :)

      Usuń
  26. Superrr zdj.:)

    Jaki masz aparat? ;]

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę, że pogoda dopisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ile kosztowala ta kolonia.

    OdpowiedzUsuń
  29. ale fajnie tam ^^
    zapraszam xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  30. jakie świetne zdj :D to w bluzkach jack danielsa *-*

    OdpowiedzUsuń
  31. Co ile dni myjesz włosy i czy Prostujesz je? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz prawie w ogóle ich nie prostuje. Zazwyczaj myję codziennie, czasem co drugi dzień :)

      Usuń
  32. Skąd te cudne koszulki Jacka ?;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Thanks desіgnеd foг sharing suсh a fastidіοus
    idea, post is pleasant, thats why і hаve read it
    fully
    Also visit my webpage :: bydgoszcz

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)