czwartek, 26 lipca 2012

People

Kolejnym punktem w naszej blogowej podróży są ludzie, z którymi byłam i których poznałam. Nie sposób jest pokazać ich wszystkich tutaj ale poznacie tych najważniejszych, którzy byli przy mnie  przez cały obóz :) Całą resztę zapewne zobaczycie na milionie innych zdjęć, które tu wstawię ale pasują do innych kategorii.

Tak przy okazji mam do was jeszcze pytanie- Czy znacie jakieś fajne filmy? Jestem na antybiotykach więc nie mogę wyjść nawet z domu. Dobija mnie fakt, że nic nie robię i marnuję wakacje ale co poradzić ? Niedługo czeka mnie następny wyjazd i muszę być zdrowa.  Mam nadzieję,że podacie mi tytuły jakiś fajnych filmów :)
Karolina  

Kuba :)

Klaudia  

Moje kochane dziewczyny - Karolina i Zosia  

(od lewej- Kuba,Hubert,Klaudia,Zosia,Karolina,Olaf,Michał,Thomas)

Klaudia,Gangster,Zosia,Karolina i Krystian


Klaudia,Olaf,Hubert,Thomas i Karolina :)

Olaf

Daniel

Zosia i Zuza

Kuba  

xoxo

64 komentarze:

  1. Polecam Kochanie, poznaj moich kumpli. Albo Kocha lubi szanuje! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałaś 'Disturbia', po polsku 'Niepokój' ? Świetny, naprawdę, jest na liście moich ulubionych. Super zdjęcia, widać, że fajni ludzie. *-* Gdzie znalazłaś ten wyjazd ? W internecie czy on był organizowany z twojego miasta? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. z Kubą łączy cię coś więcej ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia^^
    a z filmów polecam listy do Juli,wampiry i świry,szkoła uczuć♥,pamiętnik,a więc wojna i wieeeeeele wiele innych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. film The Lucky One z 2011 roku wygrał teen choice awards. jest piękny
    + gra w nim zac efron!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia. <3

    lilianka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede wszystkim każda pozycja Hanekego, to jest mistrz! Najpierw Siódmy kontynent, Video Benny'ego, 71 Fragmentów, póxniej cała reszta, wszystko von Triera (absolutnie!), Koń Turyński Bela Tara, a na deser znakomite Tarnation i Walk away Rene (w tej kolejnosci)

    miłe wspomnienie z wakacji ;)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty coś z tym Kubą ten ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja zamiast filmów polecam seriale :D ja ostatnio nałogowo oglądam skinsów i chirurgów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Filmy mówisz, no cóż jeśli lubisz ambitne kino to polecam Służące i Jedz,Módl się i Kochaj, z komedi to Och życie, Plan B, Brzydka Prawda i życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam je wszystkie hihi ale dziękuję :*

      Usuń
    2. No to w takim razie maraton z Woodym Allenem :D

      Usuń
  11. Twoje życie wydaje się bym idealne....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem też mi się takie wydaje ale to tylko czasem..

      Usuń
  12. Zdrowiej szybko Mała ;*

    P.

    OdpowiedzUsuń
  13. Może "Marzyciel" lub "Turysta" z Johnnym Depp'em albo coś polskie- "Uwikłanie"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turystę oglądałam, całkiem niezły film :):)

      Usuń
  14. ,,Trzy metry nad niebem"
    ,,I że Cię nie opuszczę",
    ,,Twój na zawsze"
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Chłopiec w pasiastej piżamie" świetny wzruszający film.
    "Lol" - jeszcze nie oglądałam ale podobno fajny film.
    "Wciąż ją kocham". I to chyba te najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. czyżby Kuba to wakacyjna miłość ? :)
    pozytywne zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  17. Do jakiej szkoły idzie Olaf ? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mu się uda przepisać to do I :) A jest w II

      Usuń
    2. Na jaki profil ? ;d

      Usuń
  18. A może komedia 'Ona to on' lub taneczny 'Honey2'

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia - czuć wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dziekuje za bardzo mily komentarz <3
    swietne fotki !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    x

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki klimat :) Nieco hipstersko ;p
    a Kuba widzę zastąpił miejsce zawsze prztulonego do Ciebie Bartka ... :D
    "Bracia", wszystko Allena, "Seks w wielkim mieście" (?) wiem wiem, załosne, ale niezły poprawiacz humoru

    OdpowiedzUsuń
  22. czy Kuba z 2 zdjęcia to ten sam Kuba z ostatniego zdjęcia? ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. jejku jakie genialne foty, ale za dobrze na nich wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. dobre zdjęcia, dobre. :)

    & z jakiego biura byłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  25. baaaardzo polecam ''pokuta'' - jest to dramat ale bardzo fajny , warty obejrzenia . Jest jeszcze zombieland , mroczn cienie , incepcja !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się obejrzeć, dzięki !

      Usuń
  26. ja to bym jeszcze raz big love obejrzała!<3

    OdpowiedzUsuń
  27. film LOL jest mega! najnowszy z Miley Cyrus . bardzo fajnie sie ogląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj go obejrzałam, średnio mi przypadł do gustu ale post zrobię o tym :P

      Usuń
  28. też polecam film "LOL" ;)

    P.

    OdpowiedzUsuń
  29. gdzie przerabiasz tak pięknie zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  30. czy ty jesteś z Kubą z ostatniego zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 300 km dzielące nas,nie pozwala nam być ze sobą

      Usuń
    2. no ale tak sie obściskujecie...
      Więc moze coś było na rzeczy? :D

      Usuń
    3. Nawet jeśli było to nie Twój interes, tylko sprawa pomiędzy Kingą, a tym chłopakiem.. ;] [Przepraszam, że się wypowiadam, ale wpieniają mnie takie komentarze -.-" ]

      Usuń
  31. dobre foty XD
    Kuba to twój chłopak? ^^
    dzięki c:

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten Daniel jest z tomaszowa lub okolic?:)

    OdpowiedzUsuń
  33. O ! Stempel ! :D
    Świetne zdjęcia, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Super chyba dobrze się bawiłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Olaf z Danielem to całkiem fajne dupeczki nie powiem, że nie :]

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)