środa, 11 lipca 2012

O spotkaniu, zakupach i obiedzie

Trochę osób już pytało o wczorajsze spotkanie w liceum.  W zasadzie  nie działo się nic ciekawego. Gdy weszliśmy do szkoły na pierwszy rzut oka było widać pełno list na tablicy korkowej. Na jednej z nich pisało kto ma się udać do jakiej klasy. Tam czekała na nas nasza nowa wychowawczyni (w moim przypadku-pani Alicja Gielec) wskazówki zegara przesuwały się w zwolnionym tempie, podczas gdy pani czytała  kolejne nazwy
podręczników do kupienia. Po godzinie było już po wszystkim i wszyscy rozeszliśmy się w swoje strony. Pierwszy raz w życiu muszę przyznać, że trafiła mi się cudowna klasa. Jestem z tego powodu bardzo zadowolona:)  Dzisiaj wstałam, zaczęłam się pakować  (znowu), wyszłam na miasto załatwić resztę formalności no i z Bartkiem poszliśmy do mnie. Zrobiłam dziś nawet dobry obiad, co na moje zdolności kulinarne można nazwać dużym osiągnięciem.
Mój dzisiejszy zakup -House  


I dwa jedyne zdjęcia z sobotniego wesela :)

xoxo

25 komentarzy:

  1. strój świetny ! ;)
    a dzieciątko jakie kochaanee *.*

    http://vessoga.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziaka trzymasz na kolanach hehe :)
    Świetny strój! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam ten strój :) bardzo ładny jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet Wam pasuje ten maluch, haha :D Przeeeeeeesłodki jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie słodkie dziecko *,*
    ładny strój ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dopiero idziesz do liceum? myślałam, że jesteś starsza ;) to chyba ja mam tylko klątwe młodego wyglądu xD :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    X

    OdpowiedzUsuń
  7. masz tylko dlugiego paznokcia na kciuku a reszta krotkie? brzydko to wygląda.. paznokcie powinny byc rownej dlugosci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ty siedzisz z linijką i odmierzasz czy twoje paznokcie są idealnej długości? :)

      Usuń
    2. oczywiście że nie, ale mniej więcej są równe, na oko. tutaj widocznie paznokieć na kciuku jest dużo dłuższy od reszty, ale jak kto lubi

      Usuń
  8. Jakie ciekawe filmy byś poleciła na wieczór??

    OdpowiedzUsuń
  9. słodziachne zdjęcia! śliczne bikini, super że jesteś zadowolona ze swojej klasy :) to jest bardzo ważne

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj kochana na Toim miejscu nie byłabym taka pewna co do klasy. Wszystko się okaże jak sie dokładnie poznacie. Już po pół roku będziesz wiedziała kto jest kim i możesz być strasznie rozczarowana. Liceum to nie gimnazjum, tutaj wszyscy dorastają i tak naprawdę się zmieniają.;)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny stroj :)

    Zapraszam do mnie na konkurs :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny strój :) i kolor paznokci na ostatnich zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnie zdjęcie jest słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna klasa bo sami lanserzy ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajna klasa, bo fajni ludzie :*

      Usuń
    2. to samo pomyslalam jak to czytalam co do tych lanserow...

      Usuń
  15. jaakie słodziaki *_*
    Zapraszam na nową notkę :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Pofarciło Ci się z tą klasą. Oby tacy fajni byli do końca :D
    Zapraszam do siebie: http://deez-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. haha taa, też mnie wkurzają robale ale uwielbiam czasem uciec od Wwa i zaszyć sie na wsi <:

    OdpowiedzUsuń
  18. I do jakiej w końcu klasy poszlas?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)