wtorek, 10 lipca 2012

o dworcu, spotkaniu i bolącej głowie

Jest  godzina dziesiąta  czterdzieści dwie, dnia dziesiątego Lipca dwa tysiące dwunastego roku, a ja siedzę w dusznym pokoju. Czas umilają mi radiowe kawałki z lat osiemdziesiątych no i oczywiście staram się napisać coś całkiem kreatywnego (jak zwykle nie wychodzi)
Wczoraj wieczorem wyruszyłyśmy z Klaudią jakże cudowną Tomaszowską komunikacją  miejską do Oli. Nie muszę mówić, że dobrze się bawiłyśmy. W wakacje dość często nam się to zdarza, ale to tylko i wyłącznie dlatego, że głowy nie zaprzątają nam myśli -" Ile dzisiaj trzeba napisać ściąg?", "Może któryś nauczyciel przez przypadek doznał wypadku i nie pojawi się w szkole" lub " Co by tu wymyślić,aby nie iść w ogóle do szkoły?" No ale do rzeczy, bo jak zwykle zbaczam z tematu ! Rano wstałam, gdzieś koło siódmej i pomiędzy śpiącymi ludźmi udałam się do kuchni po herbatę. W trakcie gdy inni spali, ja odpisałam na wasze wszystkie komentarze.
Co dalej miałam napisać  ? Chyba straciłam wątek. Aaaa no tak, potem jeszcze minęło parę minut i już szłyśmy na dworzec autobusowy skąd miał nas odebrać mój dziadek i tak oto znalazłam się przed komputerem z bólem głowy od niewielkiej ilości snu i obolałymi plecami od dziwnej kanapy.  Niedługo ruszam na spotkanie klasowe w nowej szkole (chyba się boję)
wieczorem, bądź jutro pojawi się outfit z nowym nabytkiem ukazanym na zdjęciu powyżej. Amen.





xoxo

22 komentarze:

  1. To ja ostatnio nie spałam ANI MINUTY, god damn it. bylam tak padnieta. polozylam sie o 10 i wstalam o 14 możemy jechać nad jeziorko a nie na syberie!

    OdpowiedzUsuń
  2. będzie dobrze! jak zrobiłas efekt na 3 pierwszych zdjęciach? genialny pomysł i świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzy pierwsze zdjęcia są bardzo kreatywnie przerobione :)
    Współczuję bólu głowy, mi niestety one często towarzyszą -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się czyta to, co piszesz! :)
    Extra zdjęcia no i czekam na outfit. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie zdjecie jest cudowneee!

    OdpowiedzUsuń
  6. ej serio mi się podoba to zdjęcie:3

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia! zazwyczaj nie lubię jak zdjęcia są czarnobiałe, a tylko kawałek kolorowy, ale u ciebie to wygląda naprawdę fajnie :)!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    X

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia ........naturalne i piękne ...


    Zapraszam na mojego bloga ...będzie mi miło jeśli wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. HA! zrobiłam ci 190 000 wejście ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko, świetne jest to ostatnie zdjęcie. Bardzo klimatyczne. :) Co do spotkania, na pewno się uda. Jak są obawy, coś się udaje, jak nie ma obaw, na przekór coś nie wychodzi. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nienawidzę komunikacji miejskiej. Szczególnie tramwajów mam do nich uprzedzenie jak nie wiem kto.
    Super zdjęcie i te efekty na pierwszy dwóch cudownie ci wyszły !

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne buty! Wiesz może skąd pochodzą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po lewo- sh , po prawo - allegro :)

      Usuń
  13. ejj, też lubię lata 80 :)
    haha, ściągi ;p uwelbiam Twoje noty <33

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)