wtorek, 3 lipca 2012

Mix Photos from Wieluń

Dzisiaj koło dwudziestej w końcu zawitałam w moje skromne progi. Jak miło przebywać w swoim pokoju ze świadomością, że spędzi się w nim pierwszą noc od rozpoczęcia wakacji hihi (ale nie na długo !) Wyjazd uważam za jak najbardziej udany, aczkolwiek męczący.  Obecnie siedzę i od godziny szykuję dla was zdjęcia i post, ponieważ nadal mam problemy z internetem i dość ciężko jest tu cokolwiek zrobić.  Jak tylko burza przejdzie mam zamiar wybrać się z Klaudią na jakiś wieczorny spacer, oby się udało, bo jakoś nie mam ochoty długo siedzieć przed komputerem, mam mnóstwo energii, którą jakoś trzeba  wykorzystać :)
Sama idę po coś do jedzenia, a was zostawiam ze zdjęciami z Wielunia, gdzie ludzie wolą iść na pieszo niż skorzystać z powszechnie znanej w Tomaszowie komunikacji miejskiej, gdzie zachody są piękniejsze, gdzie imprezy są większe, a ludzie bardziej uśmiechnięci :)
JEST FAJNIE, LEŻYMY
moje kochane !
xoxo

29 komentarzy:

  1. jeah! Czekałam na tego posta. Genialne zdjęcia widać że zajebista zabawa.
    trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie że wykorzystujesz wakacje na maxa :)
    super fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre zdjęcia, czuć na nich lato :D.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia :)
    okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jest fajnie, wakacje <3
    teraz ja jadę do ciebie
    N :3

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie dziewczyny nie maja cyckow.

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie,gdzie cycki ?

    OdpowiedzUsuń
  8. no to się poopalałaś trochę :) ach nie ma to jak wakacje

    OdpowiedzUsuń
  9. super ♥

    http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stroje kąpielowe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hoho pierwsza noc dopiero?;d;d;d Widzę godnie rozpoczęłaś wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, ale jesteście szczuplutkie! :D Masz bardzo ładny strój kąpielowy.

    Ps. Zapraszam do mnie, mimo że nie ma tam zbyt wiele... Dopiero zaczynam. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia! czym robisz zdjęcia?
    pierwsza noc, a przed tobą całe wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super fotki. Wakacje to najlepszy czas na takie sprawy. U mnie też trochę z wakacji. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia ;D
    identyczną pizzę jadłam kilka dni temu =]

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)